Dat ligt aan de tegenstander. Maar ook de spelers van Ajax zijn niet allemaal lang. Alleen Stam en Huntelaar hebben wat lengte maar dat zijn er maar 2.quote:Op zondag 10 september 2006 18:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Een op de 5 corners moet er toch wel in kunnen gaan zeker?
Klaas Jan is niet van glasquote:Op zondag 10 september 2006 19:04 schreef piertje2 het volgende:
Mooie middag gehad![]()
Ik schrok wel ff toen KJH werd neergehaald(met die rode kaart), dacht ff daar gaat ie.. maar gelukkig stond ie weer op
Ik geef toe beter als het was met die van Perez, maar toch nogwel iets voor verbetering... Maargoed zo is er toch altijd wel iets wat beter kanquote:Op zondag 10 september 2006 18:43 schreef Jasza het volgende:
Ik vond die corners eindelijk weer is goed over het algemeen, dat spelers hun hoofd er dan niet tegen aan zetten kan Sneijder of Perez ook niets aandoen. Ze waren iig redelijk dreigend.
Jij bent ongetwijfeld een lulletjequote:Op zondag 10 september 2006 20:27 schreef manny het volgende:
Wat zijn wij toch een lulletjes zeg. 2 doodschoppen van die fietstassen en er is niet 1 ajacied die even verhaal gaat halen. Ze staan er bij als kleuters, walgelijk gewoon.
En terecht, je weet maar nooit met welke malloot je te maken hebt. Tegenwoordig kan je al geel krijgen wanneer je naar de scheidsrechter toe rent.quote:Op zondag 10 september 2006 20:27 schreef manny het volgende:
Wat zijn wij toch een lulletjes zeg. 2 doodschoppen van die fietstassen en er is niet 1 ajacied die even verhaal gaat halen. Ze staan er bij als kleuters, walgelijk gewoon.
Nee.quote:Op zondag 10 september 2006 20:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
een prima wedstrijd, zou Ajax die CL plaats nog krijgen eigenlijk?
Liever niet.quote:Op zondag 10 september 2006 20:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
een prima wedstrijd, zou Ajax die CL plaats nog krijgen eigenlijk?
Knolquote:
We speelden bij vlagen best goed voetbal. Vitesse stelde inderdaad niet veel voor. We hebben gewoon te weinig gescoord.quote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Knol![]()
Vitesse was kut, jullie niet.
Maar zo goed waren jullie ook weer niet. Vitesse was gewoon zo slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |