Hij komt straks in het uizending gemist topic.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de aflevering van vanavond opgenomen. Zag nog wel de aftiteling. Groot in beeld stond de naam Katja. Snapte er niks van. Zei de voice over er nog iets bij ?
Was wel het eerste waar ik ook aandacht eerlijk gezegt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:48 schreef itsme het volgende:
weet je wat ik deed toen ik het zag? Kijken op teletekst of Katja Schuurman overleden was.![]()
Klopt ja, ik dacht al waarom. Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:49 schreef BBoon het volgende:
Maar hebben jullie dat BB1 melodietje ook gehoord ..Of is die er elke avond en let ik er niet zo goed op.
O gelukkig.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:49 schreef BBoon het volgende:
[..]
Was wel het eerste waar ik ook aandacht eerlijk gezegt.
lolquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:48 schreef itsme het volgende:
weet je wat ik deed toen ik het zag? Kijken op teletekst of Katja Schuurman overleden was.![]()
Gelukkig kan ik oprecht zeggen dat ik niet teleurgesteld was.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
loldat deed ik dus ook
![]()
Maar niets gevonden hehe
Had het me op MSN gevraagd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:32 schreef Xenia het volgende:
Ik vroeg het me ook af. Kom er speciaal voor naar Fok, denk daar weten ze het wel...![]()
Ik zal maar uitsluitsel geven op deze Topic. Katja is inderdaad een collega van de BB crew. Helaas is zij dinsdag overleden en daarom een tribute aan haar. Katja zat bij BB1 en BB2 als redactie en zij was de stem die in de leader van 1 en 2 "en vast" zei. Een waardige collega is van ons heen gegaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:50 schreef Hunter het volgende:
Ik weet wel dat er vroeger een Katja Burbach voor de BB-redactie werkte. Maar of dat deze Katja is weet ik niet.
En bedankt...maarre...wie is u?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:06 schreef Maxwell_1 het volgende:
[..]
Ik zal maar uitsluitsel geven op deze Topic. Katja is inderdaad een collega van de BB crew. Helaas is zij dinsdag overleden en daarom een tribute aan haar. Katja zat bij BB1 en BB2 als redactie en zij was de stem die in de leader van 1 en 2 "en vast" zei. Een waardige collega is van ons heen gegaan.![]()
Volgens mij pas geregistreerd om dit bericht neer te zetten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:09 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En bedankt...maarre...wie is u?
En gecondoleerd natuurlijk!![]()
Oww.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:06 schreef Maxwell_1 het volgende:
[..]
Ik zal maar uitsluitsel geven op deze Topic. Katja is inderdaad een collega van de BB crew. Helaas is zij dinsdag overleden en daarom een tribute aan haar. Katja zat bij BB1 en BB2 als redactie en zij was de stem die in de leader van 1 en 2 "en vast" zei. Een waardige collega is van ons heen gegaan.![]()
bedankt voor je info, hoe triest die ook isquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:37 schreef Maxwell_1 het volgende:
Inderdaad net geregistreerd. Ben een BB crewlid, en voor het eerst reageer ik. Vond het wel gepast voor deze topic te antwoorden voordat er wilde verhalen de wereld in gaan en dat heeft ze zeker niet verdient.
Je had het, al was het maar uit respect, beter bij gecondoleerd kunnen houden... Misschien was hij/zij dan nog een keer terug gekomen...quote:
beetje ongepatse opmerking ja ,maja het is gebeurdquote:
ook namens mij gecondoleerdquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:06 schreef Maxwell_1 het volgende:
[..]
Bedankt voor de info en dat spijt me heel erg.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:06 schreef Maxwell_1 het volgende:
[..]
mafkees. Jij niet die Jimbo bedoel ikquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je had het, al was het maar uit respect, beter bij gecondoleerd kunnen houden... Misschien was hij/zij dan nog een keer terug gekomen...
Met zo'n zwakzinnige opmerking eronder komt het niet echt over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |