Waar haal jij die info vandaan? Dat heb ik nog nergens zien staan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:39 schreef mets het volgende:
[..]
alles wat in de kluisjes blijft liggen is voor de winnaar van BB6
Alleen blijft er weinig over als ze zulke krankzinnige bedragen blijven bieden voor jokersquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:39 schreef mets het volgende:
[..]
en nu ben ik het weer wel met je eensquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Papa en dochter hebben het constant over het spel. Ze zijn erin gegaan omdat het ze wel een leuk spel leek. De omgang met de anderen en alle andere bijkomende zaken interesseert ze volgens mij geen reet. Ze spelen alleen een spel.
Ik vraag me serieus af wie er mee huilt E-10 of nieuwe zoon Jeroenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:42 schreef Giggio het volgende:
wat moet Jeroen na maandagavond als zijn holmaatje M het huis uit is?
Ik verwacht dat hij dan eieren voor zijn geld kiest en probeert contact met de andere groep te maken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:42 schreef Giggio het volgende:
wat moet Jeroen na maandagavond als zijn holmaatje M het huis uit is?
De achtergebleven helft blijft in de kluis van de Exitter. Degene die de winnaar van Big Brother wordt, mag het geld uit zijn of haar kluis meenemen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar haal jij die info vandaan? Dat heb ik nog nergens zien staan.
Janine is ook overgelopen gisternacht zie ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij dan eieren voor zijn geld kiest en probeert contact met de andere groep te maken.
Het is toch ook een spel, waar de omgang met anderen etc een onderdeel van is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Papa en dochter hebben het constant over het spel. Ze zijn erin gegaan omdat het ze wel een leuk spel leek. De omgang met de anderen en alle andere bijkomende zaken interesseert ze volgens mij geen reet. Ze spelen alleen een spel.
Zijn of haar "eigen" kluis...wat er met de inhoud van de rest van de kluisjes gebeurd is vooralsnog niet duidelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:44 schreef mets het volgende:
[..]
De achtergebleven helft blijft in de kluis van de Exitter. Degene die de winnaar van Big Brother wordt, mag het geld uit zijn of haar kluis meenemen.
Dit staat toch zo beschreven op de talpa siite?
Dus als je winnaar bent, en je bent de sleutel kwijt maakt het niet uit.....quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:39 schreef mets het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel op 'm kunnen hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:44 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Nou lang nagedacht maar JA...ik zou het wel met hem kunnen. Wel als afwerkmateriaal hoor, de volgende ochtend moet die voor het ontbijt weer pleite zijn.![]()
En met Tijn heb ik dat dus echt niet, die vind ik zelfs wat eng zoals die achter een getrouwde vrouw aanloopt en loopt te friemelen.
Egbert wint niet hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus als je winnaar bent, en je bent de sleutel kwijt maakt het niet uit.....
Nee hoor. Er staat alleen dat de winnaar het geld dat op dat moment in zijn kluisje zit mag meenemen. Of hijhet geld in de kluisjes van alle exitters ook mag meenemen staat nergens. Het lijkt mij ook wel, anders wordt het een magere pot, maar het staat nergens vermeld.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:44 schreef mets het volgende:
[..]
De achtergebleven helft blijft in de kluis van de Exitter. Degene die de winnaar van Big Brother wordt, mag het geld uit zijn of haar kluis meenemen.
Dit staat toch zo beschreven op de talpa siite?
Nee ik niet. zeker niet met jeroen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:44 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Nou lang nagedacht maar JA...ik zou het wel met hem kunnen. Wel als afwerkmateriaal hoor, de volgende ochtend moet die voor het ontbijt weer pleite zijn.![]()
En met Tijn heb ik dat dus echt niet, die vind ik zelfs wat eng zoals die achter een getrouwde vrouw aanloopt en loopt te friemelen.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Tijn viel me wel meteen al op idd, maar het aanbidden is wat later begonnen
Siliconen hè... Dan heb je geen extra's meer nodig.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:45 schreef Bluezz het volgende:
Heeft milica nou een hemdje zo in haar BH gepropt dat haar tietn op zijn best zijn?
Ze keek met het yoghurt eten ook zo omhoog in de camera's of ze er wel goed bij lag zag ik
is er nog geen topic over de Joker? Ik weet dat we er al vaker over gesproken hebben hoe het precies zat e.dquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Er staat alleen dat de winnaar het geld dat op dat moment in zijn kluisje zit mag meenemen. Of hijhet geld in de kluisjes van alle exitters ook mag meenemen staat nergens. Het lijkt mij ook wel, anders wordt het een magere pot, maar het staat nergens vermeld.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:44 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of hijhet geld in de kluisjes van alle exitters ook mag meenemen staat nergens.
Je zet er zelf gelukkig al een passende smiley achterquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Tijn viel me wel meteen al op idd, maar het aanbidden is wat later begonnen
dan kan je de uitleg op twee manieren lezenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Er staat alleen dat de winnaar het geld dat op dat moment in zijn kluisje zit mag meenemen. Of hijhet geld in de kluisjes van alle exitters ook mag meenemen staat nergens. Het lijkt mij ook wel, anders wordt het een magere pot, maar het staat nergens vermeld.
Ja om de helft aan iemand anders te geven als je exit gaat hequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:49 schreef mets het volgende:
Ik heb zelfs sterk de indruk dat die kluisjes een grote rol gaan spelen in het verloop van BB6 en dat marlies Egbert en Tijn nog problemen kunnen krijgen met het weinige geld dat ze hebben.
Het lijkt mij niet dat het geld er alleen is om jokers te kopen.
Mee-eens.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:49 schreef mets het volgende:
Ik heb zelfs sterk de indruk dat die kluisjes een grote rol gaan spelen in het verloop van BB6 en dat marlies Egbert en Tijn nog problemen kunnen krijgen met het weinige geld dat ze hebben.
Ik probeer ook wel eens zo te kijken, maar weet je hoe fucking moeilijk dat isquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Je zet er zelf gelukkig al een passende smiley achter
We hebben daar echt een hele middag over gekletst hier. Er zijn zelfs schema's gemaakt wat de exitter het beste kan doen om op het einde zoveel mogelijk geld over te houden. Niemand heeft kunnen vinden dat de winnaar de inhoud van alle kluisjes krijgt. Waar is het weggeven van de helft anders goed voor?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dat dus juist wél ergens gelezen.
Misschien kunnen de laatste 4 op een gegeven moment de inhoud van de kluisjes van de exitters verdienen ofzo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:49 schreef mets het volgende:
Te hoog niveau voor hem.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:52 schreef itsme het volgende:
Milicia verteld de andere kampers over Marcia dilemma. Dat Bb dacht dat ze single was en ook zo werd aangekondigt en toen moest zeggen dat ze een vriendje had.
ze praten over wat er uitgezonden wordt.
Jeroen zou zeker geen setje met Marcia hebben kunnen spelen.
Wie denkt ze dat ze is? Beatrix ofzo?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:53 schreef itsme het volgende:
Hilde tegen jeroen ik heb later nog wat met jou te bespreken
Hoe zo om te vragen, nee om te vertellen.
lol. ze vertelde het toch. een vaag verhaal dat ze had gehoord dat er 1 single man in zouu komen , gozer en die was echt wat voor Milica.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wie denkt ze dat ze is? Beatrix ofzo?
Las t op nieuwnieuws idd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Heel erg off-topic, maar ik zag net een leuke teletekst pagina. Mag vast wel even snel, nu er toch weinig gebeurt op de streams.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/411-01.gif]afbeelding][/URL]
Zo hey, das wereldnieuws!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Heel erg off-topic, maar ik zag net een leuke teletekst pagina. Mag vast wel even snel, nu er toch weinig gebeurt op de streams.
Ik zie 't door de vingersquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
OK, sowwy..quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:59 schreef flugeltje het volgende:
Dat soort offtopic berichten mogen dus niet... Doe dat dan gewoon in SC scan, nu wordt er weer op gereageerd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |