Technisch gesproken heb je hem ook gedonken ...quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:27 schreef Rnnz het volgende:
En dat terwijl ik geen vlees eet.
vleugels smaken nergens naar... dipshit!quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:33 schreef AffenStrudel het volgende:
Ach ja, ik had eens een hommel in mijn cola.
beetje harig, maar de vleugels smaakten goed.
lauwe shitquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:33 schreef AffenStrudel het volgende:
Het kraakte zeker lekker trussen je tanden?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:33 schreef AffenStrudel het volgende:
Meer doden door zelfmoord dan door moord en oorlogquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:53 schreef Obnx het volgende:
ik zou zelfmoord plegen als ik jouw was.
Waarschijnlijk een strontvlieg die net voordat ie in je cola ging zwemmen in de poep van je buurman heeft zitten rollebollen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:27 schreef Rnnz het volgende:
Ik dus lekker chillen met een blikje cola, die ik even onbeheerd achterliet. Even daarna wil ik lekker een slok nemen, voel ik opeens iets raars in m'n mond.. ik denk, ik spuug het uit. Was het een f*cking vliegEn dat terwijl ik geen vlees eet.
![]()
GADVERDAMME.![]()
quote:Zeikwijf. Je eet (onbewust) per jaar minstens 30-40 insecten, minstens!
voor 5 guldenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:44 schreef Geerd het volgende:
Trouwens wel een keer een kikkervisje doorgeslikt extra nogwel(voor 5 gulden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |