Alleen bij voetbal mag je alleen meppen als de scheids net kijkt.quote:
Pitchen is zooo veel leuker om te doen..quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:27 schreef wyccie het volgende:
Shit, ik heb het opgezocht, of eigenlijk zag ik het staan terwijl het niet de bedoeling was.![]()
Softbal ís leuk. Lekker meppen en rennen.
Andy Warhollquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:32 schreef klenski het volgende:
Noem 3 schilders uit de Pop-art stroming
Dat vindt mijn dochter ook.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:33 schreef geenaam het volgende:
[..]
Pitchen is zooo veel leuker om te doen..
Daffodil31LE +1quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Roger Glover & Friends - Love is all
Dat vermoeden had ik ook, maar ik wist de titel niet meer.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hooi.
Ik vermoed dat enkel "Roger Glover" niet goed zou zijn....
Te mager is juist. Echter het "zien van de ribben" is niet echt wetenschappelijk. En vatbaar voor interpretatie. Ik zoek dus een duidelijke reden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:49 schreef Puzzelaar het volgende:
Te mager.
Ze worden geweigerd als je hun ribben kan zien.
Maar dat is toch de definitie van een Model?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:49 schreef Puzzelaar het volgende:
Te mager.
Ze worden geweigerd als je hun ribben kan zien.
Alle knokenzakken zijn lelijk in mijn optiek. Maar daar gaat het niet over.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:50 schreef geenaam het volgende:
Lelijke modellen? Als je lelijker dan een 7 scoort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |