abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41639080
Hoe zou jij dan zijn? WIE zou jij zijn? Hoe zou jij je gedragen?

Ik zou afwachtend zijn, de kat uit de boom kijken, vooral heel verlegen zijn. In de loop der tijd zou ik me profileren maar nooit grof, ik haat schelden. Ik zou me nuttig maken en een bemiddelaar zijn. Beetje saai, denk ik. Semih kan ik me wel in herkennen, al kan ik flink uit de hoek komen als het moet.

Vertel, wie ben jij en hoe zou jij reageren in het huis
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 9 september 2006 @ 02:45:18 #2
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639123
Ik zou iedereen op zn msn vragen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_41639169
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
Vertel, wie ben jij en hoe zou jij reageren in het huis
Ik ben PC eend en ga voor de vrijwillige exit
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41639190
Ik vrees dat ik binnen no time zou gaan roddelen, terwijl ik me had voorgenomen dat absoluut niet te gaan doen. Ik zal ook te snel teveel over mezelf vertellen (en hey, ik heb een dosis leuke verhalen in de aanbieding....mijn omgeving is ze denk ik al zat, dus dan kan ik het daar wel kwijt ). Verder zullen de fokkers kotssmiley's gaan plaatsen als ik ga douchen (maatje meer is hier al snel moddervet). Ik zal reuze spontaan en enthousiast beginnen, om na een week of zo al af te zakken tot het niveau van 'ik verveel me de pleuris, ik heb er geen trek meer in, mag ik in godsnaam even alleen zijn'.

Oh, en reken met mij in het huis absoluut niet op seks of ruzie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41639205
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik ben PC eend en ga voor de vrijwillige exit
Dat mag niet, ej

Kom op, geef je bloot
Only Human
pi_41639265
Ik zou meteen de eerste dag al met mijn enorm grote penis volop in beeld lopen te exhebisioneren, daarna al die meiden lopen versieren en proberen te neuken.
Elke dag proberen dronken zijn, schreeuwen om meer drank en het gerbrek aan muziek en vooral veel ruzie maken over het gebrek aan sigaretten.

Kortom: de gemiddelde BB bewoner zijn die er de laatste 6 jaar in gezeten heeft.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41639269
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat ik binnen no time zou gaan roddelen, terwijl ik me had voorgenomen dat absoluut niet te gaan doen. Ik zal ook te snel teveel over mezelf vertellen (en hey, ik heb een dosis leuke verhalen in de aanbieding....mijn omgeving is ze denk ik al zat, dus dan kan ik het daar wel kwijt ). Verder zullen de fokkers kotssmiley's gaan plaatsen als ik ga douchen (maatje meer is hier al snel moddervet). Ik zal reuze spontaan en enthousiast beginnen, om na een week of zo al af te zakken tot het niveau van 'ik verveel me de pleuris, ik heb er geen trek meer in, mag ik in godsnaam even alleen zijn'.
Dat alleen zijn snap ik zooooo goed, word knettergek als ik constant met mensen om me heen zit En dan met een goed boek, even niks.........
Only Human
pi_41639271
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dat mag niet, ej

Kom op, geef je bloot
Mag niet
Sinds wanneer
Goeie regel dat wel
pi_41639383
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:51 schreef golfer het volgende:
Ik zou meteen de eerste dag al met mijn enorm grote penis volop in beeld lopen te exhebisioneren, daarna al die meiden lopen versieren en proberen te neuken.
Elke dag proberen dronken zijn, schreeuwen om meer drank en het gerbrek aan muziek en vooral veel ruzie maken over het gebrek aan sigaretten.

Kortom: de gemiddelde BB bewoner zijn die er de laatste 6 jaar in gezeten heeft.
Jaja, geen woorden maar daden, klootviool En de gemiddelde BB-bewoner is de gemiddelde Nederlander. Read and weap
Only Human
pi_41639404
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:57 schreef Morwen het volgende:

[..]

Jaja, geen woorden maar daden, klootviool En de gemiddelde BB-bewoner is de gemiddelde Nederlander. Read and weap
Weap
pi_41639424
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:

[..]

Weap
Ja
Only Human
pi_41639452
Ik zou me doodgapen als ik er zit, is het trouwens nodig de OP te lezen ?
Want dat deed ik niet.
I am the greatest man on earth.
pi_41639461
Neem iemand anders in de zeik
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:03:07 #14
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639467
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:

[..]

Weap
Huilen? .
pi_41639474
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef PC eend het volgende:
Neem iemand anders in de zeik
Nee, doe ik al te vaak lieverd .

TYP MIEP
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:04:02 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41639476
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:57 schreef Morwen het volgende:

Hummie wilde ons al niet dit jaar, laat staan als bejaarden bij een volgende editie.
Tenzij briljant idee ze een BB in het bejaarden-dementenhuis gaan organiseren met in de hoofdrollen: Hummie zelf, Yvonne, golfer en Bluezz.

shit, alweer als enige man tussen die grijze dozen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41639484
Hoe ik zou zijn in het BB huis? Wel, eerst zou ik nogal de kat uit de boom kijken, zo ben ik altijd in eenn nieuwe omgeving met mensen die ik niet ken.Als ik mensen mag en vertrouw, dan pas laat ik m'n ware zelf zien. Ik zou zeker af en toe wat gekkigheid uithalen, puur om de saaiheid weg te houden, en dan is er tenminste vermaak. Ook zie ik mezelf er wel voor aan dat ik zou gaan roddelen over anderen, dat lijkt me eigenlijk ook niet meer dan normaal als je met mensen opgesloten zit. Ik zou ook voor ruzie kunnen zorgen, want ik heb m'n mondje wel bij me, en als ik het ergens niet mee eens ben zeg ik dat ook. En daar komt bij dat ik ook nog wel eens erg sarcastisch en hard uit de hoek kan komen en dat waardeert niet iedereen.
Ik zou dus wel aanwezig zijn als ik m'n plek gevonden zou hebben. Verder zou ik niet voor seks of blootbeelden zorgen, dat is gewoon privé. En reken maar dat mensen hier zó slecht over me zouden praten...
Back in business.
pi_41639495
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:03 schreef arneaux het volgende:

[..]

Huilen? .
Mwoah ik kan wel wat hebben hoor
pi_41639506
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:03 schreef kutvent het volgende:

[..]

Nee, doe ik al te vaak lieverd .

TYP MIEP
Flikker jij ff een eind op schatje
pi_41639517
Ik nomineer Shirley
pi_41639558
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef PC eend het volgende:

[..]

Flikker jij ff een eind op schatje
Ja, waar heen verdomme.

Ik heb heul geen huis, en geen kruis !
pi_41639562
Of ja, dat heb ik wel.

Maar das van mijn broer, jezus.
pi_41639585
Ja, kunnen we erover heen stappen dat ik een foutje maakte. Heel fijn Lees de OP en reageer

Ben heel benieuwd, de mensen die tot nu toe OT reageerden
Only Human
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:13:24 #24
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639600
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:04 schreef Shirley het volgende:
Hoe ik zou zijn in het BB huis? Wel, eerst zou ik nogal de kat uit de boom kijken, zo ben ik altijd in eenn nieuwe omgeving met mensen die ik niet ken.Als ik mensen mag en vertrouw, dan pas laat ik m'n ware zelf zien. Ik zou zeker af en toe wat gekkigheid uithalen, puur om de saaiheid weg te houden, en dan is er tenminste vermaak. Ook zie ik mezelf er wel voor aan dat ik zou gaan roddelen over anderen, dat lijkt me eigenlijk ook niet meer dan normaal als je met mensen opgesloten zit. Ik zou ook voor ruzie kunnen zorgen, want ik heb m'n mondje wel bij me, en als ik het ergens niet mee eens ben zeg ik dat ook. En daar komt bij dat ik ook nog wel eens erg sarcastisch en hard uit de hoek kan komen en dat waardeert niet iedereen.
Ik zou dus wel aanwezig zijn als ik m'n plek gevonden zou hebben. Verder zou ik niet voor seks of blootbeelden zorgen, dat is gewoon privé. En reken maar dat mensen hier zó slecht over me zouden praten...
Dus jij gaat je met een handdoekje omgeslagen omkleden? 100 dagen lang?
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:13:32 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41639602
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:10 schreef kutvent het volgende:
Wat een kut-kloon!
Verzin eens wat beters?
Poef.....gone! ©golfer
pi_41639705
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:13 schreef arneaux het volgende:

[..]

Dus jij gaat je met een handdoekje omgeslagen omkleden? 100 dagen lang?
Neuh, ik ben wel zo behendig dat ik dan andere manieren verzin

Maar PC eend, waarom zou je me 'nomineren'?
Back in business.
pi_41639728
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:23 schreef Shirley het volgende:

Neuh, ik ben wel zo behendig dat ik dan andere manieren verzin
Ik zou niet eens een poging wagen preuts te gaan lopen doen. Who cares. Dan zie je mijn blote kont, en dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41639730
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:23 schreef Shirley het volgende:

[..]
Maar PC eend, waarom zou je me 'nomineren'?
quote:
[b]Op zaterdag 9 september 2006 03:04 Verder zou ik niet voor seks of blootbeelden zorgen
pi_41639745
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou niet eens een poging wagen preuts te gaan lopen doen. Who cares. Dan zie je mijn blote kont, en dan?
Nou, ik hoef niet maanden/jaren later nog caps terug te vinden op internet En m'n reet is dan geeneens zo erg, maar de andere edele delen
Back in business.
pi_41639751
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:25 schreef PC eend het volgende:

[..]

[..]

! Lekker flauw

Wie weet ben ik verder een geweldig karakter die voor leven in de brouwerij zorgt. Dan nog?
Back in business.
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:30:29 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41639783
quote:

Dan gaan we net als die (perfecte lichaampjes/ruk materiaal idee-hebbende usertjes) net alsof je zussie ook zou meedoen allemaal kotssmiley posten omdat jullie een maatje meer zijn?
Toch?
Poef.....gone! ©golfer
pi_41639791
ooooooooo leuk

Ik zou eerst kijken wat voor vlees ik allemaal in de kuip heb ( qua karakter uiteraard ) daarna gooi ik natuurlijk veel op de tafel, vloep er altijd van alles uit en dat zal in BB niet anders zijn ben ik bang voor, men zou schrikken van mijn botte humor ( schijnt Groningse humor te zijn wat de rest van Nederland niet kan warderen hoor ik net ) men zou mij zien als een lief, zorgzaam typje ( wat een vertekend beeld zou worden ) die altijd een luisterend oor heeft, ben wel iemand die altijd wil zorgen dat een ander het naar de zin heeft en daar dan ook mijn best voor zou gaan doen.

Dillema sex, als ik er met mijn man in zou gaan ? reken maar van yes dat we sex hebben

Alcohol ? ik zuip me het lamlazerus , beesten , feesten en gek doen maaaaar altijd mijn koppie derbij

Uiteraard zeg ik elke dag dat de FOKKERS top mensen zijn ( die moet je meekrijgen wil je niet door de media de grond in getrapt willen worden :p ) en dat ik mijzelf ook een beetje onder de Fokkers waan

en tot slot................zou mijn tieten angstvallig proberen te verbergen, je zou maar gecapt worden door scanman , ben je mooi klaar mee, zie het zinnetje nu al staan " Annelies met der ietwat hangende bloemkolen ! "
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_41639795
quote:

[..]

Kom es op msn
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:32:26 #34
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639808
quote:

[..]

Juist. Oeeee. Een blote kont. So the fuck what.
pi_41639810
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:26 schreef Shirley het volgende:

Nou, ik hoef niet maanden/jaren later nog caps terug te vinden op internet En m'n reet is dan geeneens zo erg, maar de andere edele delen
Volgens mij is dat voor een vrouw minder erg. Je zal over mij in ieder geval niet lezen dat iets te klein is

En golfer: die kotssmiley's interesseren me niet.
pi_41639815
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:27 schreef Shirley het volgende:

[..]

! Lekker flauw

Wie weet ben ik verder een geweldig karakter die voor leven in de brouwerij zorgt. Dan nog?
Neeeee, dan nomineer ik golfert
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:33:25 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41639817
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:31 schreef Annelies-G het volgende:
ooooooooo leuk
-knip-
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:35:47 #38
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639836
Ik ben van mezelf ontzettend spontaan ( ) dus ik weet zeker dat ik heel erg snel met mensen in contact kom, kat uit de boom kijken bestaat niet boor mij. Na een paar weken ga ik niet meer met de mensen om waar ik wel in het begin mee ging, want ja, dat is altijd.

Douchen zou ik meteen de eerste dag doen, in mn naakie, lekker boeiend allemaal.
pi_41639843
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Smileypost verdomme.
pi_41639847
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij is dat voor een vrouw minder erg. Je zal over mij in ieder geval niet lezen dat iets te klein is

En golfer: die kotssmiley's interesseren me niet.
Nee, maar het idee dat al m'n familie, vrienden, kennissen, vijanden en weet ik veel wie nog meer m'n poes zouden kunnen zien...daar bedank ik voor
Back in business.
pi_41639860
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:37 schreef kutvent het volgende:

[..]

Smileypost verdomme.
mietjuh, laat hem toch ! neem een hang achterover en geniet
pi_41639865
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:38 schreef Shirley het volgende:

Nee, maar het idee dat al m'n familie, vrienden, kennissen, vijanden en weet ik veel wie nog meer m'n poes zouden kunnen zien...daar bedank ik voor
En wat precies zie je aan 'een poes' dan? Gewoon een stukje huid met een dotje schaamhaar (al dan niet landingsbaanmodel). Het is niet alsof je met gespreide lipjes voor de camera's gaat liggen.
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:40:41 #43
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639874
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wat precies zie je aan 'een poes' dan? Gewoon een stukje huid met een dotje schaamhaar (al dan niet landingsbaanmodel). Het is niet alsof je met gespreide lipjes voor de camera's gaat liggen.
Gaan ze dat niet doen? .
pi_41639880
quote:

[..]

Kan jou je poes schelen, als ik onder de douche sta zien ze niks anders als een kaal geval willen ze meer zien zou ik toch mijn benen moeten spreiden
pi_41639884
quote:

[..]

Ja weet ik wel. Maar toch. Ik hoef ook niet van bekenden te weten hoe diegene er naakt uitziet. Misschien ben ik dan preuts ofzo, maar je mag m'n reet zien, meer niet!
Back in business.
pi_41639886
quote:

[..]

Niet
Ik nomineer Isabeau
Teasert
pi_41639891
quote:

[..]

Me too, maar verder bedoel ik. Mijn duistere kanten mogen ook wel verborgen blijven. Ik ben echt niet de gemiddelde Nederlander Of misschien ook wel
Only Human
pi_41639894
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:41 schreef Shirley het volgende:

[..]

maar je mag m'n reet zien, meer niet!
Kom es op msn
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:42:57 #49
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639897
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:41 schreef Morwen het volgende:

[..]

Me too, maar verder bedoel ik. Mijn duistere kanten mogen ook wel verborgen blijven. Ik ben echt niet de gemiddelde Nederlander Of misschien ook wel
Jij met je gemiddelde Nederlander? Wat doe je dan zo precies dat je niet gemiddeld bent?
pi_41639898
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:41 schreef Morwen het volgende:

[..]

Precies. Ze mogen veel van me weten, behalve m'n pin gleuf
Back in business.
pi_41639899
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:41 schreef Shirley het volgende:
Ja weet ik wel. Maar toch. Ik hoef ook niet van bekenden te weten hoe diegene er naakt uitziet. Misschien ben ik dan preuts ofzo, maar je mag m'n reet zien, meer niet!
Ik hoef geen naakt iemand voor me te zien om iemand met gemak naakt te kunnen visualiseren
Maar goed, misschien teveel blote mensen gezien.
pi_41639902
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:42 schreef PC eend het volgende:

[..]

Kom es op msn
Geef je me dan geld? Want ik zou enkel aan BB meedoen voor het geld. Dat ik dan m'n reet af en toe moet laten zien, dat moet dan maar.
Back in business.
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 september 2006 @ 03:43:45 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_41639904
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoef geen naakt iemand voor me te zien om iemand met gemak naakt te kunnen visualiseren
Ja hallo jij snijdt in naakte mensen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:44:05 #54
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639907
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:43 schreef Shirley het volgende:

[..]

Geef je me dan geld? Want ik zou enkel aan BB meedoen voor het geld. Dat ik dan m'n reet af en toe moet laten zien, dat moet dan maar.
Msn en BB. Hmm. Ik zie de connectie niet.
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:44:29 #55
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639913
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jij bent een kloon van golfer heb ik vandaag geleerd!
pi_41639914
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:43 schreef Shirley het volgende:

[..]

Hoeveel?
pi_41639916
quote:

Van kleren wordt je mes bot.

En nu weer ontopic
pi_41639917
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou dan Als men zo graag iemand naakt wil zien, dan gaan ze maar visualiseren. Maakt het spannend en mysterieus. En dan willen ze je er langer inhouden hopende op nog een blote tiet ofzo.
Back in business.
pi_41639922
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:44 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet eigenlijk.
Back in business.
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:45:32 #60
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639923
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:44 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nou dan Als men zo graag iemand naakt wil zien, dan gaan ze maar visualiseren. Maakt het spannend en mysterieus. En dan willen ze je er langer inhouden hopende op nog een blote tiet ofzo.
Doe s niet zo onzeker.
pi_41639925
quote:

[..]

Ik trek mijn nominatie weer in
pi_41639932
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:44 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ja hallo ik zie geen reet
pi_41639935
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:45 schreef arneaux het volgende:

[..]

Doe s niet zo onzeker.
Dat heeft niks met onzekerheid te maken hoor. Want nu lijkt het net alsof je wil zeggen dat mensen die niet preuts zijn zelfverzekerd zijn, en mensen die niet graag naakt rondlopen onzeker zijn.
Back in business.
pi_41639946
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Van kleren wordt je mes bot.
pi_41639951
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:42 schreef arneaux het volgende:

[..]

Jij met je gemiddelde Nederlander? Wat doe je dan zo precies dat je niet gemiddeld bent?
En wat precies begrijp je niet aan "Misschien ook wel niet"
Only Human
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:48:11 #66
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639955
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:46 schreef Shirley het volgende:

[..]

Dat heeft niks met onzekerheid te maken hoor. Want nu lijkt het net alsof je wil zeggen dat mensen die niet preuts zijn zelfverzekerd zijn, en mensen die niet graag naakt rondlopen onzeker zijn.
Laat ik t anders zeggen. Waar maak je je druk om? Ok, dan ziet iemand je naakt, dus? Ja je wil niet dat iedereen je poes ziet. Ik weet niet, maar op de streams ziet élke poes r t zelfde uit. En dan nog, die gasten die helemaal gefixeerd gaan zitten kijken, soit, lekker belangrijk.
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:48:16 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41639957
quote:

Alsof mensen die ontpofte egel van de vrouwen ooit zullen onthouden?
Uiteindelijk gaat het toch om het 'karakter' dat je in BB speelt.

Roel vindt iedereen achteraf leuk omdat ie 'fuck the rules' eens probreren te doen en heeft men zijn, om zichzelf net zo kleine dopje als E-10 onthouden.

En zelfs E-10 wordt in de toekomst meer onthouden vanwge zijjn foute racistische uitlatingen dan door zijn kleine, iets te ver besneden piemeltje.
Poef.....gone! ©golfer
pi_41639961
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:46 schreef Shirley het volgende:

[..]

Hmm klopt niet, ik ben , ben niet preuts maar loop niet graag naakt .......wat maakt mij dat
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:48:47 #69
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639966
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:47 schreef Morwen het volgende:

[..]

En wat precies begrijp je niet aan "Misschien ook wel niet"
Het was niet kwaad bedoeld. .
pi_41639969
Niet teveel tekst typen anders kan ik het niet meer volgen
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:50:25 #71
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639982
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:49 schreef PC eend het volgende:
Nou maak je een beetje van jou probleem t mijne.
pi_41639984
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:49 schreef PC eend het volgende:
Tja, leeftijd schat
pi_41639989
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:50 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nou maak je een beetje van jou probleem t mijne.
Met jou kan ik praten
pi_41639996
En nu weer OT, anders ga ik slaan en dat ligt totaal niet in de lijn wie ik ben
Only Human
pi_41640004
Dit topic ontspoort
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:52:04 #76
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41640006
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:51 schreef Morwen het volgende:
Meid!
pi_41640013
quote:
Ik zet alles in op de joker
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:53:02 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41640015
quote:
Eindelijk een beetje SM in BB.
Poef.....gone! ©golfer
pi_41640025
quote:
Ik vrees dat we jouw agressieve kant nog wel gaan zien in een BB huis Je mag blijven
pi_41640057
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Alsof mensen die ontpofte egel van de vrouwen ooit zullen onthouden?
Uiteindelijk gaat het toch om het 'karakter' dat je in BB speelt.

Roel vindt iedereen achteraf leuk omdat ie 'fuck the rules' eens probreren te doen en heeft men zijn, om zichzelf net zo kleine dopje als E-10 onthouden.

En zelfs E-10 wordt in de toekomst meer onthouden vanwge zijjn foute racistische uitlatingen dan door zijn kleine, iets te ver besneden piemeltje.
Laat me toch! Als ik preuts wil doen in het huis, dan doe ik dat!
Ik zorg wel dat mensen me herinneren om wie ik ben.
Back in business.
pi_41640093
Als een goeie BB bewoner ga ik nu naar bed
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:59:27 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41640097
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:56 schreef Shirley het volgende:

Laat me toch! Als ik preuts wil doen in het huis, dan doe ik dat!
Ik zorg wel dat mensen me herinneren om wie ik ben.

Het karakter dus weer?
Loser!
natuurlijk willen we je met je blote kut in beeld hebben!
Poef.....gone! ©golfer
pi_41640101
Ja, ik ga ook naar bed. Ik wil wakker zijn als de tuin opengaat.
Back in business.
  zaterdag 9 september 2006 @ 04:00:29 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41640109
Ik zou ruzie krijgen met een flink aantal bewoners en zou helemaal heibel krijgen met Hummie of wie dan ook in die redactie. Zoals sommigen zich daar laten behandelen, gaat me echt veel te ver.
En zéér veel duscussies
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41640114
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Het karakter dus weer?
Loser!
natuurlijk willen we je met je blote kut in beeld hebben!
Ach, Isabeau en Annelies showen hun kut toch al. Dat is wel genoeg, ze lijken toch allemaal op mekaar?
Back in business.
pi_41640184
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou ruzie krijgen met een flink aantal bewoners en zou helemaal heibel krijgen met Hummie of wie dan ook in die redactie. Zoals sommigen zich daar laten behandelen, gaat me echt veel te ver.
En zéér veel duscussies
Whehehehehe

Maar ook als je geen sigs of drank zou hebben nadien? Ik wil wel weten of men zich ECHT in kan leven in de situatie in het huis Lijkt mij superzwaar, geen buitenlucht.......
Only Human
  zaterdag 9 september 2006 @ 04:07:07 #87
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41640189
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:00 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ach, Isabeau en Annelies showen hun kut toch al. Dat is wel genoeg, ze lijken toch allemaal op mekaar?
Als dat zo is kan die van jou er ook nog wel bij?
  zaterdag 9 september 2006 @ 04:09:49 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41640215
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:06 schreef Morwen het volgende:

[..]

Whehehehehe

Maar ook als je geen sigs of drank zou hebben nadien? Ik wil wel weten of men zich ECHT in kan leven in de situatie in het huis Lijkt mij superzwaar, geen buitenlucht.......
Ik ga al niet echt vaak meer naar verjaardagen, want daar belanden we ook altijd in de meest felle discussies. Ik denk dat dat met 15 mensen die heel anders denken nog veel erger zal zijn. Ik hou me hier nog enorm in, vanwege het gescheld waar het dan vaak op uit blijkt te draaien hier.
pi_41640224
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:00 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik zie geen kut
Als ze er dan toch geen probleem mee hebben wil ik wel es wat caps zien
  zaterdag 9 september 2006 @ 04:11:22 #90
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41640234
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ga al niet echt vaak meer naar verjaardagen, want daar belanden we ook altijd in de meest felle discussies. Ik denk dat dat met 15 mensen die heel anders denken nog veel erger zal zijn. Ik hou me hier nog enorm in, vanwege het gescheld waar het dan vaak op uit blijkt te draaien hier.
Je bent wel een beetje apart he. Das wel goed.
  zaterdag 9 september 2006 @ 04:13:08 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41640255
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:11 schreef arneaux het volgende:

[..]

Je bent wel een beetje apart he. Das wel goed.
Anders is er niks aan hè. Geen eenheidsworst enzo
  zaterdag 9 september 2006 @ 04:13:32 #92
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41640258
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar soms ben je gewoon dwars om t dwars zijn. Toch?
pi_41640263
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Grijze users
pi_41640273
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:13 schreef arneaux het volgende:

[..]

Maar soms ben je gewoon dwars om t dwars zijn. Toch?
So?
Only Human
  zaterdag 9 september 2006 @ 04:15:09 #95
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41640280
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:14 schreef Morwen het volgende:

[..]

So?
Dwars zijn, om het dwars zijn. Dat zijn Jeroenacties.
  zaterdag 9 september 2006 @ 04:15:22 #96
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41640282
wordt slowchat zo...
  zaterdag 9 september 2006 @ 04:17:13 #97
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41640303
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Toch? Kom even terug op aarde zeg.
Hallo ik ben Scanman. Ik voel me altijd aangevallen. Doei.
pi_41640309
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:15 schreef arneaux het volgende:

[..]

Dwars zijn, om het dwars zijn. Dat zijn Jeroenacties.
Hoi, Jeroen
Only Human
  zaterdag 9 september 2006 @ 04:17:30 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41640311
  zaterdag 9 september 2006 @ 04:19:02 #100
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41640324
Vertel eens Jeroen. Heb je een mening?
pi_41640330
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:15 schreef scanman01 het volgende:
wordt slowchat zo...
Ja, idd, kappuh en ik meen het

Echt dus, OT nu weer
Only Human
pi_41640332
als ik in het huis zou zitten ,moest scanman nog meer cappen en had ie tijd te kort om te werken
"alles wat je doet, doe dat met alles wat je hebt "
pi_41640348
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:19 schreef latevogel het volgende:
als ik in het huis zou zitten ,moest scanman nog meer cappen en had ie tijd te kort om te werken
Maak eens een Fotoboek aan dan
Only Human
  zaterdag 9 september 2006 @ 04:21:43 #104
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41640351
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:19 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ja, idd, kappuh en ik meen het

Echt dus, OT nu weer
Ik zou lekker offtopic gaan lullen in t huis.
  zaterdag 9 september 2006 @ 04:21:54 #105
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41640352
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:19 schreef latevogel het volgende:
Als jij erin zou zitten, zou ik helemaal niet meer aan werken toekomen inderdaad. Nu valt het nog te multitasken, maar dan zit ik alleen nog maar achter de capture knop Maar toch, LateVogel in BB7
pi_41640363
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:21 schreef Morwen het volgende:

[..]

Maak eens een Fotoboek aan dan
ja dat zou ik eens kunnen doen,vergeet dat steeds
  zaterdag 9 september 2006 @ 04:23:06 #107
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41640365
Shiiit. Als ik er zou zitten zou er pas wat afgecapt worden.
  zaterdag 9 september 2006 @ 04:23:55 #108
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41640376
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:22 schreef latevogel het volgende:

[..]

Mailen mag ook
pi_41640383
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:22 schreef latevogel het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ik er vanaf kom
  zaterdag 9 september 2006 @ 04:24:18 #110
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41640384
Of hier op Fok. Mag ook.
pi_41640388
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Mailen mag ook
dan mail ik je wel gek
pi_41640398
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:24 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ik er vanaf kom
zit er geen knopje delete dan
pi_41640429
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:25 schreef latevogel het volgende:

[..]

zit er geen knopje delete dan
Ik voel me net een undercover newbie... ik kon het niet vinden
  zaterdag 9 september 2006 @ 04:42:49 #114
35901 meharis
c'est la vie
pi_41640547
LateVogel in BB7
je bent onbetaalbaar,daarom verhogen we je salaris maar niet meer.
pi_41640578
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:42 schreef meharis het volgende:
LateVogel in BB7
hee wie we daar hebben
pi_41648837
Ik zou me als een gigantische eikel gaan gedragen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_41649008
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Isabeau het volgende:

Oh, en reken met mij in het huis absoluut niet op seks of ruzie.
Kan hier voor mezelf weinig aan toevoegen ..Lijkt wel of ik hetzelf geschreven heb.
Ik zou ook binnen notime gaan roddelen en me dood ergeren aan de nietszeggende mensen in het huis. Ook bij mij zullen de tevoorschijn komen op het moment dat ik onder de douche stap.
Maar ach dan hebben de fokkers ook weer wat om over te praten.
Daarbij zou ik het enorm benauwd krijgen als mijn laatste sigaret in zicht is en er nog geen nieuwe sigaretten zijn. Ik zou gek worden en het iedereen om me heen laten weten. . ( goed voor een directe nominatie )
Ja als ik het zelf zo lees zou ik geen leuke medebewoonster zijn en zal ik zeker op de eerste bank terechtkomen
pi_41655041
Ik zou vermoedelijk erg saai zijn in het huis, kat uit de boom kijken, weinig over mezelf wllen vertellen. Maar zou m'n mond ook weer niet dichthouden voor types als Hilde bijv (als je dat al doorhebt/doorziet als je in het huis zit). Veder word ik hyper als ik me ergens niet op m'n gemak voel (of als ik dronken ben).

Neem me m'n sigaretten af en ik ben stikchagerijnig, denk dus dat ik er erg snel uit zou liggen. Het roddelen, geen idee, denk dat iedereen dat wel zal doen. Je bespreekt de voorvallen ed toch met de mensen die je wel liggen. Tegen mezelf vervelen kan ik ook al niet, nog al zo iets waar ik chagerijnig van wordt.

Qua naakt douchen, omkleden etc, nja zou er niet mee zitten. Niks bijzonders te zien, niets wat een andere vrouw niet heeft iig.
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
pi_41655200
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:47 schreef BBoon het volgende:

Daarbij zou ik het enorm benauwd krijgen als mijn laatste sigaret in zicht is en er nog geen nieuwe sigaretten zijn.
Gelukkig rook ik niet, dat zou al één frustratie schelen in het huis.
Alhoewel ik me waarschijnlijk zou storen aan de sigarettenrook, zeker als dat huis geen deuren naar buiten heeft die de hele dag open mogen.
pi_41696965
Ik zou zorgen dat ik dag 1 al eruit werd gestemd als we de bb3 versie hadden dan he?
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_41697162
Was het zo'n ramp?
pi_41697188
quote:
Op maandag 11 september 2006 03:17 schreef Isabeau het volgende:
Was het zo'n ramp?
Volgens mij viel het wel mee, zag je haar niet genieten dan?
pi_41697204
Voor mij zou het roken echt een ramp zijn, ik kan niet zonder. Drank en eten, geen probleem, ook contact met de buitenwereld geen probleem. Ik heb maar 1 verslaving en dat is roken. Al zal ik mijn boeken ook zeker missen, zeker met inslapen.

Maar ik zou heel veel rekening houden met de niet-rokers, dus minder roken en op 1 bepaalde plek. Op dat punt zou ik meegaand zijn, ik heb een schoonzus met astma. Maar op de andere punten niet, als er iemand loopt te verzaken zou ik er zeker iets van zeggen.
Only Human
pi_41697210
quote:
Op maandag 11 september 2006 03:23 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij viel het wel mee, zag je haar niet genieten dan?
Volgens mij heb ik toen max. 2 afleveringen gezien
pi_41697238
quote:
Op maandag 11 september 2006 03:17 schreef Isabeau het volgende:
Was het zo'n ramp?
Nee hoor die 6 wkn Spanje helemaal niet, maar back in almere hood? Wel ik heb toen uitgerekend och ik kan nou wel voor de tweede x op vakantie.
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')