Yup maar wel leuk om even te kijken misschien als je er toch bentquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:42 schreef vencodark het volgende:
Haha ja thx maar in een tattoo heb ik geen interesse.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Zit ook een heeeele goede tattooeerder daar!
Nou, slecht is een groot woord maar op de site ziet het er beter uit, gezellig met dat drinkhoekje enzo. Nu was het beetje...tja. Dat wachthoekje was een beetje onverzorgd. Niet echt mooi of leuk aangekleed. Beetje dooie boel.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:10 schreef parselmouth het volgende:
Nee, die foto's op de website zijn inderdaad gedateerd. Maar vind je het er slecht uit zien dan, hoe het er nu uit ziet?
jaaaa, foto!!quote:Op donderdag 28 september 2006 13:51 schreef saaw het volgende:
ik heb een zwart twistertje in mn tragus sinds gister en vind m heel tof
zal snel even een fototje maken
Het verschilt ook per ouder natuurlijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nee, ok, als je gewend bent om elkaar naakt te zien, dan wordt het lastig. Hier in huis is het makkelijk verbergen![]()
![]()
Het is wel makkelijker om te vertellen.
Oh ja, en mijn ouders wálgen van mij om mijn piercings. Shit happensquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:31 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Het verschilt ook per ouder natuurlijkMijn vader geeft er niet veel om, mams betaald de piercings zelfs
Zelfde met mn tattoo's
Ik heb over DangerZone niet veel goeds gelezen, en het feit dat ze een tientje goedkoper zijn dan in de gemiddelde andere shop zegt dan ook wel wat. Maar: geen persoonlijke ervaring mee.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:51 schreef luisje het volgende:
Hoi![]()
Is de Dangerzone van de v&d een goede plek om een tongpiercing te laten zetten? Het kost er maar 37,50.. Maar het voelt op de een of andere manier wel vertrouwd
Oja: ik kan als ik 's ochtends de piercing laat zetten, 's avonds niet meteen aan de alcohol zeker?
Af en toe heb ik een beetje pijn, vooral 's nachts, en hij is heel erg opgezwollen, wat nu al wel een beetje aan het afnemen is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:41 schreef luisje het volgende:
ah je hebt hem net pas! tof! ook pijn, of alleen opgezwollen? en wat eet je zoal nu?
Weet je zeker dat jou vader niet stiekum mijn moeder is!quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:01 schreef Kyrenna het volgende:
Mijn vader moet er niks van hebben, en ik heb hem echt voorbereid op de piercings die ik ging nemen...nou ja, voorbereid...dit gesprekje een paar weken dagelijks gevoerd:
Pap, ik ga een piercing nemen.
Nee dat ga je niet, idioot!
Ja pap, dat doe ik wel.
Gek! Ik wil het er niet meer over hebben!
En dan kom je terug van de piercer:
Kijk es pap? Mooi he?
Je bent helemaal geschoffeld! Je gaat er niet nog een nemen, hoor je!
Nee pap, dat maak ik zelf uit, maar voorlopig niet.
Niks voorlopig!
....
ik spoel met perio-aid, zonder alcohol. er zit 0.12 cloorhexidine digluconate in.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Listerine/alcohol (ik vermoed dat je daarmee moet spoelen) vermoord ook de goede bacteriën in je mond waardoor je kans hebt op een gistinfectie. En dat betekend wat? Nou een bek vol met wit/gele aanslag die je niet wegkrijgtUiteraard heb je ook kans op ander soortige infecties.
Dus ja, het kan kwaad als je te vaak spoelt. Gebruik gewoon zeezoutoplossing, daar kun je vaker mee spoelen als je wilt.
Wat een gezeur. Piercings zijn heel eenvoudig schoon te houden, als je ze maar elke dag netjes wast. En ik ga toch ook niet in een Voetbal-topic in het sportforum constant lopen roepen dat ik voetbal zo kut vind? Dan lees je het topic niet of zo....quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat ik piercings walgelijk vind en niet begrijp waarom mensen ze laten zetten, lijkt me gewoon heel lastig al die infecties en ontstekingen...![]()
bodycult zijn goeie mensen! ik heb daar ook mn tepelpiercing en traguspiercing [en tatt] laten zetten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:24 schreef Matness het volgende:
mijn tepelpiercing heb ik onderhand wel ruim 4 maanden denk ik, maar hij bleef zo vreselijk pijnlijk, je kon er niet aanzitten, geen doen. en iedere dag witte prut aan het staafje.
ik was zaterdag toevallig bij bodycult in amsterdam, even laten zien, die man heeft er gelijk een groter staafje ingezet, hij bleek veel te klein te zijn, waardoor de balletjes naar binnen drukten als het ware.
ik ben echt blij, het doet veel minder pijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |