Ik val je niet aan, hoor....quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:37 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik daar iets over te zeggen heb?
En dan het feit dat ik het antwoord wilde horen aangezien ik niet wist of hij opzoeken op internet bedoelde.
Price +1
Ach welnee, alleen die laatste toevoeging (over geen punten) vond ik wat 'kattig'. Voor de rest hier ook geen problemenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik val je niet aan, hoor....
Nu je Drafi Deutscher goedkeurt, kan ik je zeggen waarom ik denk dat je een fout maakt.
Drafi Deutscher zong die plaat in het Engels (onder pseudoniem) met de titel "Guardian Angel". Nino de Angelo zong de Duitse versie.
No hard feelings, absoluut niet.
Ik denk dat je gelijk hebt. Om zeker te weten, moet ik het opzoeken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nino de Angelo zong de Duitse versie.
Echt waar?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:01 schreef Supersheep het volgende:
Bofneger, -10
Pas maar op, met die quote van je is t nu zelf -20quote:
er ontgaat jou ook helemaal niets!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:07 schreef NoSigar het volgende:
Hé, is die vraag van Price nu al beantwoordt, of ontgaat me iets?
Een smiley met een gewei, oftwel een undercover hertquote:
Jezus het houdt ook nooit op met jouw?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:49 schreef kutvent het volgende:
43 VERDOMME
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:48 schreef kutvent het volgende:
42 VERDOMME
op spamtoer?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:49 schreef kutvent het volgende:
43 VERDOMME
Welke film?quote:The hopes and dreams of four ambitious people are shattered when their drug addictions begin spiraling out of control.
WIE BEN JIJ!!!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jezus het houdt ook nooit op met jouw?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |