Awww.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet werken, dwerg.
En deze keer kon dat een keer, ik heb de vorige keer mijn DM-stokje aan Atrimar gegeven. Dus niemand mist me![]()
Het is inderdaad wel een Dogville-foto.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:00 schreef dwerg het volgende:
Het schilderij Nicole Kidman?
Die kende ik niet. Maar als ik wat foto's bekijk op het internet, dan heb je wel gelijk. Een gestileerde heilige, daar heeft ze wat van weg.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:32 schreef Lienekien het volgende:
Het doet mij denken aan foto's van Pierre et Gilles.
Daar heb ik een kaart van. Met hun familiewapens. Maar wat hebben die gedaan dat zij zo beroemd zijn dat er ansichtkaarten van gemaakt zijn?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:58 schreef k_man het volgende:
Van Tuyll van Serooskerken
Zo'n blik:quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:37 schreef broer het volgende:
[..]
Die kende ik niet. Maar als ik wat foto's bekijk op het internet, dan heb je wel gelijk. Een gestileerde heilige, daar heeft ze wat van weg.
Om 14:00 uur vol goede moed begonnen -in Bergen op Zoom-, eerst een terrasje gepakt en vervolgens daar tot 18:30 blijven hangen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:48 schreef k_man het volgende:
Wat hebben jullie met Open Monumentendag gedaan?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:02 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind het niet echt een topic waard, maar aan welk schilderij doet
[afbeelding]
Mij nou denken?
Mogen ze wel even de bugs eruit halen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
Jullie ook gefeliciteerd met de update![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |