quote:
Dat is een heel verhaal, maar komt ie:
Ik had begin dit jaar een MS IME 4 (los, OEM) gekocht bij een webshop in Duitsland, de linkermuisknop begon na een half jaar te kraken en ik heb toen contact gezocht met de webshop die hem daarna voor mij ging omruilen. Ik moest toen 10 euro dokken wat niet was afgesproken, maar ik had weer een nieuwe MS IME 4 (los OEM).
Bij deze nieuwe MS IME 4 (los OEM) klikte de rechtermuisknop niet lekker, waarna ik ik weer contact zocht met de Duitse webshop, maar deze wilde niet nog een keer ruilen. (en ik niet nog een keer 10 euro dokken)
Daarna heb ik maar een nieuwe MS IME 4 bij een webshop besteld, maar deze was niet op voorraad waarna ik hem elders heb besteld.
Een paar dagen geleden kreeg ik de bestelde MS IME 4 binnen, maar dat ding was smerig, stoffig, en zwaar beschadigd, na contact met de webshop bleek dat ze me perongeluk een demo exemplaar hebben verkocht die perongeluk in het magazijn was beland tussen de nieuwe spullen, om het goed te maken kreeg ik de "Aimbot" set.
De volgende dag stond de pakketjesbezorger voor de deur met 2 pakketten. In het ene pakket de "Aimbot" set en in het andere pakket een (losse OEM) MS IME 4 van de webshop waar ik de bestelling geannuleerd had omdat de MS IME 4 niet op voorraad was...
Ik heb hier nu 3 MS IME 4's liggen.
Een in de "Aimbot" set die ik alleen getest heb.
Een die zogenaamd niet op voorraad was en die ik nu in gebruik heb
Een met een niet lekker klikkende rechtermuisknop wat inmiddels verholpen is door de muis open en dicht te schroeven... (waarschijnlijk zat ie niet goed in elkaar geklikt)
Ik speel graag met stoffen matten zoals de Corepad Eyepad en Steelpad QcK, dus die stalen mat ga ik toch niet gebruiken.