quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:31 schreef flugeltje het volgende:
OMG, daar gaan ze hoor
stelletje bloedhonden
Heel mooi!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB080971.jpg]afbeelding][/URL]
jepquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:33 schreef Kinga het volgende:
Ligt Tijn weer in zijn nest?
Allang alquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:33 schreef Kinga het volgende:
Ja, mijn idee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:33 schreef Kinga het volgende:
Wat doen ze?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:31 schreef flugeltje het volgende:
OMG, daar gaan ze hoor
stelletje bloedhonden
Zie je Etiënne niet kijken, net een bloedhond...quote:
Ja maar in het begin ga je dan ook op het uiterlijk af lijkt me.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Toen ik hem voor het eerst zag dacht ik "Wat een fucking nerd is dat nou weer"
Ik vond hem nou niet echt een (zelfverzekerde) uitstraling hebben.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:36 schreef itsme het volgende:
Ja en volgens anderen is Milicia de Heilige maria![]()
Jeroen is waarschijnlijk best aantrekkelijk voor sommige vrouwen maar er gaat niets van uit. een dood vogeltje .![]()
Dan is dat gewoon zijn schuld en volgens mij is dát nou juist wat hij niet wil hebben.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Egbert heeft wel een punt trouwens, met zijn gezeik over de sleutel. Als hij eruit moet en heeft zijn sleutel nog altijd niet terug, dan kan het geld wel eens gewoon verloren zijn.
LOL... heilig is ze alles behalve. Die lust er wel pap van... en dat hoort niet bij een heiligequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:36 schreef itsme het volgende:
Ja en volgens anderen is Milicia de Heilige maria![]()
Yep, ik zag het ook!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zie je Etiënne niet kijken, net een bloedhond...
Ik was haske ontopic![]()
Ja Egbert is heel erg met het spel bezig en moet zeggen dat ik het een beetje sneu voor die ouwe vind. Sinds hij die sleutel verloren is heeft hij geen rust meer in zijn kont.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Egbert heeft wel een punt trouwens, met zijn gezeik over de sleutel. Als hij eruit moet en heeft zijn sleutel nog altijd niet terug, dan kan het geld wel eens gewoon verloren zijn.
Uitstraling heeft hij zeker wel, maar zodra hij zijn scheur open trekt, wordt hij zwaar irritant.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar in het begin ga je dan ook op het uiterlijk af lijkt me.
Ik vind hem soms irritant maar uitstraling heef thij wel.
alles wat in de kluisjes blijft liggen is voor de winnaar van BB6quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag het ook, die vuile lompenkop.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zie je Etiënne niet kijken, net een bloedhond...
Ik was haske ontopic![]()
Ik kijk de streams niet.quote:
Papa en dochter hebben het constant over het spel. Ze zijn erin gegaan omdat het ze wel een leuk spel leek. De omgang met de anderen en alle andere bijkomende zaken interesseert ze volgens mij geen reet. Ze spelen alleen een spel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja Egbert is heel erg met het spel bezig en moet zeggen dat ik het een beetje sneu voor die ouwe vind. Sinds hij die sleutel verloren is heeft hij geen rust meer in zijn kont.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |