Ik ben de hele avond al online, maar ben erg druk geweest met het schrijven van mijn inzendingen voor de TTK-wedstrijd.quote:Op zondag 10 september 2006 22:59 schreef LXIV het volgende:
Voor mij begint de dag ook vroeg.
Waarom komt toch altijd iedereen tegelijk weer online. Vanaf 16:52 is het doodstil, en binnen één minuut zijn er weer vier gebruikers. Dat is een van die mysterieën die ik nooit zal doorgronden, vrees ik.
Dat is een gekke trompet.quote:Op zondag 10 september 2006 22:55 schreef LXIV het volgende:
-topickiller-
SLOWCHAT ERWACHE!!!![]()
[afbeelding]
Mijn afspraak van morgenochtend is afgezegd. Ik kan lekker lang in bed blijven liggen.quote:Op zondag 10 september 2006 22:57 schreef DaMart het volgende:
maar morgen om half zeven begint de dag alweer.
Ik ook.quote:Op zondag 10 september 2006 23:01 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn afspraak van morgenochtend is afgezegd. Ik kan lekker lang in bed blijven liggen.
Ja, toen ik wist dat het met broer was, heb ik me ziekgemeld.quote:Op zondag 10 september 2006 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent de afspraak die heeft afgezegd?
Dank je wel, dan!quote:Op zondag 10 september 2006 23:04 schreef Lienekien het volgende:
Ja, toen ik wist dat het met broer was, heb ik me ziekgemeld.![]()
O ja, wat had ik ook alweer gezegd dat mij scheelde?quote:Op zondag 10 september 2006 23:07 schreef broer het volgende:
En beterschap, uiteraard.
En? Heb je ze afgekregen?quote:Op zondag 10 september 2006 23:00 schreef DaMart het volgende:
Ik ben de hele avond al online, maar ben erg druk geweest met het schrijven van mijn inzendingen voor de TTK-wedstrijd.
Ik ben van na de oorlog, en dat wou ik maar zo houden.quote:Op zondag 10 september 2006 23:09 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat je zei dat een oude oorlogswond opspeelde.
O, dus dan gaat het toch door?quote:Op zondag 10 september 2006 23:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben van na de oorlog, en dat wou ik maar zo houden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |