niet op tv iigquote:Op zondag 10 september 2006 12:13 schreef mkaymischien het volgende:
word het live uitgezonden?
Ja op tele2 zoals elke weekquote:Op zondag 10 september 2006 12:13 schreef mkaymischien het volgende:
word het live uitgezonden?
Ik hoop dat de ban gebroken wordt voor KJH.quote:Op zondag 10 september 2006 12:20 schreef piertje2 het volgende:
Zo nu naar A'dam en genieten van KJH![]()
![]()
hehe was bedoeld voor de topic met live verslagenquote:Op zondag 10 september 2006 15:59 schreef jna het volgende:
[..]
Wou net zeggen, was een beeeeeetje heel erg offtopic![]()
Kan jij Ajax dan wel elke week zien op Tele 2?quote:
quote:Machtig Ajax speelt met kansloos Vitesse
10/9/2006 16:20
Ajax heeft weer wat aan glans gewonnen. De Amsterdammers speelden thuis tegen Vitesse sterk en bij vlagen zelfs swingend, met een logische 3-0 overwinning als beloning. Klaas-Jan Huntelaar rekende af met een periode zonder goals.
Henk ten Cate slaagt er met vallen en opstaan in om zijn ploeg met lef en flair te laten spelen. In de Arena was Ajax vanaf het begin beter. Het enige wat voor verbetering vatbaar is, is het afmaken van de kansen. Ajax waagde 36 doelpogingen, waarvan vijftien tussen de palen belandden.
Pas na een half uur, en met de hulp van Vitesse, viel de 1-0. Sébastien Sansoni verspeelde de bal knullig aan Mauro Rosales. De Argentijn zette voor en Huntelaar rondde vol overtuiging af. Het was de eerste goal van de spits na vijf duels zonder. Huntelaar leek daar overigens niet erg van onder de indruk. Vol concentratie en zonder haast bleef hij op zoek naar succes.
Er volgde nog een treffer voor Huntelaar. Nadat Roger de 2-0 had gemaakt - voorzet Rosales, overstapje Huntelaar - besliste Ajax' topscorer de wedstrijd definitief. Nu gaf Wesley Sneijder de voorzet en werkte Huntelaar af.
Vitesse moest vervolgens ook nog eens met tien man verder. Ruud Knol werd uit het veld gestuurd na een tackle van achteren op Huntelaar. Voor rust kreeg John Heitinga voor een vergelijkbaar vergrijp geel.
Ajax is samen met AZ de enige club die na drie duels nog zonder puntverlies is. De Alkmaarders kunnen bogen op een iets beter doelsaldo. Donderdag speelt Ajax in Noorwegen tegen IK Start in de UEFA Cup.
Ja dat was mooi klote he, LEUK integraal kijken, 2x gelukt de uitslag niet al te weten gellukigquote:Op zondag 10 september 2006 16:35 schreef cheqy het volgende:
[..]
Kan jij Ajax dan wel elke week zien op Tele 2?
Ik heb het ook maar het is voor het eerst dat ik Ajax kon kijken. De eerste wedstrijd kon ik alleen psv zien en de tweede feyenoord.![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef F1Bas het volgende:
We staan ieder geval bovenaan, samen met AZ.
quote:Op zondag 10 september 2006 15:24 schreef Nashje het volgende:
vitessezuid113 zien we de komende dagen dus ook niet meer.
Tis zo'n heerlijke droogklootquote:Op zondag 10 september 2006 16:57 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
"Een ander voordeel als je scoort is dat je weer eens een interview mag geven"
"Ja geweldig"![]()
Probeer je nou een feyenoorder te zijn ofzo?quote:Op zondag 10 september 2006 17:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
only sing when you're winning
nee ik doe geen ban-aanvraagquote:Op zondag 10 september 2006 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Probeer je nou een feyenoorder te zijn ofzo?.
Bla Bla, 410 zingt juist ook als we achter staan dusquote:Op zondag 10 september 2006 17:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja, we waren nu eenmaal 90 minuten lang aan het winnenquote:Op zondag 10 september 2006 17:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ole ole ole ole mauro mauro klonk gaafquote:Op zondag 10 september 2006 17:32 schreef kevin6188 het volgende:
Hoezo was 410 lekker bezig dan?
Wel beter, als ik dat zo hoor over het spel van Ajax.
quote:Ten Cate gelooft niet in Champions League
Zaterdag 9 september, door SV, Amsterdam, 22.34u GMT+01.00, Het Parool
Ajax-trainer Henk ten Cate zegt in de zaterdagversie van de Amsterdamse krant Het Parool dat hij niet denkt dat Ajax toch nog via de achterdeur in de Champions League terecht komt.
In dat geval zou Gil Vicente zijn gang naar de burgerrechter door moeten zetten. Ten Cate vermoedt dat de druk in Portugal te groot is voor Gil Vicente.
'Die man krijgt al die grote clubs achter zich aan. Weet je hoe groot die clubs zijn?', zegt de oefenmeester kritisch. 'Ze gaan het huis van die man verplaatsen. Zo van het vasteland, hup, de zee in'.
dan zijn die liederen zeker gejatquote:Op zondag 10 september 2006 17:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bla Bla, 410 zingt juist ook als we achter staan dusDie trieste vitessenaren dan, die waren de hele wedstrijd muis stil
![]()
alleen dan de kansen wat beter benuttenquote:Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zo wil ik Ajax elke week zien spelen!
Een paar verkeerde passjes, maar daar kun je hem niet op beoordelenquote:Op zondag 10 september 2006 18:29 schreef S-Two het volgende:
Hoe deed Manucharyan het trouwens in de minuten die hij in mocht vallen?
Ik geloof dat het er 17 waren, jammer dat het rendement uit corners nogsteeds bedroevend isquote:Op zondag 10 september 2006 18:03 schreef Silenus het volgende:
Hehe, volgens mij waren het wel rond de 25 corners ofzo.
Héle goede wedstrijd, echt aanvallend Ajax-voetbal gezien! Ik kan niet wachten tot de volgende wedstrijd.
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 10 september 2006 18:35 schreef Trancelocator het volgende:
Hij is in ieder geval niet geblesseerd geraakt. Dat is al heel wat.
Jep, net als Gabri.quote:Op zondag 10 september 2006 18:40 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Wat was er eigenlijk met ons Jaapie? Alleen voorzorg neem ik aan?
Mag ook wel als prof....quote:Op zondag 10 september 2006 18:43 schreef Jasza het volgende:
Ik vond die corners eindelijk weer is goed over het algemeen, dat spelers hun hoofd er dan niet tegen aan zetten kan Sneijder of Perez ook niets aandoen. Ze waren iig redelijk dreigend.
Dat ligt aan de tegenstander. Maar ook de spelers van Ajax zijn niet allemaal lang. Alleen Stam en Huntelaar hebben wat lengte maar dat zijn er maar 2.quote:Op zondag 10 september 2006 18:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Een op de 5 corners moet er toch wel in kunnen gaan zeker?
Klaas Jan is niet van glasquote:Op zondag 10 september 2006 19:04 schreef piertje2 het volgende:
Mooie middag gehad![]()
Ik schrok wel ff toen KJH werd neergehaald(met die rode kaart), dacht ff daar gaat ie.. maar gelukkig stond ie weer op
Ik geef toe beter als het was met die van Perez, maar toch nogwel iets voor verbetering... Maargoed zo is er toch altijd wel iets wat beter kanquote:Op zondag 10 september 2006 18:43 schreef Jasza het volgende:
Ik vond die corners eindelijk weer is goed over het algemeen, dat spelers hun hoofd er dan niet tegen aan zetten kan Sneijder of Perez ook niets aandoen. Ze waren iig redelijk dreigend.
Jij bent ongetwijfeld een lulletjequote:Op zondag 10 september 2006 20:27 schreef manny het volgende:
Wat zijn wij toch een lulletjes zeg. 2 doodschoppen van die fietstassen en er is niet 1 ajacied die even verhaal gaat halen. Ze staan er bij als kleuters, walgelijk gewoon.
En terecht, je weet maar nooit met welke malloot je te maken hebt. Tegenwoordig kan je al geel krijgen wanneer je naar de scheidsrechter toe rent.quote:Op zondag 10 september 2006 20:27 schreef manny het volgende:
Wat zijn wij toch een lulletjes zeg. 2 doodschoppen van die fietstassen en er is niet 1 ajacied die even verhaal gaat halen. Ze staan er bij als kleuters, walgelijk gewoon.
Nee.quote:Op zondag 10 september 2006 20:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
een prima wedstrijd, zou Ajax die CL plaats nog krijgen eigenlijk?
Liever niet.quote:Op zondag 10 september 2006 20:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
een prima wedstrijd, zou Ajax die CL plaats nog krijgen eigenlijk?
Knolquote:
We speelden bij vlagen best goed voetbal. Vitesse stelde inderdaad niet veel voor. We hebben gewoon te weinig gescoord.quote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Knol![]()
Vitesse was kut, jullie niet.
Maar zo goed waren jullie ook weer niet. Vitesse was gewoon zo slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |