abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:42:22 #126
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_41739897
Mijn vriend zei het al na drie dagen. We lagen een beetje romantisch met z'n tweëen op de bank te knuffelen. Hij fluistert heel zachtjes in mijn oor "Ik hou van je". Mijn reactie: "Nu al?". Toen moesten we er wel om lachen, maar de romantische sfeer was wel weg. Daarna heeft het een hele tijd geduurd voordat we het allebei zeiden, maar toen meenden we het ook. En nog steeds.
Niks moet, niksen mag.
pi_41740145
Vlegel.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_41744577
na 2 maanden.....! kzou al lang gevlucht zijn als zij dat na 2 maanden had gezegd
koop iets leuks voor haar verjaardag, dus gewoon iets leuks. En bewaar de ring voor een x als jullie bepaalde tijd hebben (aantal maanden ofzo). Dan geef je de ring om te laten zien hoe blij je met haar bent en zo, en t cadeau is gewoon omdat ze jarig is.
..
pi_41744729
Mijn vriendin zei het al na twee dagen. We lagen een beetje romantisch met z'n tweëen op de bank te knuffelen. Zij fluistert heel zachtjes in mijn oor "Ik hou van je". Mijn reactie: "Nu al?". Toen moesten we er wel om lachen, maar de romantische sfeer was wel weg. Daarna heeft het een hele tijd geduurd voordat we het allebei zeiden, maar toen meenden we het ook. En nog steeds.
  woensdag 13 september 2006 @ 08:27:20 #130
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_41760605
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:11 schreef Maisnon het volgende:
Mijn vriendin zei het al na twee dagen. We lagen een beetje romantisch met z'n tweëen op de bank te knuffelen. Zij fluistert heel zachtjes in mijn oor "Ik hou van je". Mijn reactie: "Nu al?". Toen moesten we er wel om lachen, maar de romantische sfeer was wel weg. Daarna heeft het een hele tijd geduurd voordat we het allebei zeiden, maar toen meenden we het ook. En nog steeds. [afbeelding]
Goh jij ook al....
Niks moet, niksen mag.
pi_41761291
Euj nou zie ik het pas!
pi_41762944
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:09 schreef Stuiter_en_Co het volgende:

[..]

Jals mijn vriendin dat na 2 maanden zou melden, zou ik er serieus over denken haar te dumpen.

Houden van is iets wat groeit......tenminste bij mij....
Jezus, ze zegt niet dat ze je haat ofzo gelijk dumpen vindt ik wel erg overdreven
pi_41943120
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:19 schreef Moja het volgende:

[..]

Jezus, ze zegt niet dat ze je haat ofzo gelijk dumpen vindt ik wel erg overdreven
Ja dat is ook overdreven, als iemand zegt dat ie van je houd vind ik dat juist heel lief, daar word ik blij van.
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
pi_41947290
Breaking news !

Laatst begon ze hierover van houden van enzo ( ze had vast dit topic stiekem gelezen )
Ze zij dat ze niet zo snel van iemand kon houden dat dat moet groeien enzo eigenlijk wat jullie hier ook allemaal zeiden
Punk !
pi_41949007
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef Amanecer het volgende:

[..]

En als we dat op deze situatie betrekken. Hij zegt "Ik hou van jou". Dus "Bedankt voor de goede sex". En zij zegt "ik vind jou ook lief". Dan bedoelt ze zoiets als "in het vervolg ga ik liever op de centrifuge zitten"????

je kan me bij elkaar vegen jah
Like any other bitch
I do NOT shit where I eat
pi_41949261
nu ff serieus en ot:

Tis heel snel om na 2 maanden zoiets al te gaan roepen, maar als het voor jou goed voelt moet je dat gewoon doen. Besef wel dat het voor haar te snel zou kunnen zijn of te benauwend en respecteer dat ook
Like any other bitch
  dinsdag 19 september 2006 @ 13:23:27 #137
158277 Michellll
Techno junkie
pi_41949295
ik krijg het me strot nooit uit
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_41949382
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:23 schreef Michellll het volgende:
whahaha ik ook vaak niet gaf meestal een antwoord als "weet ik toch" of "ja bedankt" terug
Like any other bitch
pi_41955460
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:23 schreef Michellll het volgende:
Je bent echt niet de enige
Sommigen zeggen het makkelijker dan anderen, TS bijvoorbeeld
Ik krijg het er ook gewoon niet uit, tenzij de ander het al zegt, dan lukt het misschien
TS moet gewoon even geduldig zijn denk ik, al ken ik haar (zijn vriendin) niet, dus het is lastig oordelen..
Maar ik zou echt gillen als iemand na 2 maanden al met een ring aan kwam zetten
Whatever you're about to discover we off that.
pi_41958457
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:26 schreef Dibbl het volgende:

[..]

whahaha ik ook vaak niet gaf meestal een antwoord als "weet ik toch" of "ja bedankt" terug
Tijdje terug zei iemand het tegen mij....dat had ik dus mooi niet aan zien komen. Kon alleen maar stotterend uitbrengen: uh jajajaja ik vind jou ook wel lief
pi_41961172
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:51 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Tijdje terug zei iemand het tegen mij....dat had ik dus mooi niet aan zien komen. Kon alleen maar stotterend uitbrengen: uh jajajaja ik vind jou ook wel lief
ghehe

ik zeg het gewoon niet zo snel wel tegen vrienden maar in een relatie juist weer niet
Like any other bitch
pi_41961680
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:16 schreef Dibbl het volgende:

[..]

ghehe

ik zeg het gewoon niet zo snel wel tegen vrienden maar in een relatie juist weer niet
Ik heb de afgelopen 11 jaar maar 2 relatie's gehad, 7 jaar samenwonen en gelijk daar achteraan 4 jaar. Beide relatie's werd het eigenlijk best snel gezegd.
De man die het nu zei heb ik nou niet bepaald een relatie mee, dus vandaar dat ik denk ik ook zo schrok ervan .

De enige waar ik 'ik hou van je' tegen zeg is mijn dochter voorlopig

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2006 07:26:32 ]
pi_41968999
Heb je nu al wat anders voor haar verjaardag gekocht?
Of is ze al jarig geweest?
pi_41971543
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef klipper het volgende:
Heb je nu al wat anders voor haar verjaardag gekocht?
Of is ze al jarig geweest?
Had wat anders gekocht en ze vond het heeeeel leuk
Punk !
pi_41971604
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:26 schreef Dibbl het volgende:

[..]

gelukkig ben ik iig niet de enigste
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_41974056
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:30 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen 11 jaar maar 2 relatie's gehad, 7 jaar samenwonen en gelijk daar achteraan 4 jaar. Beide relatie's werd het eigenlijk best snel gezegd.
De man die het nu zei heb ik nou niet bepaald een relatie mee, dus vandaar dat ik denk ik ook zo schrok ervan .

De enige waar ik 'ik hou van je' tegen zeg is mijn dochter voorlopig
ik ook maar dan tegen mn zoon
Like any other bitch
pi_41975822
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:52 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

Had wat anders gekocht en ze vond het heeeeel leuk
Vertel dan wat! En hoe!

Hou van je kan je niet vaak genoeg tegen haar zeggen. Als je haar kwijt bent kan het niet meer. Dus begin er gewoon weer mee gast!
There is no other!
  woensdag 20 september 2006 @ 10:18:36 #148
91683 Blackhouse
Only in Kenya...
pi_41975978
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:39 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wie heeft er nog leuke ideeen ze gaat op kamers snel wat anders kopen voor die ring
Mooi kingsize 2 persoonsbed, geef je ook meteen de goede signalen af.
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
pi_41981193
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:11 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

Vertel dan wat! En hoe!

Hou van je kan je niet vaak genoeg tegen haar zeggen. Als je haar kwijt bent kan het niet meer. Dus begin er gewoon weer mee gast!
Nee ga niet te ver in details strx leest ze mee , gewoon wat voor dr studentenkamer en dat ze heel leuk
Punk !
pi_42016084
quote:
Op woensdag 20 september 2006 13:26 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

Nee ga niet te ver in details strx leest ze mee , gewoon wat voor dr studentenkamer en dat ze heel leuk
uhm dus ze leest straks over die ring en gaat dan alsnog flippen?
Like any other bitch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')