En geenaam gaat met het punt lopen. Het weiger-punt staat op "alles onder de 18 BMI".quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:57 schreef geenaam het volgende:
18?
Een goede zaak. Een stap in de goede richting. Ik zie veel liever vrouwen die er ook uitzien als vrouwen. Met rondingen en zo.quote:Te magere modellen zijn niet welkom op de grote Madrileense modeshow Pasarela Cibeles. De organisatoren willen zo vermijden dat er een slecht voorbeeld wordt gegeven aan jonge Spaanse meisjes, voor wie de strijd tegen de kilo's vaak een obsessie is.
De Madrileense autoriteiten, die het evenement eind september mee financieren, hebben zo'n 30 tot 40 procent van de topmodellen, die tijdens de vorige editie de catwalk bevolkten, de deelname aan de show ontzegd nadat de meisjes te mager waren bevonden.
Modellen die in aanmerking willen komen voor het défilé mogen geen BMI (Body Mass Index) van minder dan 18 (56 kg voor 1m75) hebben. Volgens de Spaanse krant ABC is het de eerste keer dat een internationale modeshow dergelijke criteria hanteert.
Eerder werden de graatmagerste topmodellen, die zwemmen in een maatje 38, ook al geweerd op een internationale trouwjurkenbeurs in Barcelona. De organisatoren wilden zo iets doen aan het feit dat mode, en meer bepaald modeshows, vaak geassocieerd wordt met anorexie.
Dachten alle mannen maar zo, dan waren er een hoop blijere tienermeisjes.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zie veel liever vrouwen die er ook uitzien als vrouwen. Met rondingen en zo.
Ja, Morris. Maar dat is dus het pseudoniemquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:01 schreef geenaam het volgende:
Wie is de striptekenaar van Lucky luke? En dan wil ik de echte naam en niet het pseudoniem.
Ik weet 't. Het probleem is dat mijn vriendin weet dat ik zo denk en erg snel jaloers is...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dachten alle mannen maar zo, dan waren er een hoop blijere tienermeisjes.
Alle mannen denken ook wel zo. Mannen vallen niet op vrouwen met 2 ruggen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo denken bijna alle mannen hoor..quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:04 schreef Neleos het volgende:
Alle mannen denken ook wel zo. Mannen vallen niet op vrouwen met 2 ruggen.
Die opmerking heb je van mij....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Alle mannen denken ook wel zo. Mannen vallen niet op vrouwen met 2 ruggen.
Behalve als ze een hele leuke persoonlijkheid, mooi gezichtje of uitstraling heeft ofzo natuurlijkquote:
Ohquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die opmerking heb je van mij....![]()
Ach, je mag altijd langskomen hoor..quote:
Ja, op de AKQ-meet ging het over tennissters en toen ging Justine Henin over de tong.quote:
Justine Heninquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, op de AKQ-meet ging het over tennissters en toen ging Justine Henin over de tong.
De eerste 3 zijn goed, met de bedenking dat het "gebied" als Midden-Oosten wordt aanzien in m'n bron.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:11 schreef wyccie het volgende:
VS, Saudi Arabië, UK, Frankrijk, Monaco?
Oh, dat kan wel, dat heb ik even gemist denk ik. Maar die twee ruggen opmerking is wel een vrij vaak gebruikte opmerking, dacht ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, op de AKQ-meet ging het over tennissters en toen ging Justine Henin over de tong.
Japan en China ook. Da's 5quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:11 schreef Neleos het volgende:
Groot Brittanie
China
USA
Rusland
Japan
???
China had ik al gezegd, maar ik had de punten toch niet gehad..quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Japan en China ook. Da's 5
Neleos +1
Ja, klopt. Maar omdat jouw post er al stond en Neleos bovendien Japan gaf, heb ik hem gequote.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:14 schreef geenaam het volgende:
[..]
China had ik al gezegd, maar ik had de punten toch niet gehad..
Snap ik.. Maar trots dat ik toch nog 1 van de 5 goed had..quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar omdat jouw post er al stond en Neleos bovendien Japan gaf, heb ik hem gequote.
Ik neem aanstoot aan die opmerking! 'k Ben een gokker, hoor...quote:
And i'm proud of it.quote:
Tsssquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:26 schreef wyccie het volgende:
Ik raad pas weer mee, als jij die ene hint hebt gegeven. Ik heb in de Eigenschappen gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |