ja even knippen, tondeusen, bakkebaardjes bijwerken en 16 euro aftikken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:26 schreef wyccie het volgende:
Dat is snel!
ach, zo lang het maar bij een beetje blijft heeft als het goed is niemand er last vanquote:
bikinilijn bijgewerkt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:26 schreef Homdeck het volgende:
Ben ik weer. Kortgeknipt en wel.
16 euro... heb je het een vriend laten doen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:27 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja even knippen, tondeusen, bakkebaardjes bijwerken en 16 euro aftikken.
het middel was zo agressief dat er niks meer bij te werken valtquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dat mag nog niet vanwege het anit-schimmel middel dat z'n werk nog moet doen?
Op het knopje Reageer drukken, in het nieuwe scherm je vraag typen en selecteren, dan in het rijtje icoontjes daarboven op de B drukken. De tags worden er dan omheen geplaatst.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:30 schreef gablentz het volgende:
sorry in bold lukt me niet!
[b ] deze tekst is bold [/b]quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:30 schreef gablentz het volgende:
Dank je, de vraag is.........even nadenken:
Hoe heet de zoutvlakte van Utah?
ik vraag verder niks hoor, straks ga ik me nog dingen visualiserenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
het middel was zo agressief dat er niks meer bij te werken valt![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:30 schreef gablentz het volgende:
Dank je, de vraag is.........even nadenken:
Hoe heet de zoutvlakte van Utah?
1 |
drentse prijzen en ik vind het al duur genoegquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:30 schreef macondo het volgende:
[..]
16 euro... heb je het een vriend laten doen?
Oh wacht nee, Groningse prijzen
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:39 schreef Asmodian het volgende:
Bedoel je de Bonneville Salt Flats?
hoiquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:40 schreef Asmodian het volgende:
Ik ben er ook weer efkens, van een internet-cafe. Ik ben bang dat ik maar een minuutje of vijf kan blijven, maar wou toch ff hoi zeggen
by the by: Ik sta niet meer op 1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |