quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haleloeja
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:14 schreef Adelante het volgende:
Onkruid vergaat niet.
van de dokter.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:14 schreef Thetallguy het volgende:
ik mag niet klagen
Tja, mager maar gezond, hard werken maar weinig verdienen hèquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:13 schreef Gelderland het volgende:
ik klaag over mensen die als volgt antwoorden op de vraag 'hee, hoe is het' :
Finkers.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:16 schreef SuperRogier het volgende:
Dat is toch een quote van Theo Maassen? Die had toch zoeen show 2 jaar geleden..?
Nee GéVéDé! Finkers zei 'drukdrukdruk'!quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee nix te Finkers, Maassen is het.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:15 schreef Gelderland het volgende:Smoesjes, smoesjes, smoesjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Het was toch echt Maassen. Maar Finkers is wel weer van de, eerder in dit topic gejatte, grap: ik mag niet klagen van de dokter.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:30 schreef Rio het volgende:
[..]
Nee GéVéDé! Finkers zei 'drukdrukdruk'!
en Maassen zei er dan bij: "als je het drie keer kan zeggen heb je het niet zo druk"quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:30 schreef Rio het volgende:
[..]
Nee GéVéDé! Finkers zei 'drukdrukdruk'!
Nee man,quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:46 schreef Afwazig het volgende:
Met slechte mensen gaat het altijd goed:D:
D:
:!!!1111
dat zijn juist d emensen die niks te doen hebben! druk zijn is een gevolg van je indeling van je agenda en dat kunnen die mensen niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:13 schreef Gelderland het volgende:
ik klaag over mensen die als volgt antwoorden op de vraag 'hee, hoe is het' :
'druk, druk, druk'
nou, als je het écht druk hebt, zeg je dat geen 3x![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |