Ahuh..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Precies!
Jij snapt het mr. Philippe!![]()
Mijn girl heeft trouwens ook redelijke schaamlippen hoor Roosje!
Maar het kan mij voorstellen dat zoiets erg blijft hangen als je als jong kind al zoiets hebt gehad dat er naar gewezen word door een domme doos die de rest ook adviseert om met "afschuw" er naar te kijken.
Hierdoor heb ik een hygiene fobie betreft mijn oren opgelopen, omdat ik als klein kind in groep 3 moest mee maken hoe een kut koter naar de juf riep toen we in de kring zaten van: "Juuuf! Hij heeft een vies oor!"
Sommige dingen maken nogal een permanente indruk als je nog heel jong bent.![]()
Nee zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en nu loop je de hele dag met een wattestaafje in je oor te peuren?
Ja maar ik heb het echt heel extreem.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Precies!
Jij snapt het mr. Philippe!![]()
Mijn girl heeft trouwens ook redelijke schaamlippen hoor Roosje!
Maar het kan mij voorstellen dat zoiets erg blijft hangen als je als jong kind al zoiets hebt gehad dat er naar gewezen word door een domme doos die de rest ook adviseert om met "afschuw" er naar te kijken.
Hierdoor heb ik een hygiene fobie betreft mijn oren opgelopen, omdat ik als klein kind in groep 3 moest mee maken hoe een kut koter naar de juf riep toen we in de kring zaten van: "Juuuf! Hij heeft een vies oor!"
Sommige dingen maken nogal een permanente indruk als je nog heel jong bent.![]()
maak je er niet druk over, iedere vrouw heeft andere schaamlippen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het echt heel extreem.En ik heb die jaren ook gezien dat ik de enige was die het heeft. Het ziet er bij mij gewoon echt niet uit.
![]()
Ik vind het best lekkerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het echt heel extreem.En ik heb die jaren ook gezien dat ik de enige was die het heeft. Het ziet er bij mij gewoon echt niet uit.
![]()
Darkwolf, Emu & ik worden steeds nieuwsgierigerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
![]()
Of ze maakt het groter dan het is omdat ze er zo mee zit.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:17 schreef Philippe_Starck het volgende:
Darkwolf, Emu & ik worden steeds nieuwsgieriger![]()
Plaats die foto's nou maar, en hou ons niet langer in onzekerheid. Zolang ze niet tot je knieën hangen valt het best meequote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb het echt heel erg hoor want ik heb op het internet plaatjes gezien van wat onder 'groot' wordt verstaan en ik stond er echt van te kijken want ik heb het dus veel erger dan die plaatjes.En volgens mijn moeder ben ik vrij tenger maar ik vind het wel mee vallen want ik woog me laatst ergens en ik woog 55 kilo en ik ben maar 1.65 hooguit.
(We hebben zelf ook een weegschaal maar die werkt niet echt goed want ik weeg overal meer dan thuis.
)
kan je niet op inet een plaatje vinden wat er ongeveer op lijkt?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb het echt heel erg hoor want ik heb op het internet plaatjes gezien van wat onder 'groot' wordt verstaan en ik stond er echt van te kijken want ik heb het dus veel erger dan die plaatjes.En volgens mijn moeder ben ik vrij tenger maar ik vind het wel mee vallen want ik woog me laatst ergens en ik woog 55 kilo en ik ben maar 1.65 hooguit.
(We hebben zelf ook een weegschaal maar die werkt niet echt goed want ik weeg overal meer dan thuis.
)
Ik dus ook niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan je niet op inet een plaatje vinden wat er ongeveer op lijkt?
Kijk dan maar eens bij www.sexylabia.com daar zitten er een paar hele grote tussen, ongeveer zoals die van mij.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:25 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.
Helemaal niks om precies te zijn...
Ik heb ff op die site gekeken maar bij mij is het toch erger volgens mij. Maar die van mij zijn ook heel donker.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:22 schreef nihilist het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens bij www.sexylabia.com daar zitten er een paar hele grote tussen, ongeveer zoals die van mij.
Ik heb ook van flinke lange lellen eraan hangen. Teveel aan laten sabbelen denk ik.![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb ff op die site gekeken maar bij mij is het toch erger volgens mij. Maar die van mij zijn ook heel donker.![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:23 schreef Laton het volgende:
niks mis met grote schaamlippen, laat je in godsnaam niet verleiden tot correcties daar, als iemand daarom op je afknapt heb je toch met een suffe lul te maken.
Op zich is het wel een goed voorstel, dat iedereen van der eigen schaamlippen ee mooie foto maakt, dan kunnen wij en de rest van dit forum elkaar gaan vergelijken, of niet? Jij eerst,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb ff op die site gekeken maar bij mij is het toch erger volgens mij. Maar die van mij zijn ook heel donker.![]()
Tenslotte gaat 't om 't karakterquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:42 schreef longinus het volgende:
Iemand die om je geeft zal geen opmerkingen erover maken hoor.
Ik ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |