Is Marcel misschien de echte vader van Milica en Jeroen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:42 schreef Marrije het volgende:
Ja hoor, er broeit iets tussen Hilde en Marcel
Sarcastisch bedoeld, hoop ik ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:41 schreef Inca het volgende:
[..]
je kan beter met iedereen mee lullen dan dat ze over jou lullen
Preview of coming attractions!quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: "Ik had gisteren wel het gevoel dat ik mezelf was. Toen ik met BH en string in het zwembad dook. Zo ben ik thuis ook. Dan zou ik het zelfs met niets aan doen!"
Valt mij ook op idd....die 2 konden elkaar toch niet uitstaan ? zoals ze nu praten zouden het de beste vriendinnen kunnen zijn. Is die verzoening al eerder geweest dat ik dat gemist heb misschienquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:36 schreef Nostalgist het volgende:
Wel lief gesprek tussen Milica en Marcia....
Dat is het beste argument.quote:
Marcia nomineerde Milica volgens mij. Of Milica dat andersom ook zo voelt weet ik niet. Je krijgt niet veel kansen om met Marcia alleen te praten volgens mij.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Valt mij ook op idd....die 2 konden elkaar toch niet uitstaan ? zoals ze nu praten zouden het de beste vriendinnen kunnen zijn. Is die verzoening al eerder geweest dat ik dat gemist heb misschien
De groep lijkt zich al een paar dagen aan het hergroeperen te zijn of op zijn minst worden "nieuwe" kontakten aangeknoopt/uitgetest.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Valt mij ook op idd....die 2 konden elkaar toch niet uitstaan ? zoals ze nu praten zouden het de beste vriendinnen kunnen zijn. Is die verzoening al eerder geweest dat ik dat gemist heb misschien
Je bent getuige van het eerste gesprekquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Begrijp ik ook ff niet, Marcia wilde Milica eruit hebben. Maar blijkbaar hebben ze elkaar gevonden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eerste lesbische sexkoppel?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Begrijp ik ook ff niet, Marcia wilde Milica eruit hebben. Maar blijkbaar hebben ze elkaar gevonden.
Zijn hier nog caps van terug te vinden?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: "Ik had gisteren wel het gevoel dat ik mezelf was. Toen ik met BH en string in het zwembad dook. Zo ben ik thuis ook. Dan zou ik het zelfs met niets aan doen!"
Milica zei een paar dagen geleden iig nog dat ze Marcia niet uit kon staan...los van dat ze haar zou nomineren overigens....ik hoor het ze nu ook allebei bevestigen trouwensquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia nomineerde Milica volgens mij. Of Milica dat andersom ook zo voelt weet ik niet. Je krijgt niet veel kansen om met Marcia alleen te praten volgens mij.
Waterhoofd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Eerste lesbische sexkoppel?
Zit lelijke Marlies er ook weer bij met der waterhoofd.
Neequote:Op vrijdag 8 september 2006 22:49 schreef wolferl het volgende:
Dat zei Milica over Micheline, niet over Marcia.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Milica zei een paar dagen geleden iig nog dat ze Marcia niet uit kon staan...los van dat ze haar zou nomineren overigens....ik hoor het ze nu ook allebei bevestigen trouwens
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Was voor mij ook een openbaring. Heel open over de vriendjes, heel vertrouwd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Milica zei een paar dagen geleden iig nog dat ze Marcia niet uit kon staan...los van dat ze haar zou nomineren overigens....ik hoor het ze nu ook allebei bevestigen trouwens
Wel cool dit......ik heb het idee dat deze "gevonden vriendschap" echt is![]()
Hmm...ik dacht toch echt datquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei Milica over Micheline, niet over Marcia.
Ik zit er met verbazing naar te kijken..... Ze pikt gewoon de stoel inquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Hilde kruipt bij Marcia.... die niet lang daarna opstapt.
Ik weet het echt zeker. Marcia zei dat ze Milica niet weer zou nomineren omdat er toch wel iets veranderd was. Toen zei Milica: "Ik weet wat je bedoelt. Ik zal haar (doelend op Micheline) ook niet weer nomineren, terwijl ik me vorige week nog dood irriteerde aan haar"quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...ik dacht toch echt dat...nu ja never mind...zij hebben het iig achter zich gelaten...laat ik dat dan ook maar doen.
![]()
Ik heb hetzelfde. Marcia staat gewoon haar plek af....quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zit er met verbazing naar te kijken..... Ze pikt gewoon de stoel inZal Milica ook genant vinden...
Jij zou je aandacht op Hilde verplaatsen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:54 schreef Gert het volgende:
Sjongejonge zeg.. de heren staan allemaal op om te kijken hoe Milica met haar kontje staat te draaien. Wat een sneue rukkers.
Dat hoorde ik ook.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet het echt zeker. Marcia zei dat ze Milica niet weer zou nomineren omdat er toch wel iets veranderd was. Toen zei Milica: "Ik weet wat je bedoelt. Ik zal haar (doelend op Micheline) ook niet weer nomineren, terwijl ik me vorige week nog dood irriteerde aan haar"
Anyway.... nevermind
Hij is dieren liefhebberquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij zou je aandacht op Hilde verplaatsen?.
Oh, ik zat al aan de knoppen van mijn beeldscherm te draaien..quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen die lichten niet wat feller trouwens. Het wordt wel allemaal vrij donker zo.
De lucht tussen Marcia en Milica mag dan opgeklaard zijn...ik heb zo het vermoeden dat Hilde voorlopig nog niet op Marcia's goedkeuring kan rekenen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:55 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Marcia staat gewoon haar plek af....
Sabrina volgens mij hoor.... Milica zit bij de tuindeuren...quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:54 schreef Gert het volgende:
Sjongejonge zeg.. de heren staan allemaal op om te kijken hoe Milica met haar kontje staat te draaien. Wat een sneue rukkers.
Ik ook...quote:
De dame op jouw cap is Sabrina hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:57 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Millicia danst maar de regie stelt niet de camera erop in.
Jij zegt het....quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sabrina volgens mij hoor.... Milica zit bij de tuindeuren...
Trots op haar derrière...quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:03 schreef arneaux het volgende:
Sabrina loopt dus gewoon te paraderen.
Klopt.quote:
Die kans is 99.9% ja, na drie weken onthouding.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Etienne zit toe te kijken met een stijf piemeltje
Zullen de heren dat dan ook maar bepalen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:05 schreef MissJ. het volgende:
Yep het was Sabrina. Jemig die heeft niet eens een kont.
Maar ze valt wel op bij de heren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |