Ja, we waren nu eenmaal 90 minuten lang aan het winnenquote:Op zondag 10 september 2006 17:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
only sing when you're winning
Ole ole ole ole mauro mauro klonk gaafquote:Op zondag 10 september 2006 17:32 schreef kevin6188 het volgende:
Hoezo was 410 lekker bezig dan?
Wel beter, als ik dat zo hoor over het spel van Ajax.
quote:Ten Cate gelooft niet in Champions League
Zaterdag 9 september, door SV, Amsterdam, 22.34u GMT+01.00, Het Parool
Ajax-trainer Henk ten Cate zegt in de zaterdagversie van de Amsterdamse krant Het Parool dat hij niet denkt dat Ajax toch nog via de achterdeur in de Champions League terecht komt.
In dat geval zou Gil Vicente zijn gang naar de burgerrechter door moeten zetten. Ten Cate vermoedt dat de druk in Portugal te groot is voor Gil Vicente.
'Die man krijgt al die grote clubs achter zich aan. Weet je hoe groot die clubs zijn?', zegt de oefenmeester kritisch. 'Ze gaan het huis van die man verplaatsen. Zo van het vasteland, hup, de zee in'.
dan zijn die liederen zeker gejatquote:Op zondag 10 september 2006 17:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bla Bla, 410 zingt juist ook als we achter staan dusDie trieste vitessenaren dan, die waren de hele wedstrijd muis stil
![]()
alleen dan de kansen wat beter benuttenquote:Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zo wil ik Ajax elke week zien spelen!
Een paar verkeerde passjes, maar daar kun je hem niet op beoordelenquote:Op zondag 10 september 2006 18:29 schreef S-Two het volgende:
Hoe deed Manucharyan het trouwens in de minuten die hij in mocht vallen?
Ik geloof dat het er 17 waren, jammer dat het rendement uit corners nogsteeds bedroevend isquote:Op zondag 10 september 2006 18:03 schreef Silenus het volgende:
Hehe, volgens mij waren het wel rond de 25 corners ofzo.
Héle goede wedstrijd, echt aanvallend Ajax-voetbal gezien! Ik kan niet wachten tot de volgende wedstrijd.
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 10 september 2006 18:35 schreef Trancelocator het volgende:
Hij is in ieder geval niet geblesseerd geraakt. Dat is al heel wat.
Jep, net als Gabri.quote:Op zondag 10 september 2006 18:40 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Wat was er eigenlijk met ons Jaapie? Alleen voorzorg neem ik aan?
Mag ook wel als prof....quote:Op zondag 10 september 2006 18:43 schreef Jasza het volgende:
Ik vond die corners eindelijk weer is goed over het algemeen, dat spelers hun hoofd er dan niet tegen aan zetten kan Sneijder of Perez ook niets aandoen. Ze waren iig redelijk dreigend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |