Ik denk dat Ludo ook op de vlucht is voor de dader en ergens in oesbekistan zit.quote:
Neuh... dan ga je niet reageren:quote:
Inderdaad, het is volgens mij inderdaad Martine die wilt voorkomen dat Nick het proces van Sjors in gevaar brengt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:35 schreef digispeed het volgende:
[..]
nee, dan zou nick toch heel anders hebben gereageerd.
Das een goeiequote:Op dinsdag 12 september 2006 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, het is volgens mij inderdaad Martine die wilt voorkomen dat Nick het proces van Sjors in gevaar brengt.
Schoot ook even door m'n hoofd, maar zijn rol in dit geheel is er niet echt..quote:
als hij zei: he pa dan was het geen clifhanger meerquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:35 schreef digispeed het volgende:
[..]
nee, dan zou nick toch heel anders hebben gereageerd.
Ja of hij zou op z'n minst zoquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
als hij zei: he pa dan was het geen clifhanger meer
Eerder van: JIJquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
als hij zei: he pa dan was het geen clifhanger meer
die kent Nick niet ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerder van: JIJ.
Maar reageren op je vader: Wat doe jij hier?
Laten we het hopen dat het Marcus Sanders is
nee joh, wie heeft er zo'n slechte geest dat die een zwart doek over de vooruit gooit tijdens het rijden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:41 schreef TornadoDK het volgende:
of het is gewoon jack of janine
ik weet niet waar jullie het nu over hebben (Nick is ontvoerd ofzo?!), maar hoe dan ook: 't is Isabellaquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Of toch zoals Babbette zei Isabella, die is er eigenlijk wel gestoord genoeg voor...
OMG Dat ik daar niet eerder aan heb gedachtquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:41 schreef TornadoDK het volgende:
of het is gewoon jack of janine
Ik zit daar dus echt de hele tijd aan te denkenquote:
Ik denk toch dat je binnenkort weer je Martine avatar tevoorschijn kunt halen Digispeedquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:41 schreef digispeed het volgende:
[..]
die kent Nick niet ?
Eigenlijk zijn er niet zoveel opties. isabella, martine of stefano.
Die heeft toch niks tegen Nick, bovendien was die persoon te lang (qua lengte) voor Rosa en was Rosa bij Charlie..quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zit daar dus echt de hele tijd aan te denken.
Dat sterke drank dat ze ook innam toen ze het had gehoord....
Dat bemoeizuchtigheid opeens....
Dat te vaak in beeld....
oeh dat zal zo cool zijn , maar als het martine is, hoop ik niet dat ze de moord gepleegd heeftquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je binnenkort weer je Martine avatar tevoorschijn kunt halen Digispeed![]()
zij was zo tofquote:
Het zou ook heel goed kunnen dat iemand anders de moord heeft gepleegd, maar dat Martine die Meerdijk vanaf haar hide-out in de gaten hield nu haar kans schoon zag, natuurlijk mag ze zich nog niet openlijk vertonen omdat ze officieel nog steeds gezocht wordt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
oeh dat zal zo cool zijn , maar als het martine is, hoop ik niet dat ze de moord gepleegd heeft
anders kan ze gelijk de bak weer in.
Marcus had ik nog niet aan gedacht, ik hoop echt dat hij het isquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerder van: JIJ.
Maar reageren op je vader: Wat doe jij hier?
Laten we het hopen dat het Marcus Sanders is
Net zo dood als Ludo.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:50 schreef babette21 het volgende:
zij was zo tof[ik heb haar vorig jaar in Italië 2 weken lang nagedaan
]
maar was zij niet dood?!
De laatste 5 minuten? Nick was onderweg naar Charlie toen er ineens een zwart colbert(?) voor zijn autovoorruit werd gegooid, hij remde, stapte uit en keek een beetje om zich heen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
morsdood dus
maar for god sake, voor de derde keer: WAT IS ER NOU GEBEURD VANDAAG????
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
morsdood dus
maar for god sake, voor de derde keer: WAT IS ER NOU GEBEURD VANDAAG????
Nou ja gezegd, ze heeft het niet geloofwaardig ontkendquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:05 schreef Dizer het volgende:Sjors en Nick hebben gepraat. Sjors heeft gezegd dat Bing de kaart had getrokken...
ik doelde op de laatste paar minuten, toen zat ik al op net5quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:05 schreef Dizer het volgende:
waslijst
Helaas niet nee....quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:12 schreef babette21 het volgende:
was het niet te zien of het een man of een vrouw was?!
het heette vroeger bodega de koning en misschien nu nog wel alleen heeft men het nu alleen nog over de koningquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:59 schreef Canisfire het volgende:
Bodega zo heete een kroeg in meerdijk toch vroeger ook gewoon?
Ik kan me nog zo iets herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |