Ze is een egoïstische alcoholiste. Als ze het zelf maar goed heeft, heeft ze schijt aan de rest van de wereld. Begrijp je woede. Ook al is het niet het goede topicquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
De uitzending op tv. Echt hoe ze doet tegen iedereen. Gatverdamme. Het is Hilde voor en Hilde na. Ze wil alles op haar manier en als dat niet lukt gaat ze irritant en beledigd doen. Ook haar gedrag tegenover Milica klopt voor geen meter. Wat een vieze vuile secreet is het, bah bah bah.
En de anderen moeten toe kijken?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:21 schreef kukeleku het volgende:
Het feestje van zondag is in eerste instantie maar voor 8 personen:
Hilde+Milica
Etjen+Marcel
Micheline+Semih
Janine+Rik
in opdracht van BB...Janine zei al dat ze dan helemaal als de bitch van het huis gezien zal worden door de rest.quote:
Die mogen er niet bij zijn....quote:
die begreep ik ook nie helemaal, dat goedmakertje werd ook afgeraffeldquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef Kinga het volgende:
voor katja en dan de oude BB tune??? huh?
Tsja, ze willen dat je daarvoor betaald nu...quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die begreep ik ook nie helemaal, dat goedmakertje werd ook afgeraffeld
Morgen op talpa ook een special over 9/11quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:58 schreef arneaux het volgende:
Godverdomme. Nu heb ik dat interview met Natascha Kampusch bijna helemaal gemist. KutFok..
Maandag een fanastische docu op SBS over 9/11. Half 9, zeker kijken iedereen. Nu ben ik BB op tv kijken.
Klopt. De film op SBS is van die 2 Franse broers, die per toeval alles filmde enzo, bij die brandweerkazerne. De eerste keer dat ik dat zag had bijna de hele film kippenvel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Morgen op talpa ook een special over 9/11
Interview met Natascha wel helemaal gezien. Kippenvel.... en verwondering.
Nee ik ben fout.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:34 schreef HiDiHo het volgende:
Ga ik een beetje voor jan lul naar dat andere topic ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |