quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:58 schreef arneaux het volgende:
Godverdomme. Nu heb ik dat interview met Natascha Kampusch bijna helemaal gemist. KutFok..
Verdorie. Wanneer wordt dat herhaald?!quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:33 schreef scanman01 het volgende:
Interview met Natascha wel helemaal gezien. Kippenvel.... en verwondering.
Doe s ff lekker normaal.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:37 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Oftopic: geloof er niets van. Dát is een actrice.... (en een slecht ook....)
Milicia ook?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:37 schreef Terreros85 het volgende:
Jeroen is de laatste soldaat in het leger van keizerin Hilde. De rest is al naar de tegenpartij gegaan
mwah....dan moet ik het anders zeggen. Jeroen is de laatste huurling in het leger van de aristocratisch familie Tokkiequote:
Milicia en Hilde is volgens mij nooit een stel geweest en zal dat ook niet worden. En terecht met zon moeder.quote:
dit slaat echt nergens op, ik zal jou 8 jaar in een keldertje opsluiten, ik hoop dat je er net zo sterk uitkomt, maar ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:37 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Oftopic: ik geloof er eigenlijk niets van.
Geen idee. Maar is vast wel ergens op het net te vinden. Of met een p2p programma.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verdorie. Wanneer wordt dat herhaald?!
Google Video misschie ook wel. Of Youtube.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar is vast wel ergens op het net te vinden. Of met een p2p programma.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dit slaat echt nergens op, ik zal jou 8 jaar in een keldertje opsluiten, ik hoop dat je er net zo sterk uitkomt, maar ik betwijfel het
Ik tussen aanhalingstekens.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:41 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Voor we echt afdwalen, en dat is het laatste wat ik er hier over zeg. Maar dát is juist iets wat 'ik' niet geloof....
Maar verder, terug naar BB....
Is mod zijn hier een baan of hobby?quote:
Zelf gemaakte pizza ofzo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:42 schreef Terreros85 het volgende:
wat eten ze eigenlijk?
Ik heb even emule gecheckt. Staat erop met voldoende sources. Dus als je emule hebt...quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verdorie. Wanneer wordt dat herhaald?!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:41 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Voor we echt afdwalen, en dat is het laatste wat ik er hier over zeg. Maar dát is juist iets wat 'ik' niet geloof....
Maar verder, terug naar BB....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |