abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41630972
Ik ga btw nooit naar concerten toe, dus moet ik die kaartjes gewoon bij een FRS halen? Of bellen naar ticketservice oid? Graag wel serieuze reacties, er zijn toch genoeg kaartjes denk ik . Hoop ik
pi_41631046
Hier vind je alle info over de verkoop van kaarten:
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?infoid=1343&subinfoid=3226

Hoeveel kaartjes schatten jullie? Een stuk of 1000?
pi_41631188
Passen er 1000 in. En het is geen showcase of iets dergelijks dus uhm zullen wel zeker 900 kaarten naar gewoon publiek gaan?
pi_41631263
Dat zit er dik in ja

Het bestand is 264MB dus het uploaden duurt nog wel ff mensen...
pi_41631288
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef Numbie het volgende:
Hier vind je alle info over de verkoop van kaarten:
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?infoid=1343&subinfoid=3226

Hoeveel kaartjes schatten jullie? Een stuk of 1000?
Ok bedankt, dat wordt even langs de FRS gaan dan toch.
pi_41631420
Ik denk dus dat het wel eens heel hard kan gaan met die kaarten. Die man heeft een veel grotere diehard fanbase dan veel mensen denken. Ik ga voor het Jack-Johnson-in-de-Paradiso effect en dus ga ik als een malloot 3 Internet Explorer schermen openzetten en als een gek zitten klikken woensdag.
pi_41631510
Jack Johnson was toen de voorverkoop startte al behoorlijk populair hoor. Sitting, Waiting, Wishing was al lang op tv (die zomer ervoor) en je werd op tv doodgegooid met reclames over zn cd. Dat is bij John wel even wat anders?

Misschien is online bestellen wel slimmer en sneller idd
pi_41631537
Het hangt ook af van hoeveel mensen er achter komen dat die komt. Voorlopig staat het nergens maja als ze het op 3fm of op weet ik t wat vertellen dan uhmm kan t snel gaan ja...Majaa gewoon om 10 uur bij het postkantoor zijn en dan moet er toch niks aan de hand zijn?
pi_41631600
Ik zou er niet te zeker van zijn...
Want er zijn écht heel veel mensen die into een bepaalde stroming zijn die John al tijden kennen. Daughters kennen veel muziekkenners nog, sommige mensen kennen zelfs YBIAW en NST nog. En nu WOTWTC aardig wordt doodgedraaid, vrees ik voor het ergste.
Volgens mij moest JJ's ergste populariteit btw sowieso nog komen ten tijde van zijn Paradiso gig.

Er hoeven maar 900 mensen van de 15/16 miljoen in Nederland op het gekke idee te komen en het is in no time uitverkocht.
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:23:42 #60
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41631602
Claudia
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41631634
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:21 schreef nemesis4 het volgende:
Jack Johnson was toen de voorverkoop startte al behoorlijk populair hoor. Sitting, Waiting, Wishing was al lang op tv (die zomer ervoor) en je werd op tv doodgegooid met reclames over zn cd. Dat is bij John wel even wat anders?
Jah bij het HMH concert. Bij het Paradiso concert was de kaartverkoop ergens in februari 2005.
pi_41631906
Je hebt helemaal gelijk gosjke. Daarom is het ook van levensbelang dat we uiterst voorzichtig met deze informatie omgaan :p
pi_41631970
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:24 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Jah bij het HMH concert. Bij het Paradiso concert was de kaartverkoop ergens in februari 2005.
Ow dat wist ik niet nee.

''Betaling geschiedt uitsluitend door middel van creditcard of Rabo-direct''

Als je via internet wil bestellen. Dat is kut, want ik heb geen creditcard en zit bij de ABN Amro. Dat wordt dan toch langs de frs.
pi_41632176
Jack Johnson in paradiso was in een half uurtje uitverkocht ja..maja je kan van te voren toch niet bepalen of iets snel gaat uitverkopen. Gewoon zorgen dat je woensdag om 10 uur de 1e bent bij een postkantoor, frs, gwk etc. Maar iets dat veel gedraaid word of een grote naam is hoeft niet in 10 minuten uit te verkopen. Oasis in de hmh, the strokes in de hmh etc. werd ook gezegd das zo uitverkocht en dat duurde ook een aantal dagen. Terwijl bijv. arctic monkeys dus wel in 10 minuten de melkweg uitverkochten voordat ze ook maar een cd hadden uitgebracht. En als je gewoon zeker van kaartjes wilt zijn gewoon vroeg naar een postkantoor gaan...Is er echt niks aan de hand. Op dezelfde dag zijn er toch geen grote andere artiesten die in de vvk gaan.
pi_41632394
De FRS enz gaat om 10 uur open? Ik had altijd 9 uur in gedachten. En hoe zit dat met online verkoop? Begint dat ook om 10 uur 's ochtends, of is dat al 1 minuut over 12 's nachts mogelijk (lijkt me niet)?
pi_41632458
10 uur
pi_41632504
John Mayer Has A TV Show:
http://www.sendspace.com/file/lreb7t

Gewoon om tien uur aan de balie staan idd bij het postkantoor. Dat is alles
pi_41632537
Ja het is gelukt om kaartjes te krijgen voor iets wat in 1 minuut en 20 seconde uitverkocht was. Dus dit moet een makkie zijn!
pi_41632650
haha Ik hoop het.. Wordt er wel een beetje zenuwachtig van om eerlijk te zijn... :s
pi_41632775
Gewoon vroeg van te voren naar het postkantoor of weet ik t wat gaan en zorgen dat je de 1e bent. Dan is er niks aan de hand..we zeggen wel dat het binnen no-time gaat uitverkopen maar dat hoeft ook nie zo te zijn..en anders heeft de postkantoor meneer/mevrouw zeker 10 minuten de tijd om mayer goed te spellen...
pi_41632821
Bedankt voor de hele show btw . Denk dat ik toch maar voor de FRS kies, daar is het wat rustiger denk ik, en het is dicht bij de bussen want ik heb nog wel lessen erna.
pi_41632975
Ja, maar de FRS is voor mij te ver weg...

You're welcome
pi_41633142
Waaaaaa, ik lees het nu pas dat 'ie komt!
Yes!
pi_41633178
Hey! Ik miste je al... lol Join the club zou ik zeggen
pi_41633639
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:12 schreef Numbie het volgende:
Hey! Ik miste je al... lol Join the club zou ik zeggen
Echt geweldig, en zo snel al joh. Dit durf je nauwelijks te hopen. Kan iemand me in m'n arm knijpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')