Eerstkomende AKQ meet is in El Rubio toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Amersfoort is het niet. En in Groningen ben ik nog nooit geweest. Dus ook nog nooit in El Rubio geweest, ook
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:54 schreef geenaam het volgende:
Station eindhoven?
Ja, wordt georganiseerd door de vaste tooghanger daar: onze eigen Homodeckquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eerstkomende AKQ meet is in El Rubio toch?![]()
Wat is El Rubio? Komt me wel bekend voorquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eerstkomende AKQ meet is in El Rubio toch?![]()
d03K4 + 1 Breezahstijl..quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:59 schreef doeka het volgende:
Helena Rubenstein?
Ach, homokroegen vallen nog wel mee. 'T is er wel lachen.. Of verraad ik mezelf nu?quote:
quote:
Geen probleem mee, ben er ook regelmatig te vindenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:01 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach, homokroegen vallen nog wel mee. 'T is er wel lachen.. Of verraad ik mezelf nu?![]()
Vraag eens homokroegen in Amsterdam, weet ik er heel wat te noemenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Er was eens een vraag: Noem een homotent in Groningen. En die wist Homdeck te beantwoorden. Zo is dat een beetje gekomen
![]()
lijkt me niet... of zijn homo's nog eng voor bepaalde mensen hier? dacht dat we modern genoeg waren in Nederland waren om gays te accepteren. Zolang ze niet aan mij zitten, vind ik het allemaal primaquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:01 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach, homokroegen vallen nog wel mee. 'T is er wel lachen.. Of verraad ik mezelf nu?![]()
Algemene Kennis Quiz Deel 101 Hier is het topic.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vraag eens homokroegen in Amsterdam, weet ik er heel wat te noemen
Je woont in Amersfoort? Leuke stadquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:03 schreef geenaam het volgende:
Stel dan wat vragen over kroegen in Amersfoort.. Dan weet ik het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |