Moslim-extremisten plaatsen eerst een bom en laten die afgaan om pas daarna een mededeling te doen. Geef mij dan maar een getikte christelijke geestelijke.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef Hallulama het volgende:
Dominee wilde Madonna mond snoeren
Een Gelderse dominee heeft bekend dat
hij bij de Arena in Amsterdam een valse
bommelding heeft gedaan.Zondag wilde
hij het concert van Madonna,waarin zij
aan een discokruis hangt,verhinderen.De
dominee werd zondagavond aangehouden.
Bron: NOS Teletekst
---
Kijk, DAT is nou religieus fundamentalisme !
Immers:
1. Madonna heeft NIET het huis van de dominee bezet
2. Madonna heeft NIET het huis van de dominee omsingelt met diverse opnamestudio's
3. Madonna heeft NIET de vrouw van de dominee omgekocht om zodoende meer invloed te kunnen uitoefenen op het denken, doen en laten van de dominee
Is het nu HELDER ?
want de islam is alleen voor de homosexuele medemensquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:07 schreef opgebaarde het volgende:
dominee moet zich bekeren tot de Islam, mietje dat het is
die weten beter hoe iets te bereikenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:08 schreef kamer_van_rookhandel het volgende:
[..]
want de islam is alleen voor de homosexuele medemens
Nee, ik zou alleen met christenbashing beginnen als ik de beschikking zou hebben over een immense propagandamachine, vriendjes bij uitgeverijen en radio- en televisiestations en de dominee OLIE of GAS in zijn tuin zou hebben of ik een PIJPLEIDING door zijn tuin zou willen aanleggen om OLIE of GAS te transporterenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:02 schreef buachaille het volgende:
Lijkt me eerder extreem dom. Okay, laat het christenbashing maar weer beginne.
wie homo's?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
die weten beter hoe iets te bereiken
nee, maar dan snap ik eindelijk de term islaMIET.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
als ik ja zeg ga jij je dan bekeren tot gaylord?
valt wel mee, zijn gewoon kamikaze en dat is niet mieterigquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:13 schreef kamer_van_rookhandel het volgende:
[..]
nee, maar dan snap ik eindelijk de term islaMIET.
wat was je reactie als blijkt dat het een linkse christelijke was?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:03 schreef Ippon het volgende:
[..]
Moslim-extremisten plaatsen eerst een bom en laten die afgaan om pas daarna een mededeling te doen. Geef mij dan maar een getikte christelijke geestelijke.
of iemand rechts of links is maakt toch niet uit, als die geen armen bezit dan is het pas nieuwsquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:24 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
wat was je reactie als blijkt dat het een linkse christelijke was?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |