Je vergeet de Enter... standaard staat meestal de Ok-knop geselecteerd...quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:02 schreef r_one het volgende:
Sloop ook de J en de Y even van het toetsenbord, zodat ze geen malware installeren zonder te lezen.
Inderdaad. Ik heb mijn vrouw goed afgericht intussen, maar op mijn werk waar we 3 lagen anti-virus (werkstation, server, en extern voor incoming e-mail) en 1 laag anti-spyware/adware (werkstations) hebben en vrij strikte security settings.....zijn het toch altijd de VROUWEN waarbij er toch soms een of ander adware pakketje doorheen glipt......quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:57 schreef FredvZ het volgende:
Installeer ook gelijk een firewall en een preventieve spyware scanner... ik weet niet hoe ze het doen, maar vrouwen zijn uitstekende spyware-verzamelaars...
Sluit het keyboard gewoon niet aan ... is misschien makkelijkerquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je vergeet de Enter... standaard staat meestal de Ok-knop geselecteerd...
Da's alleen voor onder de 18 natuurlijk.quote:
tegenwoordig gebeurt dat vrouw worden al op hun 13equote:Op vrijdag 8 september 2006 18:08 schreef maartena het volgende:
Da's alleen voor onder de 18 natuurlijk.
Oh wacht.... een "meid" is meestal onder de 18, daarna wordt ze een "vrouw".
Spelletjes kunnen leuk zijn idd.... The Sims is volgens mij een van de meer populaire titels onder vrouwen. Die van mij is meer gek van Civilization III (IV draait niet lekker op haar laptop).quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:51 schreef Jajong het volgende:
MSN, The Sims ofzo?
Maar dat zijn AMERIKAANSE vrouwenquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb mijn vrouw goed afgericht intussen, maar op mijn werk waar we 3 lagen anti-virus (werkstation, server, en extern voor incoming e-mail) en 1 laag anti-spyware/adware (werkstations) hebben en vrij strikte security settings.....zijn het toch altijd de VROUWEN waarbij er toch soms een of ander adware pakketje doorheen glipt......
Hoe ze het doen is mij een groot raadsel!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:44 schreef Mark4282 het volgende:
Wellicht een vreemde vraag, maar wat is nou typisch een meidenpc?
Niet qua hardware, maar qua software.
Natuurlijk moet er MSN op staan, maar wat nog meer?
wat wil je het is een ibookquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:54 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wat een enorm lelijk nepding eigenlijk!
Dat heeft mijn broer gedaan voor de PC van zijn 10-jarige dochterquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:48 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ubuntu erop gooien als het even kan, dan kunnen ze er ook weinig aan verzieken. Ervaring leert me dat dit soort gebruikers erg goed zijn in het volgooien van hun systeem met spyware. En natuurlijk zullen de BrEeZahS het leuk vinden dat je Ubuntu óók makkelijk kunt inrichten als bijna Mac-lookalike..
por-no. Simpel. geven ze nooit toe, maar toch, 't mot ergens vandaan komen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:57 schreef FredvZ het volgende:
Installeer ook gelijk een firewall en een preventieve spyware scanner... ik weet niet hoe ze het doen, maar vrouwen zijn uitstekende spyware-verzamelaars...
Cutequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:44 schreef rudedeltadude het volgende:
De kast bestaat in ieder geval al
[afbeelding]
Spijtig..quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:..En dat terwijl we de BrEeZaH-leeftijd toch allang voorbij zijn.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |