Prima ook goed, laten we KJ gewoon schoppen en doen we niets.quote:Op zondag 10 september 2006 20:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij bent ongetwijfeld een lulletje
Volgens mij heeft die gast gewoon rood gehad.quote:Op zondag 10 september 2006 20:47 schreef manny het volgende:
[..]
Prima ook goed, laten we KJ gewoon schoppen en doen we niets.
wou je zeggen dat Heitinga dan geen rood had verdiendquote:Op zondag 10 september 2006 20:46 schreef kalinho het volgende:
[..]
en dan nog durven beweren dat Johnny ook rood had moeten krijgen![]()
ps, ben trouwens toch nog gegaan, gewoon op goed geluk hopend dat er nog kaarten waren voor 2e ring. 1e helft zat'k 416, 2e helft 414
Ajax heeft vitesse overhoop gespeeld.quote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Knol![]()
Vitesse was kut, jullie niet.
Maar zo goed waren jullie ook weer niet. Vitesse was gewoon zo slecht.
Knol is idd een eikel!quote:Op zondag 10 september 2006 20:27 schreef opgebaarde het volgende:
kut knol, blijf van mijn skattie af
36 kansen voor Ajax?! Mijn neukende God
Die verdiende geen rood, hij speelde notabene de bal. Natuurlijk was het wel een overtreding en misschien wel geel waard, maar geen rood. Bij Knol was geen bal in de buurt.quote:Op zondag 10 september 2006 20:57 schreef numero_uno het volgende:
[..]
wou je zeggen dat Heitinga dan geen rood had verdiend
Vitesse was slecht, maar echt niet zo slecht dat het van een willekeurige tegenstander met 8-0 had kunnen verliezen.quote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Knol![]()
Vitesse was kut, jullie niet.
Maar zo goed waren jullie ook weer niet. Vitesse was gewoon zo slecht.
Met 3-0 dan wel ?quote:Op zondag 10 september 2006 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Vitesse was slecht, maar echt niet zo slecht dat het van een willekeurige tegenstander met 8-0 had kunnen verliezen.
ohquote:Op zondag 10 september 2006 21:21 schreef toma het volgende:
Ik vind dat ze net zo'n spandoek moeten maken in vak410 als ze dat voor van Gaal hebben gedaan afgelopen jaar. Dat zou er wel niet van komen.
Dan hoop ik maar dat niet iedereen er zo over denkt als die gast. Vind t maar triest.quote:Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef PLAE@ het volgende:
dat is een individueel doekje. Net te snel je conclusies trekken he...
+ het is weggehaald.
Alsjeblieft niet. Ik vind Kluivert ook een verrader door notabene naar psv te gaan. Nu hoeft zo'n NSB-doek van mij ook weer niet, maar een eerbetoon vind ik in ieder geval veel te ver gaan.quote:Op zondag 10 september 2006 21:21 schreef toma het volgende:
Ik vind dat ze net zo'n spandoek moeten maken in vak410 als ze dat voor van Gaal hebben gedaan afgelopen jaar. Dat zou er wel niet van komen.
Dan doe je het toch zelf.quote:Op zondag 10 september 2006 21:21 schreef toma het volgende:
niet mee eens.quote:Op zondag 10 september 2006 21:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Ik vind Kluivert ook een verrader door notabene naar psv te gaan. Nu hoeft zo'n NSB-doek van mij ook weer niet, maar een eerbetoon vind ik in ieder geval veel te ver gaan.
Maar goed, dit is een reeds gevoerde discussie.
goedzo, ik denk er niet echt zo over.quote:Op zondag 10 september 2006 21:26 schreef toma het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat niet iedereen er zo over denkt als die gast. Vind t maar triest.
hij kwam inderdaad ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |