Same here... alleen die euroshopper zegt me nietsquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:01 schreef Acryl het volgende:
[..]ik drink alleen Hertog Jan, Amstel (af en toe Heineken) en daklozen bier euroshopper
Komt nog welquote:
albert heijns huismerkquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Same here... alleen die euroshopper zegt me niets
De naam Remlof?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef Acryl het volgende:
[..]wat heeft hij wat ik niet heb (behalve humor en een grote leut0r?
![]()
daar heeft u een punt m'vrouwquote:
Heejquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef kutvent het volgende:
Hoi.
Ik hou van alle mensen die Bush niet steunenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef kutvent het volgende:
PS, hou je nog een beetje van mij ?
HJ aan het knuffelen denk ik zoquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar is sebagger?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:55 schreef The_Terminator het volgende:
Voor mensen die willen weten hoe een dopje van een biertje open te krijgen: http://fok.phserver.net/fok1/dopje.wmv
Net ff snel gemaakt voor een topic in UVT![]()
Punt okay... note is minderquote:
ik ook van jouquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik hou van alle mensen die Bush niet steunen
Ligt onder de tapquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar is sebagger?
quote:
Voor altijdquote:
Lachebekje?quote:
quote:
Das echt wel lachenquote:
Waarom is dat slechtquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ik kan er stiekem best om lachen![]()
![]()
best slecht eigelijk
![]()
HIER !~!!!! !ONZ !!! HWHAHAH!!!!!111!!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar is sebagger?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:07 schreef Qunix het volgende:
Owja.... Binnen 3 maanden hooguit krijg ik TweakDSL ADSL internet
Maikuuul slaapt hoor... die moet bananers verslepen om 7 uurquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef kutvent het volgende:
[..]
HIER !~!!!! !ONZ !!! HWHAHAH!!!!!111!!!!
PS, zal ik jou eens keihard anaal nemen ?quote:
Nee, dat is om 10 uur.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maikuuul slaapt hoor... die moet bananers verslepen om 7 uur![]()
kutventquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef kutvent het volgende:
[..]
HIER !~!!!! !ONZ !!! HWHAHAH!!!!!111!!!!
Omdat het eigelijk geen ziekte isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maikuuul slaapt hoor... die moet bananers verslepen om 7 uur![]()
Je bent stiekem toch homo hé?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef kutvent het volgende:
[..]
PS, zal ik jou eens keihard anaal nemen ?
Op een tedere manier ?
wat ben je voor nerd als je om kwart over 2 's nachts het over je verbindingssnelheid gaat hebben?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor verbinding... Ik heb al 20 Mbit![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef Eririn het volgende:
[..]
Omdat het eigelijk geen ziekte is![]()
![]()
maar ik heb het wel eens gebruikt om te spijbelen![]()
Spijbelen is voor domme maagden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe jij op Fok! trouwens.
Flikker jij eens op naar de maagdenclub bij tweakers!I am the greatest man on earth.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |