Lijkt me heel raar als die in de tussentijd nog niet geraden is, maar geef het antwoord voor de zekerheid toch maar evenquote:
Was al geraden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:51 schreef Supersheep het volgende:
oi!![]()
Lijkt me heel raar als die in de tussentijd nog niet geraden is, maar geef het antwoord voor de zekerheid toch maar even
The Butterfly Effect
helaasquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:52 schreef Gremen het volgende:
haha idd! Wist niet dat er nog wat open stond!
edit: blijkbaar staat hij ook niet meer open
en dat noemt zich TTK modquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Je bent me net vooren wat een bagger zinsconstructie
Ziehier, iemand die topics doorspit op zoek naar vragen die nog open staanquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:51 schreef Supersheep het volgende:
oi!![]()
[..]
Lijkt me heel raar als die in de tussentijd nog niet geraden is, maar geef het antwoord voor de zekerheid toch maar even
The Butterfly Effect
Homdeck +1quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:50 schreef Homdeck het volgende:
getallen die alleen deelbaar door zichzelf en door 1 zijn
Je kan gewoon de vraag stellen lijkt me... (en maar wachten op dat puntje dat je nog wel een keer zult krijgen) neequote:Op vrijdag 8 september 2006 15:02 schreef Homdeck het volgende:
Kan ik gaan douchen?
valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ziehier, iemand die topics doorspit op zoek naar vragen die nog open staan![]()
![]()
Of![]()
Vind ik ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:10 schreef macondo het volgende:
Antwoorden op oude vragen zijn goed voor eervolle vermeldingen...
In dat geval:quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:10 schreef macondo het volgende:
Victor Hugoquote:Op maandag 3 juli 2006 00:56 schreef MaJo het volgende:
Wie schreef het boek Les Miserables?
Ik bedoel dan een vraag die niet de openstaande vraag is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:12 schreef peaceman het volgende:
Ligt eraan wat men hier onder 'oud' verstaat.
Dat maakt het wel minder verwarrend inderdaad. Maar is daar nog geen regel voor?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:10 schreef macondo het volgende:
In dat geval Eensch!quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik bedoel dan een vraag die niet de openstaande vraag is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |