Goh jij ook al....quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:11 schreef Maisnon het volgende:
Mijn vriendin zei het al na twee dagen. We lagen een beetje romantisch met z'n tweëen op de bank te knuffelen. Zij fluistert heel zachtjes in mijn oor "Ik hou van je". Mijn reactie: "Nu al?". Toen moesten we er wel om lachen, maar de romantische sfeer was wel weg. Daarna heeft het een hele tijd geduurd voordat we het allebei zeiden, maar toen meenden we het ook. En nog steeds. [afbeelding]
Jezus, ze zegt niet dat ze je haat ofzoquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:09 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Jals mijn vriendin dat na 2 maanden zou melden, zou ik er serieus over denken haar te dumpen.
Houden van is iets wat groeit......tenminste bij mij....
Ja dat is ook overdreven, als iemand zegt dat ie van je houd vind ik dat juist heel lief, daar word ik blij van.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:19 schreef Moja het volgende:
[..]
Jezus, ze zegt niet dat ze je haat ofzogelijk dumpen vindt ik wel erg overdreven
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef Amanecer het volgende:
[..]
En als we dat op deze situatie betrekken. Hij zegt "Ik hou van jou". Dus "Bedankt voor de goede sex". En zij zegt "ik vind jou ook lief". Dan bedoelt ze zoiets als "in het vervolg ga ik liever op de centrifuge zitten"????
whahaha ik ook vaak niet gaf meestal een antwoord als "weet ik toch" of "ja bedankt" terugquote:
Je bent echt niet de enigequote:
Tijdje terug zei iemand het tegen mij....dat had ik dus mooi niet aan zien komen. Kon alleen maar stotterend uitbrengen: uh jajajaja ik vind jou ook wel liefquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:26 schreef Dibbl het volgende:
[..]
whahaha ik ook vaak niet gaf meestal een antwoord als "weet ik toch" of "ja bedankt" terug![]()
ghehequote:Op dinsdag 19 september 2006 18:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tijdje terug zei iemand het tegen mij....dat had ik dus mooi niet aan zien komen. Kon alleen maar stotterend uitbrengen: uh jajajaja ik vind jou ook wel lief![]()
Ik heb de afgelopen 11 jaar maar 2 relatie's gehad, 7 jaar samenwonen en gelijk daar achteraan 4 jaar. Beide relatie's werd het eigenlijk best snel gezegd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:16 schreef Dibbl het volgende:
[..]
ghehe
ik zeg het gewoon niet zo snel wel tegen vrienden maar in een relatie juist weer niet
Had wat anders gekocht en ze vond het heeeeel leukquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef klipper het volgende:
Heb je nu al wat anders voor haar verjaardag gekocht?
Of is ze al jarig geweest?
gelukkig ben ik iig niet de enigstequote:Op dinsdag 19 september 2006 13:26 schreef Dibbl het volgende:
[..]
whahaha ik ook vaak niet gaf meestal een antwoord als "weet ik toch" of "ja bedankt" terug![]()
ik ook maar dan tegen mn zoonquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 11 jaar maar 2 relatie's gehad, 7 jaar samenwonen en gelijk daar achteraan 4 jaar. Beide relatie's werd het eigenlijk best snel gezegd.
De man die het nu zei heb ik nou niet bepaald een relatie mee, dus vandaar dat ik denk ik ook zo schrok ervan.
De enige waar ik 'ik hou van je' tegen zeg is mijn dochter voorlopig![]()
Vertel dan wat! En hoe!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:52 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Had wat anders gekocht en ze vond het heeeeel leuk![]()
Mooi kingsize 2 persoonsbed, geef je ook meteen de goede signalen af.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:39 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wie heeft er nog leuke ideeen ze gaat op kamerssnel wat anders kopen voor die ring
![]()
Nee ga niet te ver in details strx leest ze meequote:Op woensdag 20 september 2006 10:11 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Vertel dan wat! En hoe!
Hou van je kan je niet vaak genoeg tegen haar zeggen. Als je haar kwijt bent kan het niet meer. Dus begin er gewoon weer mee gast!![]()
uhm dus ze leest straks over die ring en gaat dan alsnog flippen?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:26 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Nee ga niet te ver in details strx leest ze mee, gewoon wat voor dr studentenkamer en dat ze heel leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |