is goed, mocht ChrisJX toch wat anders denken dan haal ik dit puntje wel wegquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
Onur Air
lekker jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:13 schreef Sitethief het volgende:
Middag allemaal, t'zonnetje schijnt
quote:
middag damesquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:28 schreef Etcetera het volgende:
ik ben er ook weermaar zal niet meer zo veel aanwezig zijn, want moet volgende week weer naar school
ben al met afkicken begonnen
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:38 schreef ChrisJX het volgende:
Hij was iid goed. Was jullie vergeten, sorry
gebeurt hier toch niks, dus ga jullie ook maar even vergeten, geniet nog van t weer en zoquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:38 schreef ChrisJX het volgende:
Hij was iid goed. Was jullie vergeten, sorry
Heyquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
middag dames![]()
MaJo, is het trouwens de bedoeling dat ik een nieuwe vraag stel in het radio/tv quiz topic?
Met twee ll'en maar daar doe ik niet moeilijk overquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:00 schreef DeSiever het volgende:
Beautiful Hope
Bedoel je 'Mijn Houten Hart'?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:07 schreef BwennieBren het volgende:
Nederlands liedje, weet m maar heb geen tijd om vraag te stellen, moet zo weg nl.
Dat is niet van Santing, maar is ook niet goed.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:08 schreef MaJo het volgende:
Beautiful People van Mathilde Santing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |