Gééén idee, maar het is wel een lekkere plaat!quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:43 schreef MissBliss het volgende:
Jullie mogen raden waar het was!
[afbeelding]
Las Vegas ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:43 schreef MissBliss het volgende:
Jullie mogen raden waar het was!
[afbeelding]
hij doet het weerquote:Op woensdag 8 november 2006 09:09 schreef FReNsJ het volgende:
ik zie -niets- ... ergens foutje bij je url ofzo?
Vanuit een open veld in Grosthuizen (NH) zag hij er zó uit...quote:Op woensdag 8 november 2006 09:03 schreef CMNiKoN het volgende:
Gister gemaakt vanuit een open veld in Landgraaf (Limburg)
graag jullie reacties!
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was al donker, ik zag geen hand voor ogen. Maar toch zag je de zon nog op deze manier. Ik vond het wel een apart momentquote:Op woensdag 8 november 2006 13:55 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Ik vind ze vrij donker, is dit bewust gedaan?
Meestal kan je een half uur voor zonsopkomst al zien of het er eentje wordt die het fotograferen waard is of dat het een doorsnee opkomst gaat worden. Het valt mij op dat een mooie opkomst meestal vooraf gegaan wordt door een heldere, relatief frisse nacht.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:38 schreef HansHeino het volgende:
Denk ik vroeg m'n bed uit te gaan om kans te hebben op een mooie zonsopkomst, blijft het grauw en grijs. Omdat ik normaal in de avonddiensten zit, maak ik de zonsopkomst nooit mee...
Is er een gouden moment? Wordt het altijd eerst licht en komt dan de zon met de kleuren, of wordt het eerst een rode gloed en wordt het dan licht?
Klinkt misschien een beetje stom, maar ik heb er echt nog nooit op kunnen letten door m'n werk
Jammer van de voorgrond. Ik baalde ook enorm dat ik vandaag mijn cam niet bij me had. Ik zag ook zoietsquote:Op donderdag 9 november 2006 19:06 schreef ManAtWork het volgende:
Anderhalf uurtje geleden genomen voor de deur.
[afbeelding]
Dan bij deze het alternatief.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:51 schreef grassiekuik het volgende:
[..]
Jammer van de voorgrond. Ik baalde ook enorm dat ik vandaag mijn cam niet bij me had. Ik zag ook zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |