geen titel ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:27 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik heb zin in Zondag. Laat Lazovic er maar weer is een paar inschieten.
Ik zou er geld op inzetten:quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik weet er wel 1 voor jullie , Zondag 3 verliespunten !!!![]()
wat voor actie hebben ze zondag ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:04 schreef Sethje het volgende:
410
mischien morgen maar eens een gokje wagen danquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zou er geld op inzetten:
Quotes:
Zege Ajax: 1.30
Gelijkspel: 4.65
Zege Vitesse: 8.50
Geen idee, wordt zowiezo niet aangekondigd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
wat voor actie hebben ze zondag ?
mischien dat je wist omdat je daar zit , maar ik en andere zullen het denk wel een affiche , maar meningen verschillen , en das maar goed ook anders was het leven zo saaiquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Geen idee, wordt zowiezo niet aangekondigd.
Vitesse thuis is ook niet echt een affiche voor een vette tifo happening....
quote:UEFA-commissies benoemen Fontein tot lid 8 september 2006
Ajax' algemeen directeur Maarten Fontein is op de internationale vergadering van Europese clubs gekozen in een nieuwe European Professional Football Strategy Board, die waakt over de toekomst van het Europese clubvoetbal. Samen met Joan Laporta (FC Barcelona), Umberto Gandini (AC Milan) en Peter Kenyon (Chelsea) vormt Fontein de vertegenwoordiging van Europese clubs binnen deze strategische commissie.
Ajax' algemeen directeur Maarten Fontein Verder hebben ook vertegenwoordigers van de UEFA en van de professionele competities van Duitsland, Italië, Spanje en Engeland zitting in de commissie. De termijn voor deze functie in de European Professional Football Strategy Board, die nog formeel geratificeerd moet worden, bedraagt drie jaar.
Fontein is verder benoemd tot bestuurslid van het Europese Club Forum, een platform dat probeert de communicatie en samenwerking tussen professionele voetbalclubs en de UEFA te bevorderen. De leden van dit forum blijven aan tot medio 2009.
wel dusquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:35 schreef Tvduijn het volgende:
Ik vind het ook wel mooi zo. Krijgen we in ieder geval geen paginalang gezeik over de TT.
En saai.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen titel is stijl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |