Nou ja... Co heeft ons natuurlijk al eerder getraind en hij zit nu toch zonder club. Kom hier iets fantastisch doen en misschien dat eindelijk de club van zijn dromen toch langs komt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:27 schreef DeVinger het volgende:
Je noemt op de 2e na toch niet de minste trainers op
Maar ik vind het al langer, Adelaar verpest ADO. Teveel mutaties afgelopen seizoenen, en het wordt eigenlijk alleen maar slechter.
lijkt me te duur voor Ado , en denk ook niet dat ie wilt komen.quote:Co Adriaanse zou geweldig wezen natuurlijk![]()
Volgens mij zijn dat 7 oorzaken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
maar er lopen er 7 !!!! EX UTRECHTERS , volgensmij is dat 1 van de oorzaken.
al die spelers samen 1 probleemquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:31 schreef 4.2Quattro het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat 7 oorzaken.
Eens. Waar is de Haagse identiteit gebleven?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:31 schreef 4.2Quattro het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat 7 oorzaken.
hij had ook wel zijn goede kanten , denk dat we blij mogen zijn dat ie niet naar NEK is gegaan , maar nu staat aan die kant wel goed als Gill over een maand terugkomtquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:34 schreef DeVinger het volgende:
Ben ik blij dat ik van die bosmongool af ben zeg bij Vitesse
Vreven , Bodde verder kom niet echt verder mischien nog Ranko en Knopper maar de rest van de spelers kan ook wel strijd leveren als het moet volgensmij.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Eens. Waar is de Haagse identiteit gebleven?
De enige club met identiteit is op dit moment Veendam.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Eens. Waar is de Haagse identiteit gebleven?
Johan Boskamp is ook nog vrijquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:41 schreef Ludacriss het volgende:
Heeft iemand nog een telefoon nummer van Cootje liggen? Dan bel ik hem wel effe op.
Adelaar moet weg.... ik wil hem niet meer zien!
En voor aad de mos niet te vergeten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
binnekort komen er zeker ook dit soort topics voor Henk Ten Cate , Ronald Koeman , Erwin Koeman , L. Van Gaal , Ron Jans , Gert-Jan Verbeek etc etc
dan ga jij hem zeker openenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:51 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
En voor aad de mos niet te vergeten.
Dan zou er bij ADO qua uitstraling ook wel iets moeten veranderen denk ik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:00 schreef Ludacriss het volgende:
Ik zeg toch... keihard geld op tafel neerleggen. Dan wil Co zeker komen!
en support krijgt een coach als hij altijd van ons.
In het nieuwe stadion ga ik toch niet komen als ze dat Crowd Control systeem gaan doorzetten maar dat betekend niet dat ik niet wil dat ze dit jaar goed presteren. Het boeid mij geen flikker wat onze uitstraling naar buiten toe is.... ik wil keiharde spel, met passie en goed voetbal. Niets meer en niets minder!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan zou er bij ADO qua uitstraling ook wel iets moeten veranderen denk ik.
Het spijt mij, maar als ik nu aan ADO denk, denk ik aan een grijze club uit het rechterrijtje met matig spel en vooral heel lege tribunes.
De komst van het nieuwe stadion zou daar wellicht positief aan kunnen bijdragen.
Co wel, verwacht ik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:10 schreef Ludacriss het volgende:
Het boeid mij geen flikker wat onze uitstraling naar buiten toe is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |