Welk filiaal? Krijg ik korting?quote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef broer het volgende:
Als dat wel zo is, ga ik er alsnog solliciteren.
Ik las laatst in een statistieken overzicht dat op de verhouding mannen:vrouwen het percentage vrouwen het allerhoogst is in de stad Nijmegen. Dus prima plek om te wonen als je een vrijgezelle man bent, maar minder voor een vrouwquote:Op zondag 10 september 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
Oh wacht... in Nijmegen is alles beter.
Goh...quote:Op zondag 10 september 2006 00:16 schreef Isabeau het volgende:
(het laagste percentage vrouwen woonde in (..) de grote steden Enschede en Delft)
Ja. Dat heb ik ook al eens gehoord.quote:Op zondag 10 september 2006 00:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik las laatst in een statistieken overzicht dat op de verhouding mannen:vrouwen het percentage vrouwen het allerhoogst is in de stad Nijmegen. Dus prima plek om te wonen als je een vrijgezelle man bent, maar minder voor een vrouw
Ik denk dat ze het in geheimtaal typte, zodat ik me niet kon verbergen. Maar mooi dat ik het nu wel weet!quote:Op zondag 10 september 2006 00:27 schreef Lienekien het volgende:
Ze gaat broer stalken.
Dan moet ik toch eens gaan verhuizen, denk ik!quote:Op zondag 10 september 2006 00:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las laatst in een statistieken overzicht dat op de verhouding mannen:vrouwen het percentage vrouwen het allerhoogst is in de stad Nijmegen. Dus prima plek om te wonen als je een vrijgezelle man bent, maar minder voor een vrouw
(het laagste percentage vrouwen woonde in kleine Friese dorpjes en de grote steden Enschede en Delft)
You're welcome, borer.quote:Op zondag 10 september 2006 00:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het in geheimtaal typte, zodat ik me niet kon verbergen. Maar mooi dat ik het nu wel weet!
Dank je wel.
Wat ben je van plan?quote:Op zondag 10 september 2006 00:30 schreef Lienekien het volgende:
Nóg niet.
Ik niks, wyccie. Als Nijmeegse.quote:
Ik mag alleen maar Nijmeegse vrijgezelle vrouwen aan den lijve ondervinden omdat er een statistiek is die zegt dat we er te veel hebben? Wat een oneerlijke beperking!quote:
Wat is de quickquote (of wat was 'ie)?quote:Op zondag 10 september 2006 00:36 schreef broer het volgende:
En wat is het - nogmaals! - onhandig dat die quickquote het niet meer doet.
Hoe zit het eigenlijk met Groningen? Misschien kunnen we zustersteden worden. Vrijgezellen uitruilen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:35 schreef broer het volgende:
[..]
Ik mag alleen maar Nijmeegse vrijgezelle vrouwen aan den lijve ondervinden omdat er een statistiek is die zegt dat we er te veel hebben? Wat een oneerlijke beperking!
Hey.quote:Op zondag 10 september 2006 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond.
Een toevoeging voor Firefox waarmee je een quote in het snel-reageren-venster onder aan de pagina kon zetten. Hoefde je niet meer naar een nieuwe pagina om met quote te reageren.quote:Op zondag 10 september 2006 00:37 schreef Lienekien het volgende:
Wat is de quickquote (of wat was 'ie)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |