Laat je vrienden in een auto wachten (een blokje om) en bel ze op hun mobiel als de gluurder weer komt...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:48 schreef Zjenitha het volgende:
Ja klopt,... het probleem is alleen dat ie steeds erg snel wegrenten voordat ik bij de voordeur ben dan is hij al een heel eind weg.
Vind het nogal lullig om 2 vrienden de hele tijd bij de voordeur te laten staan totdat hij weer gaat gluren en ik 'ja' kan roepen zodat ze hem pakken.
Echt klote dat ik alleen weet hoe zijn hond eruitziet...
Geweldig ideequote:Op vrijdag 8 september 2006 22:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Laat je vrienden in een auto wachten (een blokje om) en bel ze op hun mobiel als de gluurder weer komt...
Nee, helaas nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:11 schreef Zwansen het volgende:
Beeld je je dit niet in?
Mzja, dat is eigenlijk wel het beste ja. Ik heb een webcam dus misschien kan ik die ergens tussen de vensterbank planten verstoppen... zoiets zou hem wellicht nog banger maken dan 2 mannen achter hem aansturen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:16 schreef RiDo78 het volgende:
kun je niet iets van een webcammetje onopvallend voor je raam zetten, gericht naar de plek waar hij meestal staat?
Als hij dan weer langs komt weet je niet alleen hoe hij er uit ziet, maar je kunt ook een afdrukje maken en die ophangen rond de plek waar hij meestal staat. Gewoon zonder tekst ofzo, zodat hij zichzelf herkent en niemand verder weet wat er speelt. Als hij dan nog niet schrikt...
Nee gluren mag wel zeker?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Daar kun je zelf nog problemen mee krijgen. Je mag geen verborgen camera's op straat richten.
en 2 sterke mannetjes erop afsturen is veel effectiever.
Aaah kom opquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:47 schreef Lienekien het volgende:
Die man heeft misschien wel een geconstipeerd hondje. En misschien is hij ook nog wel een beetje nieuwsgierig naar wie zich achter dat plakplastic bevinden. Maar om 'm nou direct een vies mannetje te noemen...
haha, ja eigenlijk niets... gewoon een meisje dat tv zit te kijken en met haar rug naar hem toe zit. Denk dat ie er soms toch zeker 10/15 minuten staat voordat ik hem ontdek dus ik heb ook geen idee wat hij er zo spannend aan vind.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:01 schreef Lienekien het volgende:
Wat valt er voor deze gluurder dan te zien, dat je hem een vies mannetje vindt?
Dit soort opmerkingen komt duidelijk van mensen die nog nooit iets soortgelijks hebben meegemaakt. Weet je wel hoe bedreigend en denigrerend het voelt als iemand je begluurt of stalkt? Je zit dan toch niet meer rustig TV te kijken, of wel soms? En bij die voorovergebogen houding ga je toch ook rare dingen denken die je helemaal niet WILT denken?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:21 schreef V.en.A het volgende:
Ik heb net even in je fotoboek gegluurd, mag dat wel?
Serieus, als dit 5 a 6 keer is voorgekomen en hij rent steeds weg, waar maak je je in godsnaam druk over. Kom over een paar maanden eens terug als hij er dan nog is.
Dan zou je misschien 's bij Swetsenegger te rade moeten gaan...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:48 schreef Zjenitha het volgende:
Echt klote dat ik alleen weet hoe zijn hond eruitziet...
En dat zou dan wel mogen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Daar kun je zelf nog problemen mee krijgen. Je mag geen verborgen camera's op straat richten.
en 2 sterke mannetjes erop afsturen is veel effectiever.
Heb je misschien een paar betaalkanalen? Of kijk je regelmatig goede dvd's? Ik kijk ook graag bij andere mensen naar hun tvquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:04 schreef Zjenitha het volgende:
[..]
haha, ja eigenlijk niets... gewoon een meisje dat tv zit te kijken en met haar rug naar hem toe zit. Denk dat ie er soms toch zeker 10/15 minuten staat voordat ik hem ontdek dus ik heb ook geen idee wat hij er zo spannend aan vind.
Ja, stom natuurlijk. Nu kom je er niet meer achter wie hij is of waar hij woont. Hij kan nu niet meer gluren en zal een ander huis uitzoeken en jij komt er niet achter wie hij was.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:59 schreef Zjenitha het volgende:
(de 2 spleten heb ik nu ook afgedekt met plakplastic)
Als jij met jouw rug naar hem toezit en tv kijkt, kan hij dus ook jouw televisie zien.....quote:[b]Op vrijdag 8 september 2006 23:04 schreef Zjenitha het volgende:[/]
haha, ja eigenlijk niets... gewoon een meisje dat tv zit te kijken en met haar rug naar hem toe zit........
"Gluren: ¤ 5,00 per minuut"quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:05 schreef Zjenitha het volgende:
Ik wil hem echter graag bang maken... simpel een briefje ophangen met: 'gluurders maken wij dood' of 'In bepaalde landen worden dieven hun handen eraf gehakt, wat zou er kapot worden gemaakt bij gluurders?'
Of allemaal wapens op tafel leggen en een zakje poedersuiker.quote:Op zondag 10 september 2006 22:27 schreef grindtegel het volgende:
waarom niet een practical joke? een in scene gezette moord ofzo
Ja, ik weet zelfs hoe het is om misbruikt te worden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:25 schreef obertop het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen komt duidelijk van mensen die nog nooit iets soortgelijks hebben meegemaakt. Weet je wel hoe bedreigend en denigrerend het voelt als iemand je begluurt of stalkt?
Wat jij denkt mag je helemaal zelf weten.quote:Je zit dan toch niet meer rustig TV te kijken, of wel soms? En bij die voorovergebogen houding ga je toch ook rare dingen denken die je helemaal niet WILT denken?
Kijkquote:Op zondag 10 september 2006 22:27 schreef grindtegel het volgende:
waarom niet een practical joke? een in scene gezette moord ofzo
Zeker weinig kamerzoekers die bij jou aanbellenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:06 schreef Zjenitha het volgende:
'Huurders maken wij dood' heeft wellicht ook geholpen.
Huurders maken wij dood mocht wel blijven hangen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:06 schreef Zjenitha het volgende:
Hallo allemaal!
Het bordje met 'Huurders maken wij dood' heeft wellicht ook geholpen.
Het bordje met 'Gluurders maken wij dood' heb ik na 3 dagen maar weggehaald want geschrokken bejaarden begonnen aan te bellen en te vragen of dat akelige bordje weg mocht.![]()
Ach; er zijn ook complete volksstammen die hun tijd verdoen met 'Big brother'...quote:Op maandag 18 september 2006 11:16 schreef LoggedIn het volgende:
wat bezielt zon gluurder dan![]()
ik kan me echt niet voorstellen dat je elke dag opnieuw 20 min gaat zitten staren naar iemand die tv zit te kijken.
quote:Op maandag 18 september 2006 12:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ach; er zijn ook complete volksstammen die hun tijd verdoen met 'Big brother'...
Da's net zo triest.
maar het punt was dat ie zn snikkel uit zn broek had hangen.. anders was er niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 18 september 2006 19:05 schreef Pitbulleke het volgende:
Gratis seksshow eindigt voor gluurder in cel
Waarom denk je dat een klapraampje klįpraampje heet? Nou? Als je vriend het nu heel hard had dichtgeKLAPT dan had die gluurder er mooi met zijn glibberige vingertjes tussen gezeten en een goede les geleerd!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:14 schreef Zjenitha het volgende:
(Het gordijn was helemaal dicht, plakplastic had geen kieren meer en het kleine klapraampje bovenin het raam stond open) Mijn vriend trekt meteen het gordijn open en daar stond de eikel. Ditmaal zonder hond, hij was op de vensterbank geklommen en hield zich vast aan het raamkozijn.... echt zo getikt, stond ie gewoon te luisteren :S!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |