Toch wel met roomboter en poedersuiker hèquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, 1 ding heb je over het hoofd gezien. Ik heb poffertjes gegeten [afbeelding]
Die poedersuiker he... ik had al het gevoel dat ik wat vergeten wasquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Toch wel met roomboter en poedersuiker hè![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, 1 ding heb je over het hoofd gezien. Ik heb poffertjes gegeten [afbeelding]
DOH!... spijtigquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Die poedersuiker he... ik had al het gevoel dat ik wat vergeten was
En dezelfde als uit de vorige OPquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:27 schreef ikookhier het volgende:
Een Honda in de OPwat heeft bazziek toch ook humor
![]()
Geen dank, want het is weer teruggeschoten naar mij toe...quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:42 schreef hicham het volgende:
Zucht, vandaag is datgene me gebeurd wat vele rijders al eens is overkomen en waarvan ik nooit dacht dat het mij zou gebeuren. Weggereden met schijfremslot eropEn bedankt Crashcat, slechte invloed van jou
Wat lul jequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En dezelfde als uit de vorige OP
Heb je er een reminderkabeltje op zitten danquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Geen dank, want het is weer teruggeschoten naar mij toe...![]()
!$####%$!@#!@$
Ik weet niet waar ik met mijn hoofd erbij zit, maar ik lag vandaag voor de tweede keer plat.
Zelfde plaats, zelfde schade.
Dusssss, gelukkig geen kuip of hendels beschadigd.
verdomd schijfremslot
En bij onderstaande mede-rijders gebeuren zeker nooit ongelukken.![]()
[afbeelding]
Oneequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En dezelfde als uit de vorige OP
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ontiegelijk slap(zie iets hierboven)
Dudequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef Crashcat het volgende:
[..]
!$####%$!@#!@$
Ik weet niet waar ik met mijn hoofd erbij zit, maar ik lag vandaag voor de tweede keer plat.
verdomd schijfremslot
Ik heb er wel een, maar het schijnt dat ik alleen bij mijn ouderlijke huis de schijfremslot vergeet af te halen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:30 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Heb je er een reminderkabeltje op zitten dan![]()
Kan nog komenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:33 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ergens anders vergeet ik het nooit.
waarschuwing 2 deze avondquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef Crashcat het volgende:
[..]
!$####%$!@#!@$
verdomd schijfremslot
[afbeelding]
Ik gok Griekenland. Ik heb in de vakantie soortgelijke tafrelen mogen aanschouwen... hoewel... Die droegen dan ook nog eens geen helmquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:39 schreef Snelwagen het volgende:
Die foto van die motorrijders in badpak, is die in Nederland gemaakt?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik gok Griekenland. Ik heb in de vakantie soortgelijke tafrelen mogen aanschouwen... hoewel... Die droegen dan ook nog eens geen helm
yup, helaas wel... na 1 maand rijden alquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jij al aan de beurt bent geweest![]()
Ik weet van:
BWT (was ik bij)
Worldpimber (Motor omgevallen)
Makster (Had Worldpimber verteld)
Hicham
Rib-i
Valt toch wel mee eigenlijk![]()
nou, dat word dan wat als julie 2 dagen per week samen ergens moeten gaan werkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Die begreep er eerst niks vanMeer iets van wat gebeurd hier nou
Verder vond ie het best grappigUiteraard pas nadat ik er zelf luchtig over deed
Hij vond het grappig omdat er euhm... nogal vaak rare dingen gebeuren als we samen ergens heen gaan
Altijd wel wat met ons
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Rollenspel:
...
Portugal here i come
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef Crashcat het volgende:
[..]
!$####%$!@#!@$
verdomd schijfremslot
[afbeelding]
WTFquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef Crashcat het volgende:
[..]
!$####%$!@#!@$
verdomd schijfremslot
[afbeelding]
daar waar is was zat er meestal maar 1 persoon op.... en meestal was het een xtquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik gok Griekenland. Ik heb in de vakantie soortgelijke tafrelen mogen aanschouwen... hoewel... Die droegen dan ook nog eens geen helm
Gelukkig voor jou dat ik naar Rotterdam ga verhuizen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:45 schreef Makster het volgende:
[..]
WTFWeer
Hou het ff het respect van Dordt hoog aub![]()
Goed plan, orginele schijven kosten niet genoeg als je ze verneuktquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:49 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou dat ik naar Rotterdam ga verhuizen.![]()
Ik heb nog geen nieuwe schijfrem erop zitten, maar waarschijnlijk ga ik ze allemaal voor de Lucas Alien schijven vervangen.
Geluk is subjectiefquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:49 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou dat ik naar Rotterdam ga verhuizen.![]()
Ik heb nog geen nieuwe schijfrem erop zitten, maar waarschijnlijk ga ik ze allemaal voor de Lucas Alien schijven vervangen.
Ik dacht dat ik een manke motor had, jij kan er ook wat vanquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
yup, helaas wel... na 1 maand rijden al
schade was 'beperkt' gebleven tot 300 euro aan de motor ik rijd nog steeds met een ietwat kromme kroonplaat
Kan volgens mij beter hier niet meer komen wil ik mijn motor heel houdenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een manke motor had, jij kan er ook wat van![]()
Zoveel prijsverschil zijn er met de standaard schijvenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goed plan, orginele schijven kosten niet genoeg als je ze verneukt![]()
![]()
Gimme a break..... Heb echt veel aan mijn hoofd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Geluk is subjectief![]()
rem schijf, geen schijfrem![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:55 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zoveel prijsverschil zijn er met de standaard schijven![]()
[..]
Gimme a break..... Heb echt veel aan mijn hoofd.
Gelijk een project maken voor school maken, verhuizen, werken en nog eens lekker schaamteloos plat gaan liggen voor de appartementgebouw![]()
Heel houden is betrekkelijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan volgens mij beter hier niet meer komen wil ik mijn motor heel houden
Maar ehm, als je vertelt waar je ong. woont, dan wil ik je wel wat 'geluk' komen brengen.quote:
Er hebben al 3 ongelukjes plaatsgevonden, mischien is het wel een signquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
In ieder geval geen sloopgarantie zoals hier
op zich doet /deed ie het prima... maar een stoeprandje opschuiven vond ie niet zo leuk... net als de aarde happen daarnaquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een manke motor had, jij kan er ook wat van![]()
Die van mij doet het ook nog prima hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
op zich doet /deed ie het prima... maar een stoeprandje opschuiven vond ie niet zo leuk... net als de aarde happen daarna![]()
Niks aan de hand.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die van mij doet het ook nog prima hoorAls je maar met de mankementen om weet te gaan is er niets aan de hand. Ik moet wel zeggen dat ik niemand meer op m'n motor laat
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
* Rib-i gaat ook![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, je moet wel de grote lijnen zienquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niks aan de hand.2 centimeter verwijderd van dijkonderzoek en vaste klant bij de ANWB
Morgen kawa meet en daarna misschien nog voor de lol en zondag hopelijk dijkjes met de bollen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, je moet wel de grote lijnen zien![]()
Ga jij trouwens nog rijden van het weekend?
Hij wil niet bukken?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:14 schreef Crashcat het volgende:
Makster wilt mijn 'geluk' niet hebben!!!![]()
![]()
Mischien zondagmiddag eventjes... Volgende week kom het allemaal goed met rijden, spreken we samen wat af. Mischien dat TataK weer vrij neemt want de weersvoorspellingen zien er veelbelovend uitquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Morgen kawa meet en daarna misschien nog voor de lol en zondag hopelijk dijkjes met de bollen.![]()
Uwes?![]()
Jij hebt echt issue'squote:
Volgende week is goed iddquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mischien zondagmiddag eventjes... Volgende week kom het allemaal goed met rijden, spreken we samen wat af. Mischien dat TataK weer vrij neemt want de weersvoorspellingen zien er veelbelovend uit[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:14 schreef Crashcat het volgende:
![]()
Laat het maar wetenquote:Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kan je hier vinden
Je bent niet echt een snelle leerling he?quote:
Goed, ik weet niet hoe dat is maar het lijkt me fucking irritant.quote:Zorg nu maar een keer dat je vader niet mee leest...
Algemeen bekendquote:
quote:Zorg nu maar een keer dat je vader niet mee leest en ga dan lekker van bil met een biker chick![]()
[afbeelding]
Maakt me echt geen fuck uitquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Goed, ik weet niet hoe dat is maar het lijkt me fucking irritant.![]()
Gelukkig zie ik mn pa nog niet zo snel op een forum zitten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent niet echt een snelle leerling he?
[..]
Goed, ik weet niet hoe dat is maar het lijkt me fucking irritant.![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:14 schreef Crashcat het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maakt me echt geen fuck uitHij weet onderhand wel wat ie aan me heeft
Ik heb begrepen dat de BT090 voor de ZXR400 beste keus is. Ik heb er geen ervaring mee, maar dat is dus wat er gezegd wordt. MPP's zijn natuurlijk goed maar die is meer voor andere verhoudingen (gewicht, snelheid etc...) gemaakt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgende week is goed iddDinsdagavond wss nieuw bandje en dan kan ik er weer helemaal tegenaan.
Heeft hier ook nog wat voeten in de aarde gehadquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik mn pa nog niet zo snel op een forum zitten.![]()
Ik had BT 014 onder mijn zxr400quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de BT090 voor de ZXR400 beste keus is. Ik heb er geen ervaring mee, maar dat is dus wat er gezegd wordt. MPP's zijn natuurlijk goed maar die is meer voor andere verhoudingen (gewicht, snelheid etc...) gemaakt.
Nogmaals, ik heb er geen verstand van, mischien kan je monteur er iets zinnigs over zeggen![]()
Neuh die van mij ook niet echt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik mn pa nog niet zo snel op een forum zitten.![]()
Mja, ga toch maar voor de MPP aangezien de BT90 volgens horen zeggen echt ruk is in de regen / kou en de MPP wat langer mee gaatquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de BT090 voor de ZXR400 beste keus is. Ik heb er geen ervaring mee, maar dat is dus wat er gezegd wordt. MPP's zijn natuurlijk goed maar die is meer voor andere verhoudingen (gewicht, snelheid etc...) gemaakt.
Nogmaals, ik heb er geen verstand van, mischien kan je monteur er iets zinnigs over zeggen![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:25 schreef Makster het volgende:
Bassie ga je morge naar Nol Bikker toe
Tja, MPP is ongeveer gelijk aan een BT14 dus lijkt me ook te doenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik had BT 014 onder mijn zxr400Prima band, altijd genoeg grip gehad. 014 is de opvolger van de 010 (tijdje al maar goed). Lekker band die niet te snel slijt
Das hier in de buurtquote:
Nog geen eigen foto van mijn motor gemaakt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Jij post hier al een tijdje maar je staat nog niet in de OP. Als je daar verandering in wilt hebben:
[..]
Laat het maar weten![]()
Ik ben het gezette gastje met Arlen Ness pak en veel te grote laarzen in verhouding tot mijn lichaamquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Das hier in de buurt
Morgen eerst (weer) mijn ketting oprekken. Misschien kom ik ook nog wel ff. Heb tenslotte nog een kawa outfit![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Nog geen eigen foto van mijn motor gemaakt.
Het komt nog wel een keertje.. Ben nu even druk bezig met spullen inpakken.
Alhoewel... druk?![]()
Ik heb nog tot het einde van deze maand.![]()
Ik ben die gast met die banaan in zijn wetsuit en die stank uit zijn helmquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ben het gezette gastje met Arlen Ness pak en veel te grote laarzen in verhouding tot mijn lichaam
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ben die gast met die banaan in zijn wetsuit en die stank uit zijn helm
Ohja, moet ik morgen ook maar doen. Versnellingsbak klapt nu wel erg hard als ik 'm in z'n 1 zetquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Das hier in de buurt
Morgen eerst (weer) mijn ketting oprekken. Misschien kom ik ook nog wel ff. Heb tenslotte nog een kawa outfit![]()
Ik heb hier nog wel wat mentosquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Zit hier nou echt alleen maar olland's welvaartsvet?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ben het gezette gastje met Arlen Ness pak en veel te grote laarzen in verhouding tot mijn lichaam
Valt toch wel meequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ohja, moet ik morgen ook maar doen. Versnellingsbak klapt nu wel erg hard als ik 'm in z'n 1 zet![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef Makster het volgende:
Misschien tot morge dan
Voor nu is het mooi geweest
Ben bang van welquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zit hier nou echt alleen maar olland's welvaartsvet?![]()
De jeugd dan althans.![]()
Je herkent bassie welquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef Makster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je herkent bassie wel
[afbeelding]
![]()
Kon het niet laten![]()
Nu echt pitten![]()
quote:
Jah preciesquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Inderdaad
Zou liever die broek en helmen weg zien maarja
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef Crashcat het volgende:
!$####%$!@#!@$
Zielig zoals dat schaap de hoogte in wordt getild door de EU voedselpakkettenquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En je durfde het eigenlijk niet uit jezelf te vertellen.
![]()
Een ezel stoot zijn hoofd geen tweede keer.![]()
[afbeelding]
Serio swa, een schaapquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zielig zoals dat schaap de hoogte in wordt getild door de EU voedselpakketten![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:24 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Stink beater, durf eens te zeggen dat je vandaag boodschappen, kapper, manicure enz enz moet doen![]()
Jij gaat vandaag rijden stuk verveel, dus hoe laat spreken we af
quote:
Hee swa, 12.00 op de parkeerplaats in Hoogvliet, voor 10 rondjes.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:24 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Stink beater, durf eens te zeggen dat je vandaag boodschappen, kapper, manicure enz enz moet doen![]()
Jij gaat vandaag rijden stuk verveel, dus hoe laat spreken we af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Ik had, na een blik in mijn, al serieus voorgesteld, 23 september.
![]()
![]()
Voor die kinderen niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:07 schreef Rib-i het volgende:
Waarom zijjn kinderfeestjes van 13:00 - 17:00 Heel de middag naar de klote![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:07 schreef Rib-i het volgende:
Waarom zijjn kinderfeestjes van 13:00 - 17:00 Heel de middag naar de klote![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze gaan iets spannends doen, ze zeggen niet wat, maar je moet je paardenspullen meenemen![]()
Ja, dat vertellen we niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:01 schreef Makster het volgende:
12:00 uur hoogvlietWelke parkeerplaats? Ik ben er
Kan gevaarlijk zijn in jouw gevalquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:27 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zit maar even hardop te denken hoor..........
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14:00 uur zeg je.... beetje laat manquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, dat vertellen we niet.![]()
Ben ook nog niet echt op tempo vandaag.![]()
Anders overweeg ik nog een klein toerritje met Nick achterop.
Laten we zeggen 14.00 hier vertrekken bij mijn thuis?
Ik zit maar even hardop te denken hoor..........
Ik ben dus niet bij de kawa dag he, dus niet Bazzie gaan lopen schreeuwenquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:39 schreef Makster het volgende:
[..]
14:00 uur zeg je.... beetje laat man![]()
Ik ga wel ff binnendoor hier en dan naar Nol Bikker ff langs hoppen. Wil ook niet al te ver met die geweldige ketting er op![]()
Maar hulde voor het idee
Wat je zegt over de raptor klopt trouwens wel, heb totaal geen drang meer om continu 200+ te rijden want dan vlieg ik er gewoon vanafJa goede beslissing die RAptor
Nu nog een CR 250 SM voor het betere ragwerk hier in de straat en ik ben blij.... En dan een Tuono, Buell, Moto Morini en een Husq voor de langere afstanden. En een Snap On gereeedschapskar, gevuld graag. Elektrische takel voor in de schuur en een haalse slijper erbij. Ook een MIG lasapparaat graag en een kleine straalcabine
Ok, uhhmmmm, dat was het wel ff![]()
Niks gefilmd?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:45 schreef Rib-i het volgende:
2 alleenstaande moeders hebben ruzie bij mij in de straat. Eerst bleef het bij een beetje schelden, stopt er ineens een foute mercedes voor de deur. 1 van de zoons met wat vrienden slaan een moeder in mekaar. Nu is de moeder terug met haar zoons![]()
Hoe kan zoiets escalerenIk zou ook de politie kunnen bellen, of SBS6
![]()
Edit:
En ineens is het afgelopen![]()
In dat stukje waar ik woon, gebeurt nooit watquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niks gefilmd?
Rib-I afgelopen woensdag: Eigenlijk is het een heel rustige buurt, er gebeurt hier nooit iets
Tuurlijk
In je achtertuin bedoel je?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In dat stukje waar ik woon, gebeurt nooit wat![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Rara, waarom zouden ze gestopt zijn met ruzie maken?
[afbeelding]Hoezo tijd over
Ik mis een paar grote rondslingerende borsten in de tekening.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:12 schreef hicham het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HeeeH, het is weekend man, straks moet ik mij nog gaan haasten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:39 schreef Makster het volgende:
14:00 uur zeg je.... beetje laat man![]()
Veeel plezier.quote:Ik ga wel ff binnendoor hier en dan naar Nol Bikker ff langs hoppen. Wil ook niet al te ver met die geweldige ketting er op![]()
Kreeg er opeens zin in.quote:Maar hulde voor het idee.
Tussen 0 en 200 is nog een ruim gebied waar de power van de TLR tot de verbazing werkt.quote:Wat je zegt over de raptor klopt trouwens wel, heb totaal geen drang meer om continu 200+ te rijden want dan vlieg ik er gewoon vanafJa goede beslissing die RAptor
Wanneer gaan we samenwonen?quote:Nu nog een CR 250 SM voor het betere ragwerk hier in de straat en ik ben blij.... En dan een Tuono, Buell, Moto Morini en een Husq voor de langere afstanden. En een Snap On gereeedschapskar, gevuld graag. Elektrische takel voor in de schuur en een haalse slijper erbij. Ook een MIG lasapparaat graag en een kleine straalcabine
Ok, uhhmmmm, dat was het wel ff![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:15 schreef Worldbeater het volgende:En, heeft ie nog wat gewonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oiquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:50 schreef Roderick2085 het volgende:
:w moggeh
quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe oud is die bulldogg dan, 8 weekjes ofuh?quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:28 schreef -XX- het volgende:
Goeiemiddag![]()
![]()
WOehh, over een paar uur rijd er misschien een bulldog het pad opik hoop zo dat ze em nemen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:30 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hoe oud is die bulldogg dan, 8 weekjes ofuh?
En ik maar denken dat het een hond wasquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
[afbeelding] BLA!
een zwarte [afbeelding]![]()
Had gekund, maar er zijn er niet veel die kunnen rijdenquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een hond was![]()
Jawellllll op 2 zelfsquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Had gekund, maar er zijn er niet veel die kunnen rijden
Maar goed.... met -XX- weet je het natuurlijk nooit...
http://www.skateboardingbulldog.com/
[afbeelding]
Jawel.... zou het em dan toch zijn?
Neequote:
Van mijquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Maar van wie moet die bulldog worden dan?
Lessen op een "eigen/leen" motorquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Van mij![]()
Nee, van me moe![]()
Dus ik mag er dan ook wel op lessen!*hoop ik
![]()
op een nieuwe motor iemand laten lessenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Van mij![]()
Nee, van me moe![]()
Dus ik mag er dan ook wel op lessen!*hoop ik
![]()
Privequote:Op zaterdag 9 september 2006 14:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Lessen op een "eigen/leen" motorI don't think so...
Moeders is vast ook geen voorstander van het ideequote:Op zaterdag 9 september 2006 14:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
op een nieuwe motor iemand laten lessen
zou je bij mij niet mee aan hoeven komen
Grapjanisquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:16 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Prive leskom maar kom maar...
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:19 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Ff doesuh, in zo'n sportschool zweet je je rot ..![]()
Ik kan je wel een privelesje SM'en gevenquote:
Kan ook werkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:17 schreef Worldbeater het volgende:
De buurman met verstand van zaken had het gewoon over minder olie in de benzine smijten.![]()
Vind het toch nog wel redelijk groot/dik voor een Naald, maarja, ik heb ook nog nooit een carb. uit elkaar gehaaldquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:17 schreef Worldbeater het volgende:
Maar goed dat Makster niet komt, t'is alweer 2 uur geweest.
![]()
Heb TLR even aan de lader gezet, sinds de laatste meet niet meer gereden.![]()
En veel te lang met de minibike bezig geweest, kreeg eerst de carburateur niet in elkaar.![]()
Verder wel een staaltje van de betere minibike tuning.![]()
De buurman met verstand van zaken had het gewoon over minder olie in de benzine smijten.![]()
[afbeelding]
Clipje 0.5 mm omhoog betekent minder benzine, en harder lopen.![]()
![]()
Naalden in een gewone motorfietscarburateur zijn overigens net zo klein/groot.
En rijden maar...
Ownagequote:Op zaterdag 9 september 2006 14:35 schreef kratjuh het volgende:
Over 1,5 uur ga ik richting Spaarnwoude .. Vanaf 7 uur vanavond barst het los ..
[afbeelding] Blof's 1000e concert .. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:35 schreef kratjuh het volgende:
Over 1,5 uur ga ik richting Spaarnwoude .. Vanaf 7 uur vanavond barst het los ..
[afbeelding] Blof's 1000e concert .. [afbeelding]
Dat is toch hoofddorp ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
OwnageDat is toch dichtbij de indoor skie baan
'T zou niet best zijn als het niet druk was. Veel playzierquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat is toch hoofddorp ?
Tis een recreatiegebied in ieder geval dus het zal wel een beejte druk zijn ..
Kheb al die emoliedjes thuis ..quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
'T zou niet best zijn als het niet druk was. Veel playzier
En niet te emo worden van die emotionele liederen
Ik kan daar altijd van genieten van die 'momentjes' die net goed gaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:43 schreef Makster het volgende:
Zo weer terug
Was een eneverend ritje. Voor het eerst sinds mijn rijbewijs dat ik in 1 rit bijna 3 keer op mijn bek lig![]()
Eerst besluiten ze zonder aankondiging de lingedijk opnieuw te asfalteren met van de kleine kenker steentjesMaarja remmen moet je nog steeds dus glijden / glijde/ glijden en net niet tyfen
![]()
LAter besloot ik maar is om 12 koekblikken in te halen die al veel te lang voor me reden op een blaasdijk, net toen ik in wilde halen besloot opa boven op zijn rem te trapen. Ik knijp vervolgens iets geschrokken nog harden in mijn rem en dat was moment 2 waarbij ik blij ben dat ik all risk verzekerd ben.
Vervolgens in een lekker bochtje een hoop paardenstront waardoor mijn voorwiel en later ook mijn achterwiel een halve meter opzij gleedMAar goed, ik leef nog en heb de RAptor flink op zijn lazer gegeven. Tegen alle verwachting in is de ketting nog steeds op spanning
Misschien toch maar zo door blijven rijden
![]()
Nog ff bij Bol Bikker geweest, was vollop druk. Ik kom daar aanrijden met de Raptor en er staan echt tientallen mensen langs de weg met camera's in de aanslag enzo. Ik denk die zijn die geile fiets en worden wild ofzo, bleek dat ik midden in een SM demo zatNog geen 2 minuten van de weg komen die gasten op hun achterwiel voorbij om ff de rotonde door te sliden. Ach het voelde even goed al die aandacht
Bij streefkerk was er een ernstig ongeluk gebeurd. Motorrijder vol geschept door een tegenligger. 3 ambulances en nog meer wouten. Zag er niet best uit. Was een rode CBR geloof ik of een duc, was echt niks meer van die motor over![]()
Al met al toch een lekker 150 km op de klok gezet
Naja dat was het weer. Nu eerst grondig poetsen en wassen, sinds de aankoop neit meer geedaan namelijk![]()
Heerlijk - erg veel ervaring op doen in 1 enkele ritquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:43 schreef Makster het volgende:
Zo weer terug
Was een eneverend ritje. Voor het eerst sinds mijn rijbewijs dat ik in 1 rit bijna 3 keer op mijn bek lig![]()
Eerst besluiten ze zonder aankondiging de lingedijk opnieuw te asfalteren met van de kleine kenker steentjesMaarja remmen moet je nog steeds dus glijden / glijde/ glijden en net niet tyfen
![]()
LAter besloot ik maar is om 12 koekblikken in te halen die al veel te lang voor me reden op een blaasdijk, net toen ik in wilde halen besloot opa boven op zijn rem te trapen. Ik knijp vervolgens iets geschrokken nog harden in mijn rem en dat was moment 2 waarbij ik blij ben dat ik all risk verzekerd ben.
Vervolgens in een lekker bochtje een hoop paardenstront waardoor mijn voorwiel en later ook mijn achterwiel een halve meter opzij gleedMAar goed, ik leef nog en heb de RAptor flink op zijn lazer gegeven. Tegen alle verwachting in is de ketting nog steeds op spanning
![]()
Nog ff bij Bol Bikker geweest, was vollop druk. Ik kom daar aanrijden met de Raptor en er staan echt tientallen mensen langs de weg met camera's in de aanslag enzo. Ik denk die zijn die geile fiets en worden wild ofzo, bleek dat ik midden in een SM demo zatNog geen 2 minuten van de weg komen die gasten op hun achterwiel voorbij om ff de rotonde door te sliden. Ach het voelde even goed al die aandacht
Bij streefkerk was er een ernstig ongeluk gebeurd. Motorrijder vol geschept door een tegenligger. 3 ambulances en nog meer wouten. Zag er niet best uit. Was een rode CBR geloof ik of een duc, was echt niks meer van die motor over![]()
Naja dat was het weer. Nu eerst grondig poetsen en wassen, sinds de aankoop neit meer geedaan namelijk![]()
HAve Funquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kheb al die emoliedjes thuis ..
Kben al 2x eerder bij Blof geweest en het was iedere keer een absoluut fantastisch geweldige avond, dus ik vermaak me vanavond zonder twijfel ..
1e keer: Groenoordhallen Leiden, 2000 man, The Sheer als voorprogramma ZOOG; Blof Heerschte
2e keer: Ahoy Rotterdam, 9.800 man, geen voorprog, wel gastartiesten; Blof Heerschte![]()
Anders ik wel en ben ook blij dat het allemaal net wel goed afliepquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik kan daar altijd van genieten van die 'momentjes' die net goed gaan![]()
Have fun wensen is dus al niet eens meer nodigquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kheb al die emoliedjes thuis ..
Kben al 2x eerder bij Blof geweest en het was iedere keer een absoluut fantastisch geweldige avond, dus ik vermaak me vanavond zonder twijfel ..
1e keer: Groenoordhallen Leiden, 2000 man, The Sheer als voorprogramma ZOOG; Blof Heerschte
2e keer: Ahoy Rotterdam, 9.800 man, geen voorprog, wel gastartiesten; Blof Heerschte![]()
Fucking trage Peppovitchquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:17 schreef Worldbeater het volgende:
Maar goed dat Makster niet komt, t'is alweer 2 uur geweest.
![]()
Heb TLR even aan de lader gezet, sinds de laatste meet niet meer gereden.![]()
En veel te lang met de minibike bezig geweest, kreeg eerst de carburateur niet in elkaar.![]()
Verder wel een staaltje van de betere minibike tuning.![]()
[afbeelding]
Clipje 0.5 mm omhoog betekent minder benzine, en harder lopen.![]()
![]()
Naalden in een gewone motorfietscarburateur zijn overigens net zo klein/groot.
En rijden maar...
Je mag ook wel even op de minibike.quote:
Een schrale en arm afgesteld 2 takt loopt als de neten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Kan ook werkenmaar dat is meer iets voor na de juiste afstelling, en afhankelijk van je mening over hoelang de levenduur van alles mag zijn. (en hoe fanatiek je bent).
Altans dat heb ik me laten vertellen.![]()
Maar goed... dat valt niet onder de noemer "gewoon".
3 tot 4 keer de ware grootte.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:36 schreef bvvt het volgende:
Vind het toch nog wel redelijk groot/dik voor een Naald, maarja, ik heb ook nog nooit een carb. uit elkaar gehaald
Kostda ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:17 schreef Makster het volgende:
Ketting gespannen
Mercy jij wilde toch die bok van WB kopen. De mijne mag ook wel van eigenaar wisselen. Heb er ook zo eentje van die Ikazarus (ofzo iets). Opzich een prima ding maar op de Raptor vind ik het net niet werken
Dus hij mag weg, ik zet hem later ook wel op MF dus denk er maar ff over naAndere mogen uiteraard ook de bok kopen heh
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:43 schreef Makster het volgende:
Spaning en sensatiequote:Op zaterdag 9 september 2006 14:43 schreef Makster het volgende:
Zo weer terug
![]()
![]()
En van wie is die groene? Of heb ik iets gemistquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Piccies voor de SM dudes.![]()
hapt die ketting ook al zo lekker in de bandquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uhmmm 50 Euro ofzoquote:
Die tijd hebben we gehadquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik mis alleen het schijfremslot gedeelte in je verhaal
Ik heb boos gekeken, telt dat ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Spaning en sensatieWel minder van dat ongeluk
En uhhh.... Heb je dieer nog even persoonlijk op gewezen dat dergelijk gedrag ongewenst is
![]()
Ik verlang er ook weer naarquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent in de war met de CR500...quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:20 schreef bvvt het volgende:
Dat was nog van de tijd voordat ie em verkocht had en het blok daarna vastliep
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bent in de war met de CR500...
Met de KLX was ook iets, maar niet vastgelopen toch
Vreemd genoeg hapte die niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:21 schreef Snelwagen het volgende:
hapt die ketting ook al zo lekker in de band![]()
Wat ben je op die laatste foto aant doen![]()
Beide SM's zijn bij de opvolgende eigenaren vastgelopen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:34 schreef hicham het volgende:
Je bent in de war met de CR500...
Met de KLX was ook iets, maar niet vastgelopen toch
Best mooi zo'n custom profielquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vreemd genoeg hapte die niet.![]()
Op de CR wel, maar dat was ook een minder goede ketting. Of bouw van de voorgaande eigenaar.
Tjechische non O-ringen shit.
[afbeelding]
Mèn wat heb ik daar veel op gepoetst, en was het't waard?![]()
[..]
Beide SM's zijn bij de opvolgende eigenaren vastgelopen.![]()
Op andermans materiaal raggen doet 't altijd goedquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:35 schreef koffiekoekje het volgende:
OjaGrieks transport middel
[afbeelding]
80cc(werd verteld/beweerd) über brommerts
Berg op 15 km/h inlc een koffiekoekje. Berg af 60+ km/h. Normaal +- 50 km/h
(de Blauwe)
Zeer goed afgeleverd door het verhuurbedrijf.
Contactslot zat "vast" aan het sleuteltje. En stuiterde eruit bij op ruwer terijn
Kapot slot zorgde ook voor los contakt voor de electronika. (eeenmaal gestart liep de motor opzich goed) alleen geen info te zien op deshboard, en het was een rijdende disco in het donker, alles knipperdeTrok dus nogal wat aandacht in de duisternis
Verder goed te gebruiken voor driften op onverhard wegdekmaar dat zag er natuurlijk minder spectaculair uit dan dat het voelde
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beide SM's zijn bij de opvolgende eigenaren vastgelopen.![]()
last minute, maar je hebt o een proggie die automatisch voor je biedt tot een maximum wat je aangeeft. Wee alleen niet meer hoe het heet , zou best makkelijk zijn namelijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Op andermans materiaal raggen doet 't altijd goed![]()
[..]![]()
Hoe doe jij die eBay veilingen, last minute bieden of al ver van tevoren?
[..]
![]()
![]()
![]()
Je zei dat je steeds wordt overboden maar dat is mij nog nooit gebeurd, pas in de laatste 10 seconden handmatig bieden werkt ook. Er zijn idd programma's die dat ook voor je kunnen doen, iets met sniper en ebay ofzo, zal je met google wel kunnen vindenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:47 schreef Makster het volgende:
[..]
last minute, maar je hebt o een proggie die automatisch voor je biedt tot een maximum wat je aangeeft. Wee alleen niet meer hoe het heet , zou best makkelijk zijn namelijk![]()
Hoszequote:Op zaterdag 9 september 2006 15:54 schreef kratjuh het volgende:
Ik ben weg, tot laters mensen
[afbeelding]
Ik ben elke keer last minute de lulquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Je zei dat je steeds wordt overboden maar dat is mij nog nooit gebeurd, pas in de laatste 10 seconden handmatig bieden werkt ook. Er zijn idd programma's die dat ook voor je kunnen doen, iets met sniper en ebay ofzo, zal je met google wel kunnen vindenVolgens mij gebruikte Rebbel het ook?
maw. hicham gaat er altijd met jou spullen vandoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ben elke keer last minute de lul![]()
Echt VEEEEL mensen zitten te wachten tot het eind van een veiling en gaan dan in de laatste 10 seconde helemaal los met bieden....
yupquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Op andermans materiaal raggen doet 't altijd goed![]()
Blijft een Marokkaan hehquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
maw. hicham gaat er altijd met jou spullen vandoor
Ook in bezit of valt het onder een proefritjequote:Op zaterdag 9 september 2006 16:48 schreef -XX- het volgende:
ENNN
De bulldog is binnen!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
wat issie liefquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:48 schreef -XX- het volgende:
ENNN
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Van mamsebams. Van Mamsebams nog geen pics.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Ook in bezit of valt het onder een proefritje
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
We stuitten op twee dingetjes vandaag: boutjes (met gaatje) voor remtangen passen nieten ik heb iets van een kettinggeleider nodig anders slijt ie in me achterbrug..
ding trekt wel lekker![]()
heb het idee dat ie snel licht wordt vóór
![]()
leuk dingetjequote:Op zaterdag 9 september 2006 16:48 schreef -XX- het volgende:
ENNN
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:14 schreef Worldbeater het volgende:
De SM van Paul Bon had gewoon een dikke metalen L vormige plaat op zijn achterbrug.
Dan slijt alleen niet je achterbrug af, maar je ketting.![]()
Wel een leuk ding jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:48 schreef -XX- het volgende:
ENNN
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
HEe sjaakquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
druk op werk+school = weinig tot niet fokkenwe zijn wel weer bezig geweest vanmiddag
helaas dig cam vergeten dus nog geen pics daarom ook nog geen post op MF
we stuitten op twee dingetjes vandaag: boutjes (met gaatje) voor remtangen passen nieten ik heb iets van een kettinggeleider nodig anders slijt ie in me achterbrug..
ding trekt wel lekker![]()
heb het idee dat ie snel licht wordt vóór
![]()
Kan je ook de maasvlakte op met die minicrosserquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:14 schreef Worldbeater het volgende:
Zóóó even een tankie leeggereden met de minibike. Dit keer zonder vette bougie.![]()
![]()
[..]
Van mamsebams. Van Mamsebams nog geen pics.![]()
[..]
![]()
De SM van Paul Bon had gewoon een dikke metalen L vormige plaat op zijn achterbrug.
Dan slijt alleen niet je achterbrug af, maar je ketting.![]()
Nee, daar is de trekkracht èn de grondspeling te laag voor.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:44 schreef Makster het volgende:
Kan je ook de maasvlakte op met die minicrosserGaan we morgen ff
zal maandag wordenquote:
iddquote:Zit geloof ik ook een dyno kitje in die GSXR hehZal het maar is na checken als ik jou was
Ik hoop niet dat je rijdt zoals je praat en gedraagtquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:48 schreef -XX- het volgende:
ENNN
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Feliquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:48 schreef -XX- het volgende:
ENNN
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van mamsebams. Van Mamsebams nog geen pics.![]()
Moet hij jou nu een bijdrage geven voor je achterbandquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:51 schreef BazzieK het volgende:
Net even zijn reservesleutel naar TataK wezen brengenHij had zijn sleutel per ongeluk onder het zadel laten zitten
![]()
nice doggiequote:Op zaterdag 9 september 2006 16:48 schreef -XX- het volgende:
ENNN
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moet hij jou nu een bijdrage geven voor je achterband![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Feli![]()
[..]
![]()
[..]
Moet hij jou nu een bijdrage geven voor je achterband![]()
![]()
@ Mercy
Ben je nog bij Leo Theunissen geweest?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Woensdag gaan we het bekende dijkje rijden
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Als het mogelijk is rij ik mee![]()
* Rib-i heeft de hele middag op een manege rondgehangen, denkend aan Leo Theunissen en z'n aanbiedingen![]()
Over kutjong gesproken. Haal 3 uur geleden een nieuwe fiets voor de jongste komt hijquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* BazzieK hoeft echt nooit kinderen
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* BazzieK hoeft echt nooit kinderen
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:23 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Over kutjong gesproken. Haal 3 uur geleden een nieuwe fiets voor de jongste komt hij
net binnen .....hebt d'r zo'n takkejong godverdomme z'n spongebob bel al gesloopt.![]()
vrouw zit er al achteraanquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Zou even het desbetreffende kind en ouders een paar corrigerende gebroken botten geven
Aan de oren naar z'n ouders brengen en gelijk vangen voor die belquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:23 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Over kutjong gesproken. Haal 3 uur geleden een nieuwe fiets voor de jongste komt hij
net binnen .....heeft d'r zo'n takkejong godverdomme z'n spongebob bel al gesloopt.![]()
breaking news: vrouw is dader vangen![]()
Zie het nergens op de site?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Heb je al een achterband? Anders moet je ook bij Leo kijken. Hij heeft een MPP bandenactie![]()
Met een kind dat door jou is opgevoed zou ik daar ook niet van uitgaan neequote:Op zaterdag 9 september 2006 19:36 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben geen ouder die altijd denkt dat het aan het kind van de buren ligt.![]()
![]()
Ik doe altijd netjes als hij in de buurt is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:37 schreef BazzieK het volgende:
Met een kind dat door jou is opgevoed zou ik daar ook niet van uitgaan nee
dohh, onder het menu - dat michelin mannetjequote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:53 schreef bvvt het volgende:
[..]
dohh, onder het menu - dat michelin mannetje
't is niet erg veel - maar ach - het staat er wel
Ik dacht het een clickable iets was, niet dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:53 schreef bvvt het volgende:
[..]
dohh, onder het menu - dat michelin mannetje
't is niet erg veel - maar ach - het staat er wel
Dat is dan fijn voor je.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:36 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben geen ouder die altijd denkt dat het aan het kind van de buren ligt.![]()
![]()
De pegels voor een nieuwe welquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb jeHeeft je vrouw de spongebob bel hooligan al te pakken
Sta je klaar met koffie en koek?quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, ik kan pas om 13:00 - 13:15 op PV zijn... Kan ik de terugkomst voorbereiden![]()
![]()
Staat er nog zo een op RTL teletextquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:43 schreef Makster het volgende:
Zo weer terug
wij hebben vandaag 4 motorzaken aangedaan voordat Rausje tevreden wasquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Als het mogelijk is rij ik mee![]()
* Rib-i heeft de hele middag op een manege rondgehangen, denkend aan Leo Theunissen en z'n aanbiedingen![]()
Er kan een ook tussenstop ingelast worden aldaarquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sta je klaar met koffie en koek?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Er kan een ook tussenstop ingelast worden aldaar![]()
![]()
Slingers, spandoeken, confetti, fanfare...quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sta je klaar met koffie en koek?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Slingers, spandoeken, confetti, fanfare...![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Slingers, spandoeken, confetti, fanfare...![]()
[afbeelding]
Raus wil gewoon snel een andere bikequote:Op zaterdag 9 september 2006 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij hebben vandaag 4 motorzaken aangedaan voordat Rausje tevreden was![]()
en een VTR is ook een optie bleek vandaag![]()
Vind het nu al kut iddquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:39 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is met FOK! maar de hele layout is verneuqt
Dat wordt moeilijk kiezenquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij hebben vandaag 4 motorzaken aangedaan voordat Rausje tevreden was![]()
en een VTR is ook een optie bleek vandaag![]()
Ah kan je instellen dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vind het nu al kut iddMyAT op een andere plek
Topics die in een nieuw venster opnenen enz
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Raus wil gewoon snel een andere bike![]()
misschien dat het hier iets mee van doen kan hebben?quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:39 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is met FOK! maar de hele layout is verneuqt
Kan de link niet openen, handigquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
misschien dat het hier iets mee van doen kan hebben?
FOK!forum vanavond down wegens update
Kan de situatie daar niet zien, en beoordelen, laat staan de historie van de onderlinge kidsrealtity wetenquote:
Valt best mee, mijn record is 4000 posts in een maand op een guildforumquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:17 schreef hicham het volgende:
Top 500Krijgen we nog meer kansloze postpaupers netzoals Bazziek
Guild forum, guild is zeg maar een clan in world of warcraft. Het spel wat ik zo veel heb gespeeld dat als ik dezelfde tijd aan vakkenvullen had besteed ik een Ducati Desmocedici RR had kunnen kopenquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:28 schreef Worldbeater het volgende:
Wat is een guildforum.
Em vroegâh kreeg alleen Horrowitsch slijtage aan zijn vinger gewrichten.
Go! Go! Quickreply. :s
Ohja?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, mag ik niet eensz snel achter elkaar posten van Danny. [afbeelding]
<insert Whaaah!>
Dan ken je het nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ohhh, dat spel ken ik inderdaad van een knotsgekke collega, moest ooit een copietje maken omdat hij geen brander had. Was ècht heel boeiend.
Je hebt idd het verkeerde spel in je kopquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, maar dat was toch dat spel dat je een gemeenschap moet opbouwen? Warcraf.. do not tell me.![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:34 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i kent alleen HALO en nog een spelletje.
Maar die telt niet omdat ik de naam vergeten ben
En, wanneer ga je em slopen er op rijden?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:34 schreef -XX- het volgende:
Wat is die yamaha bulldog een beest zegEn dat geluid
![]()
Deltaforce is echt ruk en C&C is de laatse paar delen echt alleen maar meer van hetzelfdequote:Op zaterdag 9 september 2006 22:35 schreef bvvt het volgende:
Mijn favo spelletjes:
Deltaforce - zo een beetje alle delen in mijn bezit
C&C - ook zo'n beetje alle delen in bezit
Ga jij eens in een motor forum zitten ofzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:34 schreef -XX- het volgende:
Wat is die yamaha bulldog een beest zegEn dat geluid
![]()
Ja, WoW is niet hopeloos veroudertquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
Waar blijven nou die pics van een trotse mamsebams@Bulldog.![]()
--
Huh, verkeerde spel.
Wat spannendquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:36 schreef bvvt het volgende:
bijna vol
bijna nieuw topic onder de nieuwe vormgeving
Dat zijn alle strategie achtige spelletjesquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:34 schreef bvvt het volgende:
WoW is echt een dom spel
Dooskequote:Op zaterdag 9 september 2006 22:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat zijn alle strategie achtige spelletjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |