Als-ie te moeilijk is, kan ik ook wel een andere stellen; het leek mij een makkelijke vraag omdat zij heel veel met haar hondje in het nieuws is geweest, en ook een aantal televisieprogramma's doet waar het beest ook in meedoet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:37 schreef Neleos het volgende:
Hoezo zou iemand dit eigenlijk kunnen weten?
Oh, dat wist ik niet, van mij hoeft er geen nieuwe hoor. Er komt vast nog wel iemand die het weet dan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:42 schreef doeka het volgende:
[..]
Als-ie te moeilijk is, kan ik ook wel een andere stellen; het leek mij een makkelijke vraag omdat zij heel veel met haar hondje in het nieuws is geweest, en ook een aantal televisieprogramma's doet waar het beest ook in meedoet.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Henk?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:46 schreef Neleos het volgende:
Guus?
Goedemorgenquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ken heel die Brigit Maasland niet. En volgens mij mis ik daar niets aan.
Goedemorgen, overigens.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar je bedoelt waarschijnlijk het CTU.
Dat mag natuurlijk ook. Ik zit te wachten op de uitzending van de volgende serie in de USA. Die kun je de volgende dag al downloaden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:53 schreef doeka het volgende:
Ok, bij mij op de dvd; is-ie druk met Bierko, en het bewijzen van zijn eigen onschuld.
Nee. Die is het dus pertinent niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
IJffeltoren Parijs
Ook al niet. Is het toch lastiger dan ik had gedacht?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:04 schreef Neleos het volgende:
Is dat dat Eiffeltoren-achtige ding in Las Vegas?
Nee, da's geen toeval. Da's een gewoonte.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:05 schreef peaceman het volgende:
hmmm sommige lui zie ik altijd als ik hier een kijkje kom nemen.... is dat toeval of heb ik wel een sociaal leven?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |