Een echtequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:45 schreef Lienekien het volgende:
Hittepetit lijkt wel wat op hittepit. En daar zitten kersenpitten in. Zie daar het bruggetje met de vorige titel.
Wat mooi!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:45 schreef Lienekien het volgende:
Hittepetit lijkt wel wat op hittepit. En daar zitten kersenpitten in. Zie daar het bruggetje met de vorige titel.
't Was meer om het woord, eigenlijk. LXIV is toch pleitbezorger van het weer in zwang brengen van archaïsch vocabulair.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind zelfverzekerde "sterke" vrouwen wel iets voor LXIV.
Ik vind die "moeilijke"/"grote" woorden zo tof. Alleen moet ik er altijd wel een hoop opzoekenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Was meer om het woord, eigenlijk. LXIV is toch pleitbezorger van het weer in zwang brengen van archaïsch vocabulair.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had laatst een gesprek met iemand die het woord "corrupt" niet kende.
En ik wil negatieve vooroordelen niet altijd even graag bevestigen, maar het was iemand die VMBO deed.quote:
Ach, er kan wel eens een woordje bij inschieten, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik wil negatieve vooroordelen niet altijd even graag bevestigen, maar het was iemand die VMBO deed.
Ik ken wel VWO-leerlingen die ook niet alles weten...quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij hoeft politieke correctheid niet perse, een ongezouten mening kan best verhelderend zijn.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet zeker niet alles. Dat vind ik ook niet erg. Alleen vind ik corrupt een veelvoorkomend woord.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, er kan wel eens een woordje bij inschieten, natuurlijk.
Zoiets vind ik vreemd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:58 schreef wyccie het volgende:
Maar soms he... dan hoor je toch wel de meest bizarre dingen.
Iemand die niet weet dat er dieren in het verhaal van De ark van Noach voorkomen.![]()
Die knakker van die ark.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie is Noach?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |