Sjonge jonge, voel jij je al oud ofzo?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:05 schreef edjuh18 het volgende:
en hoeveelste keer is dit dat die film uitgebracht wordt?
per generatie zo'n 5x minimaal toch
Wel leuke film, vroeger...
Is dat positief of negatief bedoeld?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Fascinerend om te zien hoe een volwassen man weg zwijmelt bij een Walt Disney film.
whehehehequote:Op vrijdag 8 september 2006 19:54 schreef -skippybal- het volgende:
Vroeger toen ik klein was was ik verliefd op 'r![]()
De 1e x, op DVD tenminste.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:05 schreef edjuh18 het volgende:
en hoeveelste keer is dit dat die film uitgebracht wordt?
BONUSMATERIAALquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:23 schreef Canisfire het volgende:
exclusief bonusmateriaal ?
Interviews met Sebastiaan en een doco hoe ze aan de naam Ariel kwamen?
Ursulaquote:Arm grut, dat geheel ten einde raad is...
LOL, ja dat is Jutter die de romantische sfeer probeert te bevorderen...quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb die film pasgeleden weer gezien en aangezien ik me bijna niks van de eerste keer herriner.
Ik viel echt van me stoel van het lachen toen een of andere meeuw een romatisch lied probeerde te zingen![]()
Ligt toch gewoon in elke winkel?quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze zouden Taran en de Toverketel (1985) nog een keer moeten uitgeven.
Freddy Gumbs, leuke kerel, heeft naderhand ook nog o.a. Rafiki ingesproken van De LeeuweKoningquote:Op zondag 10 september 2006 00:48 schreef AlohaXa het volgende:
Diep in de zee. Zo'n mooi nummer. Wie is de nederlandse persoon eigenlijk die dat in heeft gesproken?
John Kraaijkamp Sr.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
En Jutter is natuurlijk ook heel leuk
Nelly " Ma Flodder " Frijdaquote:
Vind je het erg als er mensen zijn die dit wél leuk vinden??quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Lijkt me vreselijk. Weet nog toen het een hype was. Ze zouden Taran en de Toverketel (1985) nog een keer moeten uitgeven. Dat schijnt de meest akelige Disney ooit te zijn, ook de duurste tot dat moment (25 miljoen dollar) en ook de grootste flop, gezien de opbrengt. Dit is allemaal zo fucking soft...
Nee, natuurlijk niet. Als het maar geen mannen van boven de 20 zijn, die van voetbal houden.quote:Op zondag 10 september 2006 10:35 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Vind je het erg als er mensen zijn die dit wél leuk vinden??
quote:Op zondag 10 september 2006 13:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Als het maar geen mannen van boven de 20 zijn, die van voetbal houden.
Nee joh, is toch een vrouw?quote:Op zondag 10 september 2006 09:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Freddy Gumbs, leuke kerel, heeft naderhand ook nog o.a. Rafiki ingesproken van De LeeuweKoning
jij doet niet meequote:Op zondag 10 september 2006 14:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dat is waar.... na tien halve liters
Ach, ik zag laatst nog eens the Sleeping Beauty op een feestje (zó'n feestje) en het was best lachen soms. Maar de Disneymeuk van na 1990 hoef ik niet te zien... dat is geen nostalgie voor mij.quote:
Misschien dat ie er inmiddels weer uit is, maar ik heb hem idd ook op DVD. Zo'n 2 jaar geleden gekocht.quote:
Hoe oud ben jij danquote:Op zondag 10 september 2006 16:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ach, ik zag laatst nog eens the Sleeping Beauty op een feestje (zó'n feestje) en het was best lachen soms. Maar de Disneymeuk van na 1990 hoef ik niet te zien... dat is geen nostalgie voor mij.
Prins Ericquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:54 schreef -skippybal- het volgende:
Vroeger toen ik klein was was ik verliefd op 'r![]()
Premiere van de kleine zeemeermin: 17 november 1989quote:Op zondag 10 september 2006 16:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ach, ik zag laatst nog eens the Sleeping Beauty op een feestje (zó'n feestje) en het was best lachen soms. Maar de Disneymeuk van na 1990 hoef ik niet te zien... dat is geen nostalgie voor mij.
Oeh, die ga ik vanavond even beluisteren thuisquote:Op maandag 11 september 2006 01:14 schreef AlohaXa het volgende:
Nederlands![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gevonden: Laura Vlasblom!![]()
Deens![]()
![]()
Duits![]()
![]()
Fins![]()
![]()
![]()
Spaans![]()
![]()
![]()
Frans![]()
![]()
![]()
![]()
Ijslands![]()
![]()
Thais![]()
![]()
![]()
Italiaans![]()
![]()
![]()
Japans![]()
![]()
![]()
![]()
Hebreews![]()
![]()
Grieks![]()
![]()
![]()
Cantonees![]()
![]()
![]()
Zweeds![]()
![]()
![]()
![]()
Portugees![]()
![]()
![]()
![]()
Noorwegen![]()
![]()
![]()
Mandarijns![]()
![]()
![]()
![]()
Jessica Simpson![]()
Freddy is geen vrouw, geloof me...quote:
Ja ik was even in de war met het liedje "Part of Your World" en "Diep in de zee"quote:Op maandag 11 september 2006 13:34 schreef Patch het volgende:
[..]
Freddy is geen vrouw, geloof me...
Wellicht ben je in de war met het feit dat de rol van Rafiki in de musical van The Lion King wordt gespeeld door een vrouw...
Dat MEEN je nietquote:Op maandag 11 september 2006 15:38 schreef Patch het volgende:
Prins Erik is in het, natuurlijk mindere, tweede deel ingesproken door Albert Verlinde
Ach als je er niet op let, dan hoor je het geeneens...quote:Op maandag 11 september 2006 15:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat MEEN je niet
OMGDan is prins Erik denk ik ineens een stuk minder sexy
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 15:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat MEEN je niet
![]()
O, nou dat valt best mee.... tochquote:Op maandag 11 september 2006 15:50 schreef Patch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GebZBUT0zaQ
Hier hoor je Albert als Prins Eric... zingend...
Dat nr heet "Dat is mijn wens" in het NL, toch?quote:Op maandag 11 september 2006 14:07 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ja ik was even in de war met het liedje "Part of Your World" en "Diep in de zee"
Het is een beetje Prinses Erik dan he, of Queen Erik, of Queer Erikquote:Op maandag 11 september 2006 15:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat MEEN je niet
![]()
Dan ben je maar iets ouder dan ik, maar we hebben dus een duidelijk andere smaak/mening.quote:Op maandag 11 september 2006 01:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/profiel.gif]afbeelding][/url]
Ja, ik ben niet zo van het Disney moraal in de sprookjes.quote:Op maandag 11 september 2006 18:53 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dan ben je maar iets ouder dan ik, maar we hebben dus een duidelijk andere smaak/mening.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:32 schreef Patch het volgende:
Nederlandse uitvoeringen van de laatste Disney DVD´s zijn wel erg lelijk, met al die verschillende logo´s op de voorkant....![]()
Maar ja, dan staat de sublieme Nederlandstalige versie er niet op ...quote:Op donderdag 14 september 2006 17:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]vind ik ook, daarom ga ik ook voor de Amerikaanse release
Eindelijk komt ie uit, bring it on
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen een film kopen om het hoesje, het gaat toch om de filmBoeit mij het hoe de hoes eruit ziet
![]()
Haha nee absoluut nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 06:42 schreef Patch het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo´n type van: " Het gaat om de binnenkant, niet om de buitenkant!".
Yeah right![]()
![]()
ja das waar...quote:Op donderdag 14 september 2006 18:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar ja, dan staat de sublieme Nederlandstalige versie er niet op ...![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 01:14 schreef AlohaXa het volgende:
[...Kleine zeemeermin in alle talen...]
Inderdaad ´schijnt´....quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:41 schreef wonderer het volgende:
Het schijnt ook de volgende Disneymusical te worden, na Tarzan dus.
op 2:10 http://www.youtube.com/watch?v=4mNqOiXsemAquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb die film pasgeleden weer gezien en aangezien ik me bijna niks van de eerste keer herriner.
Ik viel echt van me stoel van het lachen toen een of andere meeuw een romatisch lied probeerde te zingen![]()
Idd een soort van butler, lakei, hofmeester of zoietsquote:Op maandag 18 september 2006 16:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bij de Trivia op IMDB staat dit:
When Ben Wright got the part of Grimsby, Prince Eric's butler, the current Disney folks had no idea that he had been the voice of Roger in One Hundred and One Dalmatians (1961). He had to tell them.
Is Grimbert de butler van Eric danIk wist eigenlijk nooit wat hij nou precies van Eric was, een soort surrogaatvader dacht ik altijd ofzo..
quote:Op maandag 18 september 2006 20:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
op 2:10 http://www.youtube.com/watch?v=4mNqOiXsemA
Nee, voor Aladdin.quote:Op maandag 18 september 2006 20:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tom Cruise stond toch als 'model' voor Prins Erik of herinner ik me dat verkeerd
En foutjes : http://www.imdb.com/title/tt0097757/goofsquote:In the opening scene when King Triton arrives at the arena, you can briefly see Mickey Mouse, Goofy, and Donald Duck in the crowd of sea-people as mermen when he passes over them.
quote:# Continuity: When Ariel's voice is freed from the conch shell and floats over to her, she is barefoot. In the next full shot of her, she is wearing shoes.
Klopt:quote:In the opening scene when King Triton arrives at the arena, you can briefly see Mickey Mouse, Goofy, and Donald Duck in the crowd of sea-people as mermen when he passes over them.
Plaats dan ook meteen het plaatje van de dildo in Tritons Kasteel, zelfs te zien op de Nederlandse videoband coverquote:Op woensdag 20 september 2006 16:17 schreef kruimel_20 het volgende:
Ook leuke weetjes over de film : http://www.imdb.com/title/tt0097757/trivia
[..]
En foutjes : http://www.imdb.com/title/tt0097757/goofs
[..]
ik schrok me helemaal dood van tinkerbellquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef Nonneke het volgende:
Nog een voor de collectieNog maar 26 en dan heb ik alle Classics !
![]()
Ik spaar Disney'sLeuke Site
Ursula is samen met Scar en Frollo toch wel één van de mooiste villains in een Disneyfilm. Hoogtepuntje van de film.quote:
Hear hear!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:24 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ursula is samen met Scar en Frollo toch wel één van de mooiste villains in een Disneyfilm.
ik weet precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik vond dat stukje waar Ursula zo groot wordt en daar in die zee loopt te stormen vroeger echt doodengDie stem alleen al
![]()
Hades vond ik ook nog aardig, maar net zoals Jafar meer naar het komische neigen. Frollo, Ursula en Scar zijn gewoon eng en echter. De slechtste villain van de nieuwe lichting Disney-films vind ik toch wel die gouverneur uit Pocahontas. Ik weet niet eens zijn naam meer.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hear hear!
Toeval of niet, ze hebben alledrie ook een schitterend hysterische 'villain song': Unfortunate Souls is een geniale song van Ursula, Scar mag zich uitleven in Be Prepared en Frollo steelt de show in Hellfire.
Daarbij vergeleken heeft Gaston maar een suf liedje. En Hades en Jafar hebben überhaupt geen liedje, om er eens een paar te noemen.
Governor Ratcliffequote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:53 schreef MadGuy het volgende:
De slechtste villain van de nieuwe lichting Disney-films vind ik toch wel die gouverneur uit Pocahontas. Ik weet niet eens zijn naam meer.
Zekers!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:07 schreef MadGuy het volgende:
En vergeet de tekenstijl niet. Pocahontas heeft een heel eigen stijl die ik zeer kan waarderen.
Zit daar nu uiteindelijk ook Het Meisje Met De Zwavelstokjes op?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:40 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren de Amerikaanse dvd ontvangen, met een mooie slip case (met relief opdruk)
I`m happy![]()
toen ik tien was ofzo had ik de vhs van iemnd gekopieerd omdat hij toen al niet meer op video te koop was en ik heb hem echt grijsgespeeld. en toen werd ik 13 en vond ik horrorfilms leuk en heb ik tales of the darkside er overheen gegooid.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:54 schreef Again het volgende:
Ik wil aan lannddddddd, t lijkt mij zo fijnnnn
ik wil omhoog naar de zohonneschijn....
Dat is mijn wens, net als.. een mens..
bij hem te zijnnnnnnnnnnnnnnn![]()
Waaaauw ik ben echt GEK op die film en kijk hem nog steeds regelmatig op VHS.
Geweldig dattie nu op DVD uitkomt, geen grijze strepen meer door het beeld![]()
wat is de Engelse naam?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:55 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Zit daar nu uiteindelijk ook Het Meisje Met De Zwavelstokjes op?![]()
da's niet de SEquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef ijsmeis het volgende:
Je kunt hem nu voor 12,50 bij de Veronica gids bestellenMits je lid bent
!
vergeet als villains cruella de ville en ook the horned king (black cauldron) nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:53 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hades vond ik ook nog aardig, maar net zoals Jafar meer naar het komische neigen. Frollo, Ursula en Scar zijn gewoon eng en echter. De slechtste villain van de nieuwe lichting Disney-films vind ik toch wel die gouverneur uit Pocahontas. Ik weet niet eens zijn naam meer.
Helemaal mee eens. Hij heeft niet voor niks een Oscar gewonnen voor bijna elke Disney-film die hij heeft gecomponeerd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:13 schreef Frollo het volgende:
Componist Alan Menken strikken is een van de beste beslissingen geweest die Disney ooit heeft gemaakt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:40 schreef Adelante het volgende:
Hij lag gewoon al bij de FRS in Arnhem... Ik heb 'm
10% FreeID korting en ik had nog een cadeaubon liggen van 15 euro...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:18 schreef CherryLips het volgende:
al vind ik ¤25 wel een beetje duur, stiekem...
oja, dat scheelt dan wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
10% FreeID korting en ik had nog een cadeaubon liggen van 15 euro...
Is deze extra film de moeite waard?? IS op zich een mooi sprookje....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:55 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Zit daar nu uiteindelijk ook Het Meisje Met De Zwavelstokjes op?![]()
Ik was afgelopen vrijdag (vrijdag de 13e) in Euro Disney en in Oktober is het daar Halloween en dan hebben ze de schurken paradequote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
vergeet als villains cruella de ville en ook the horned king (black cauldron) niet
Lees en huiver! http://d-log.nl/page/log/41629/De+attractie+die+nooit+kwamquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:06 schreef Ang3l het volgende:
Maar waarom is er geen Zeemeermin-attracrie daar?
Ja die heb ik ook gezien in MGM (en op camera staanquote:Op maandag 16 oktober 2006 07:21 schreef Patch het volgende:
attractie in Amerika:
http://www.youtube.com/watch?v=zICIRRCWKXU
Inderdaad, wat een KUT intro.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef Nonneke het volgende:
Nog een voor de collectieNog maar 26 en dan heb ik alle Classics !
![]()
Ik spaar Disney'sLeuke Site
Yay! Cool!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:41 schreef Borizzz het volgende:
Ik ook.
Meisje met de zwavelstokjes is ook een juweeltje hoor
Botje eruit knippen uit het stukje van het grijpen van zijn vinnetjes is not done!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:53 schreef Honky het volgende:
In de Ps2 game Kingdom Hearts 2 ga je allerlei Disneywerelden door en je komt ook in Atlantica terecht. Daar moet je een aantal liedjes opvoeren met Ariel en co. Sommige uit de film, sommigen nieuw. Toch wel erg mooi gemaakt, en het feit dat de originele stemacteus en -trices meedoen maakt het zeker een kijkje waard:
Under the sea
http://www.youtube.com/watch?v=DXCDp7P36M4
Swim this way
http://www.youtube.com/watch?v=AJuAoVao3Fs
Part of your World
http://www.youtube.com/watch?v=0iPD8NWxC0A
Ursulas revenge
http://www.youtube.com/watch?v=BbsfkQeeT8o
A New Day is Dawning
http://www.youtube.com/watch?v=hVbm9PHz33c
Natuurlijk spoilers gezien ze gemodelleerd zijn naar de film, maar als je die al gezien hebt is dit zeker de moeite waard.
Dat is er ook wel aan af te zie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
En Ursula is gebaseerd op een dragqueen
volgens mij is dat de gecensureerde voorkant.quote:
Ja, net gekekenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:41 schreef Borizzz het volgende:
Ik ook.
Meisje met de zwavelstokjes is ook een juweeltje hoor
WAT ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:35 schreef Ang3l het volgende:
"Wist je dat de Titanic zinkt in de film?"
Whaha ik dacht ook al, had het al eens eerder gezien maar ik kon er nu niks verdachts aan ontdekken.. beetje jammer van die cirkelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgens mij is dat de gecensureerde voorkant.
http://www.anomalies-unlimited.com/Disney/Mermaid.html
edit: nee, je rode cirkeltje gaat er net overheen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |