zij was zo tofquote:
Het zou ook heel goed kunnen dat iemand anders de moord heeft gepleegd, maar dat Martine die Meerdijk vanaf haar hide-out in de gaten hield nu haar kans schoon zag, natuurlijk mag ze zich nog niet openlijk vertonen omdat ze officieel nog steeds gezocht wordt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
oeh dat zal zo cool zijn , maar als het martine is, hoop ik niet dat ze de moord gepleegd heeft
anders kan ze gelijk de bak weer in.
Marcus had ik nog niet aan gedacht, ik hoop echt dat hij het isquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerder van: JIJ.
Maar reageren op je vader: Wat doe jij hier?
Laten we het hopen dat het Marcus Sanders is
Net zo dood als Ludo.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:50 schreef babette21 het volgende:
zij was zo tof[ik heb haar vorig jaar in Italië 2 weken lang nagedaan
]
maar was zij niet dood?!
De laatste 5 minuten? Nick was onderweg naar Charlie toen er ineens een zwart colbert(?) voor zijn autovoorruit werd gegooid, hij remde, stapte uit en keek een beetje om zich heen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
morsdood dus
maar for god sake, voor de derde keer: WAT IS ER NOU GEBEURD VANDAAG????
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
morsdood dus
maar for god sake, voor de derde keer: WAT IS ER NOU GEBEURD VANDAAG????
Nou ja gezegd, ze heeft het niet geloofwaardig ontkendquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:05 schreef Dizer het volgende:Sjors en Nick hebben gepraat. Sjors heeft gezegd dat Bing de kaart had getrokken...
ik doelde op de laatste paar minuten, toen zat ik al op net5quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:05 schreef Dizer het volgende:
waslijst
Helaas niet nee....quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:12 schreef babette21 het volgende:
was het niet te zien of het een man of een vrouw was?!
het heette vroeger bodega de koning en misschien nu nog wel alleen heeft men het nu alleen nog over de koningquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:59 schreef Canisfire het volgende:
Bodega zo heete een kroeg in meerdijk toch vroeger ook gewoon?
Ik kan me nog zo iets herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |