Wow snelquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:51 schreef Supersheep het volgende:
Requiem for a dream?
Yep.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:51 schreef Supersheep het volgende:
Requiem for a dream?
Geweldig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep.
Weet ik weer iets, ben ik te laat
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:53 schreef Sitethief het volgende:
Hey hebben jullie net allemaal lopen meelezen ofzo?
quote:
welke film?quote:Renton, deeply immersed in the Edinburgh drug scene, tries to clean up and get out, despite the allure of the drugs and influence of friends
Trainspotting?quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:56 schreef MaJo het volgende:
Trainspotting
ahh, weer te laatquote:
trusten!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:56 schreef Sitethief het volgende:
Nou veel succes ermee nachtploegIk ga m'n bedje opzoeken
Welke?quote:An oddball journalist and his psychopathic lawyer travel tofor a series of psychadelic escapades.
Nee die is geweldigquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:59 schreef Isabeau het volgende:
Oh wacht, die hele slechte...
Ja! Fear and loathing in Las vegas
Niet weggooien hoor, dan wil ik hem wel hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het ècht een baggerfilm...sorryMisschien heb ik hem zelfs nog op dvd, anders heb ik hem weggegooid.
Even een vraag verzinnen, moment.
Let op kinders!quote:
Heb je gefrisbeed met de dvd van Fear and Loathing?quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het ècht een baggerfilm...sorryMisschien heb ik hem zelfs nog op dvd, anders heb ik hem weggegooid.
Even een vraag verzinnen, moment.
weeniequote:Op zaterdag 9 september 2006 04:10 schreef Isabeau het volgende:
Welke filosoof zei: "Small amounts of philosophy lead to atheism, but larger amounts bring us back to God. " (in het Engels dus)
Captain Planet?quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:18 schreef Isabeau het volgende:
Hij zou trouwens ook homo zijn en zijn beroemdste uitspraak is 'knowledge is power'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |