quote:(Burton-on-Trent, 11 augustus 1954) is een Brits muzikant.
begon op jonge leeftijd viool te spelen, maar stapte al snel over naar de piano. Vanaf zijn 16e doet hij regelmatig optredens in bars en hij krijgt een studiebeurs voor de Koninklijke Muziekacademie in Londen.
Maar het vooruitzicht om een serieuze componist te worden trok hem niet aan, en hij stapte de popwereld in met zijn band Arms and Legs. De band viel na twee onsuccesvolle singles uit elkaar. Hierna speelde hij een tijd in theaters en nam een aantal demo's op. In 1978 kreeg hij een contract bij A&M Records.
Vrijwel onmiddellijk wordt het album Look sharp! opgenomen en in 1979 uitgebracht. Vlak erna volgen de albums I'm the man en Beat Crazy in 1980. Deband was erg succesvol, en toerde veel. Maar ook deze band viel uit elkaar, en
deed een stap terug uit de wereld van pop en rock, en nam een album vol oude jazz en swingnummers op.
Berkery +1quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:26 schreef Berkery het volgende:
Joe Jackson
Ben ik het mee eens. Het punt van Jajong zou ook niet moeten worden meegerekend volgend topic trouwens.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:38 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb trouwens het punt van blackangel21 uit het vorige topic niet verwerkt in de stand. Mensen die het daar niet mee eens zijn mogen zich melden.
Wat is het verhaal? (Ik ben te lui om het op te zoeken). Of gaat dit over oude vragen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:38 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb trouwens het punt van blackangel21 uit het vorige topic niet verwerkt in de stand. Mensen die het daar niet mee eens zijn mogen zich melden.
Nee, blackangel was niet te lui om het op te zoekenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is het verhaal? (Ik ben te lui om het op te zoeken). Of gaat dit over oude vragen?
kan ik me niet herinneren eigenlijk. daarbij staat het duidelijk in de OP.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:50 schreef peaceman het volgende:
Hmm toch zijn er nieuwkomers geweest waarbij wel het punt werd toegekent, met het bekende vingertje... zo van: niet weer, anders zwaait er wat...
Het gaat erom dat er dus geen uniformiteit in is...quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
kan ik me niet herinneren eigenlijk. daarbij staat het duidelijk in de OP.
kun je met voorbeelden komen waarbij googelen door de vingers is gezien? Zoals ik al zei kan ik me het niet herinneren, dus ik kan niet zeggen dat er geen uniformiteit in is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er dus geen uniformiteit in is...
Ik meen dat er een paar dagen geleden zo'n geval was. Enfin ik zal vanavond ff terugkijken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
kun je met voorbeelden komen waarbij googelen door de vingers is gezien? Zoals ik al zei kan ik me het niet herinneren, dus ik kan niet zeggen dat er geen uniformiteit in is.
Het gaat voor een groot deel op basis van vertrouwen. Maar het is wel eens voorgekomen dat het er wel heel dik bovenop ligt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:02 schreef Gremen het volgende:
Hoe weet je dan dat er iemand googled? Doordat er een fout antwoord op internet staat ofzo?
Elk antwoord kan wel gegoogled zijn...![]()
Haha, we kunnen je blij maken met een leuk verhaal. Maar dat zou ik dan eerst even moeten opzoeken, tenzij iemand het bij de hand heeft. Ik bedoel dus Irakeezquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:02 schreef Gremen het volgende:
Hoe weet je dan dat er iemand googled? Doordat er een fout antwoord op internet staat ofzo?
Elk antwoord kan wel gegoogled zijn...![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, we kunnen je blij maken met een leuk verhaal. Maar dat zou ik dan eerst even moeten opzoeken, tenzij iemand het bij de hand heeft. Ik bedoel dus Irakeez
Btw: Hommepom, zou je de link naar 253 ook in de OP kunnen zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |