hmmm....mijn computer beeldde ze gewoon op normale grootte afquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:42 schreef Xilantof het volgende:
1600 pixels breedt is wél groot.
Denk eerder aan iets van bij. 580 breed zodat ie perfect in de lay-out past. Iets groter mag ook, maar maakt 't niet te gek.
Weggehaalde foto's terugplaatsen wordt sowieso niet op prijs gesteld.
Je computer laat hem automatisch verkleind zien. Dat wil niet zeggen dat de foto daadwerkelijk verkleind is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:43 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
hmmm....mijn computer beeldde ze gewoon op normale grootte af![]()
Probeer te spelen met de horizon. Zo stijf in het midden geeft vaak een statisch beeld.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:15 schreef Intrepidity het volgende:
Alle 3 vanaf Samos, Griekenland tijdens m'n vakantie van de afgelopen weken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thnxquote:Op maandag 23 juli 2007 18:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Probeer te spelen met de horizon. Zo stijf in het midden geeft vaak een statisch beeld.
Mooi.quote:
mooi, vooral die derdequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef vanDekaart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonsondergang in Gorssel
wat voor lens dan?quote:edit: ik heb behoorlijk lope klooie in photoshop om ze een beetje rood te krijgen, ik heb een nieuwe lens maar bij de meeste foto's die die maakt kloppe de kleuren voor geen meter.
quote:
Check je witbalans eensquote:edit: ik heb behoorlijk lope klooie in photoshop om ze een beetje rood te krijgen, ik heb een nieuwe lens maar bij de meeste foto's die die maakt kloppe de kleuren voor geen meter.
vergeleken met de andere vind ik de kleur beetje groenig, maar verder ziet die er goed uit hoorquote:Op zondag 29 juli 2007 17:05 schreef Fots het volgende:
Ik heb ook maar eens een zonsondergang gefotografeerd vanaf mijn balkon.
Aangezien ik net begonnen ben met fotografie, ieder commentaar is welkom
[afbeelding]
Maassluis!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:15 schreef purplerose het volgende:
Maassluis by night vanaf mijn balkon
[afbeelding]
[afbeelding]
[img=578xnull]htt5Osr-tB4/100_0233klka.jpg?imgmax=720[/img]
[afbeelding]
Hopelijk geen layout verneukers erbij
Ik kijk idd vanaf mijn balkon (op het fenacoliusplein) het zandpad inquote:
Die laatste vind ik echt heel tof!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:07 schreef BlueCurl het volgende:
selectie van afgelopen 2 maanden...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooie fotos heb je daar hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:07 schreef BlueCurl het volgende:
selectie van afgelopen 2 maanden...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maakt hem ook wel weer speciaalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:35 schreef CompuMess het volgende:
Oeh, da's een mooie -CRASH- !!
ik zag m'n zonsopkomst vanochtend in rook opgaan...
[afbeelding]
Dat is wel erg letterlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:35 schreef CompuMess het volgende:
Oeh, da's een mooie -CRASH- !!
ik zag m'n zonsopkomst vanochtend in rook opgaan...
[afbeelding]
Tweede vind ik altijd een mooi aanzicht. Zon laag van achter en voorop donkere luchtquote:Op woensdag 26 september 2007 17:14 schreef r.liong het volgende:
Hmmm.. mischien klinkt het raar maar ik ben er niet van onder de indruk. Ik vind ze ook wat onduidelijk en beetje flets in plaats van scherp. Hieronder wat betere voorbeelden van een zonsondergang waar je mischien wat aan hebt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:54 schreef DaMart het volgende:
Vandaag was een mooie dag om eens richting strand te gaan.
Nee, het is me in ieder geval niet opgevallen, niet op het strand en ook niet op de foto's.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:37 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het is zeldzaam....maar heb je geen green flash gezien![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 10 januari 2008 09:48 schreef CompuMess het volgende:
Ik zal er maar weer eens een ondergangetje infietsen...
[ afbeelding ]
Foto is net ook naar RTLweer verstuurdtquote:Hello ...
There have been reports over most of the UK and southern Germany of unusual bright and colourful twilight. this has happened tonight and for at least the previous two days. I have a picture at
http://www.atoptics.co.uk/feature.htm
Your image is very characteristic of what has been seen.
I think that the scattering material is tropospheric but am not absolutley sure. It is likely trapped by the cold weather temperature inversion over out part of Europe. There is also possibly some dust from the Sahara.
Best regards,
Les
Oe...errug prettigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:55 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Lekker luchtje op foto 3.
Er had van mij nog wel wat meer lucht opgemogen en wat minder water.
Genomen ergens vorige week:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |