Ik lees anders aardig wat kritische noten (Nuninga en Blocks, van Gaal, Blind) en Jaakke geeft zelf toe dat hij niet altijd goed heeft gehandeld.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:54 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
want? Heb je het wel gelezen?
Er zat geen kritische noot in. Vanaf de kant van de interviewer helemaal niet. Het was 1 groot ophemelartikeltje.
Mijn kritiek richt zich dan ook op de schrijver hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Daar kan hij zelf toch weinig aan doen?
ik heb het artikel zelf niet gelezen hoor
Geen woord over de massale afkeer van hem en dat z'n kop geeist werd/wordt. Het wordt afgedaan met dat het grote publiek niet altijd alles zietquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:05 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik lees anders aardig wat kritische noten (Nuninga en Blocks, van Gaal, Blind) en Jaakke geeft zelf toe dat hij niet altijd goed heeft gehandeld.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ach ja, dat "Het grote.." mag er van mij op zich best voor. Dat straalt wel iets uit vind ik.
ja mocht de fifa/uefa het besluit dan doorzetten, zou het kunnen besluiten om die wedstrijd nog een x over te laten spelen, en Ik Start door te laten gaan naar de groepsfase Uefacupquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:27 schreef Jasza het volgende:
Die CL word niks, de dag na de 1e ronde word het besloten en dan is Ajax al in Noorwegen.
hmmquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:26 schreef devv05 het volgende:
Kaartje 409/410 voor morgen over... misschien dat hier iemand nog interesse heeft
Die ene maat van me moet voetballen, anders wilde ie welquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:58 schreef devv05 het volgende:
Daar kan ik niet op wachten. Waarschijnlijk is ie dan zo al weg
Iig 25 euro, als ik 'm nog heb laat ik het morgenochtend wel weten hier
en ik moet werkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die ene maat van me moet voetballen, anders wilde ie wel![]()
okquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:58 schreef devv05 het volgende:
Daar kan ik niet op wachten. Waarschijnlijk is ie dan zo al weg
Iig 25 euro, als ik 'm nog heb laat ik het morgenochtend wel weten hier
Ik ben rond kwart over 1/half 2 voor ingang noord, dan kun je mee naar binnenquote:Op zondag 10 september 2006 10:08 schreef kalinho het volgende:
okik wil wel graag, maar hoe ga ik et uberhaupt krijgen? kom jij naar adam>?
ontopic:quote:Johan Derksen heeft in het voetbalprogramma Voetbal Insite vertelt dat de van Ajax overgekomen Angelos Charisteas bij Feyenoord het meeste netto verdient.
Bij Feyenoord verdient de Griek meer dan bij de Amsterdammers. Het zou gaan om een bedrag van ongeveer 2 miljoen euro netto. De spits zou dit salaris hebben kunnen vragen na zijn lage transfersom.
Derksen is zeer overtuigd over zijn bron. Mocht deze waar zijn, is de Griek, ruim, de meest verdiende speler bij Feyenoord. Willem van Hanegem zei dat Charisteas veel geld ging verdienen, maar niet zoveel als Derksen wist te vertellen.
Ik weet ze nummer jaquote:Op zondag 10 september 2006 11:30 schreef kalinho het volgende:
weet iemand hier et nr van devv05?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |