Welk archief?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha, die gaat in het argief.![]()

argiefquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha, die gaat in het argief.![]()

oh, ben jei de baas hyr? IK ZAL ZELLEF WETUH NAAR WIEJ IK BOOZ KEIK JA!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Normaal mee posten of lief weggaan is teveel moeite?
En nooit zo boos naar mij kijken

Je was me voorquote:

Mja... Mij is het geleerdt dat het in je hooft zit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja kutik diiisssssslets ziesssss
![]()

Tuurlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef plumbum het volgende:
[..]
oh, ben jei de baas hyr? IK ZAL ZELLEF WETUH NAAR WIEJ IK BOOZ KEIK JA!![]()

Nee maar ga zo slapenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heeft iemand al moeite met wakker blijven ?

Jij bent nieuw dus jij gedraagt je maar evenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef plumbum het volgende:
[..]
oh, ben jei de baas hyr? IK ZAL ZELLEF WETUH NAAR WIEJ IK BOOZ KEIK JA!![]()

Ja, hersentumor zit ook tussen je oren.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mja... Mij is het geleerdt dat het in je hooft zit.
En geleik hebben ze!

JE MOEDER, kwajong.quote:

Dimme jij..... Pauper ventje die denkt dat ie stoer isquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef kutvent het volgende:
[..]
HAHAH, JE MOEDER ROEPT JE ?
KUTMOEDER HJAHAHAHAHA

Grapje?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Google het maarer zijn meer mensen dysletzieeeeeeeeessssssssssssss
![]()

Ff kijken, vast welquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je nog een paar?
Ik sla ze op voor me weblog als ik even niet weet wat te bloggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |