Yep, en het is er wel aardig ja. Er wordt best wel wat georganiseerd alleen soms begint het een beetje te vervelen.quote:
Hoe vinden jullie die topics altijd zo snelquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Algemene Kennis Quiz Deel 101 Hier is het topic.![]()
Ik hoorde dus net op tv dat het helemaal niet zo geaccepteerd is bij de jeugdquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:03 schreef peaceman het volgende:
lijkt me niet... of zijn homo's nog eng voor bepaalde mensen hier? dacht dat we modern genoeg waren in Nederland waren om gays te accepteren. Zolang ze niet aan mij zitten, vind ik het allemaal prima
Vrag ik me ook altijd af!quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef MaJo het volgende:
Hoe vinden jullie die topics altijd zo snel![]()
Je kan er in ieder geval leuk winkelen. Ik ga er altijd naar de kapperquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef geenaam het volgende:
[..]
Yep, en het is er wel aardig ja. Er wordt best wel wat georganiseerd alleen soms begint het een beetje te vervelen.
google.fok.nl en dan zoeken op El Rubioquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe vinden jullie die topics altijd zo snel![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoorde dus net op tv dat het helemaal niet zo geaccepteerd is bij de jeugdMoslims
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef MaJo het volgende:
The Full Monty
Ja, ik woon er al 17 jaar en ik vind dat het winkelaanbod niet echt super is. Ik ga liever naar Utrecht of Amsterdam. En wat een toeval, ik ga ook naar de kapper in Amersfoort..quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval leuk winkelen. Ik ga er altijd naar de kapper
net als religie, het supporteren van een andere voetbalclub dan de jouwe, het verdragen van de rokers, minder bedeelden in geld/intelligentie enz....quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoorde dus net op tv dat het helemaal niet zo geaccepteerd is bij de jeugd
Ja dacht al, het is niet echt een "band"quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:08 schreef doeka het volgende:
[..]
het is wel een beetje in dezelfde sfeer "workingclass heroes"
Ah vandaar...quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval leuk winkelen. Ik ga er altijd naar de kapper
Ik winkel er ook alleen als ik naar de kapper gaquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:08 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, ik woon er al 17 jaar en ik vind dat het winkelaanbod niet echt super is. Ik ga liever naar Utrecht of Amsterdam. En wat een toeval, ik ga ook naar de kapper in Amersfoort..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:08 schreef wyccie het volgende:
The Commitments???
Niet echt maar een TVP mag je niet meer posten.quote:
Wow, was een gok. Ik kon me vaag een film herinneren over Ieren en een band of zo. Heb het zelf nooit gezien, wel eens op tv voorbij zien komen.quote:
Nou, eigenlijk ga ik in Hoogland dat tegen Amersfoort aan ligt, maar als jij even zegt welke kapper je gaat, dan ga ik er vanaf nu altijd naar toe..quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik winkel er ook alleen als ik naar de kapper gaGa ook meestal naar Utrecht of Amsterdam. Welke kapper ga je dan? Misschien komen we elkaar een keer tegen
Wat isquote:is de schijnbare verandering van golflengte en frequentie van geluid of licht (of andere golfverschijnselen) door een snelheidsverschil tussen de zender en de ontvanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |