Geen idee eikquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:17 schreef Echo99 het volgende:
Wanneer ga je je kleurtje inleveren dan?
Waarom toch ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voorlopig blijf ik BB nog wel doenAls dat afgelopen is zie ik wel weer verder.
Omdat ik jullie niet kan missenquote:
Egoist........denk ook eens aan ons.........geef het stokje eens door aan iemand anders .....mijn slechte kanten schreeuwen om losgelaten te mogen worden op een verse newbee-mod.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat ik jullie niet kan missen
Je hebt Day nogquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Egoist........denk ook eens aan ons.........geef het stokje eens door aan iemand anders .....mijn slechte kanten schreeuwen om losgelaten te mogen worden op een verse newbee-mod.![]()
En heb je al gesolliciteerd zodat je kunt laten zien dat jij een fantastische mod bent?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:31 schreef TC03 het volgende:
Dag, zal jullie niet missen. Tha_T is in eerste instantie misscien wel een verlies, maar als je 'Flugelbeeb' uit je toetsenbord krijgt mag ie ook wel een permban krijgen.
Nee, maar ik hoef niet te solliciteren omdat te weten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En heb je al gesolliciteerd zodat je kunt laten zien dat jij een fantastische mod bent?
OMG, het is nog erger met je gesteld dan ik al dacht....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef niet te solliciteren omdat te weten.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef niet te solliciteren omdat te weten.
Sorryquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:31 schreef TC03 het volgende:
Dag, zal jullie niet missen. Tha_T is in eerste instantie misscien wel een verlies, maar als je 'Flugelbeeb' uit je toetsenbord krijgt mag ie ook wel een permban krijgen.
Als je het alleen daarvoor doet, hou dan maar opquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:14 schreef Ticootje het volgende:
ik heb gesolliciteerd!! ik wil ook een blauw kleurtje![]()
En ik ben lekker!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:16 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Als je het alleen daarvoor doet, hou dan maar op![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |