Burense uitspraken... apart...quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:44 schreef Mirel het volgende:
met je hoofd
Omdat je een buitenlander bent, en die altijd anderen een loer willen draaienquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:48 schreef Mirel het volgende:
Ene keer zei ik zo van ja ehhhhhh da's de 25e hoor, en toen zei ze oh?, en pakte haar boekje weer JEMIG
Daarom zit ze daar ook.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef cyberstalker het volgende:
Dat meisje zit dan wel bij de juiste bank. De postbank is immers overal traag in.
Goeie vraag.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef Vandoooorrr het volgende:
Was ze lekker?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef Vandoooorrr het volgende:
Was ze lekker?
Wat wilde ze dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:23 schreef Puzzelaar het volgende:
Mijn zus heeft dat meisje uit de postbankreclame laatst aan de deur gehad.
M'n zus paste samen met haar vriendin (M.) op het huis van een andere vriendin. M. ging even de deur uit en nam de huissleutels mee.quote:
"Hoi ik ben Ellen het postbankmeisje en ik kom voor een boek."quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:58 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
M'n zus paste samen met haar vriendin (M.) op het huis van een andere vriendin. M. ging even de deur uit en nam de huissleutels mee.
Toen M. weg was, ging de deurbel en kon m'n zus de deur niet open krijgen. Toen heeft ze door de brievenbus gepraat met een meisje dat "een boek op kwam halen". Toen M. later terug kwam vertelde ze dat ze Ellen het Postbank-meisje was.
Dus M is de zus van je vriendin en is stiekem ook Ellen, maar dat vertelde ze later pas?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:58 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
M'n zus paste samen met haar vriendin (M.) op het huis van een andere vriendin. M. ging even de deur uit en nam de huissleutels mee.
Toen M. weg was, ging de deurbel en kon m'n zus de deur niet open krijgen. Toen heeft ze door de brievenbus gepraat met een meisje dat "een boek op kwam halen". Toen M. later terug kwam vertelde ze dat ze Ellen het Postbank-meisje was.
Gelukkig kunnen we internetbankieren hè? Kan je daarna altijd nog wat geile sloeries opzoeken!quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:48 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
Die Ellen is een eerste klas irritant wijfmens. Afgezien van haar mooie blauwe ogen (die overigens niet staan bij haar bochel en kleine tieten) heeft ze een erg vervelende stem die onprettige connotaties van nagels op een krijtbord laat leven. Als ik een postbank meisje wil, dan wil ik die zelf kunnen samenstellen voortaan en alvorens mijzelf naar het postkantoor te vervoegen, mij ervan verzekerd gesteld te zien door de postbank zelve dat ik daar een bloedmooi blond mokkel van 18 jaartjes jong aantref, die na het storten van het geld of opname hiervan mij een geile kwinkslag lonkt met een allure waar Pernilla la Lau in bange tijden nog een puntje aan kon zuigen. En dan maakt het mij niet uit of ze langzaam is, dat vergeef ik haar dan subiet.
uws gelijke in onze naam met verschoning,
Joep Veggel
Zo is het duidelijk:quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dus M is de zus van je vriendin en is stiekem ook Ellen, maar dat vertelde ze later pas?
Ik snap het niet, denk ik.
quote:Toen M. later terug kwam vertelde ze dat het meisje dat aan de deur kwam Ellen het Postbank-meisje was.
whahahah idd ik word helemaal gek en krijg zware tekens van GODVERDOMME als ik dat wijf op tv ziet, de 'kijk mij nou es leuk zijn' houding is om te kotsen bij haarquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:48 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
Die Ellen is een eerste klas irritant wijfmens. Afgezien van haar mooie blauwe ogen (die overigens niet staan bij haar bochel en kleine tieten) heeft ze een erg vervelende stem die onprettige connotaties van nagels op een krijtbord laat leven. Als ik een postbank meisje wil, dan wil ik die zelf kunnen samenstellen voortaan en alvorens mijzelf naar het postkantoor te vervoegen, mij ervan verzekerd gesteld te zien door de postbank zelve dat ik daar een bloedmooi blond mokkel van 18 jaartjes jong aantref, die na het storten van het geld of opname hiervan mij een geile kwinkslag lonkt met een allure waar Pernilla la Lau in bange tijden nog een puntje aan kon zuigen. En dan maakt het mij niet uit of ze langzaam is, dat vergeef ik haar dan subiet.
uws gelijke in onze naam met verschoning,
Joep Veggel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |