quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
george bush en danny glover die haal ik altijd door elkaar
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:35 schreef Govinda het volgende:
Ik haal de Olsen twins altijd door elkaar
Ja idd!quote:
ik wist wel dat het 2 verschillende waren, maar als je me vraagt wie van de 2 nou bijvoorbeeld in Ghostbusters zat is het weer even op imdb kijkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:10 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Ja idd!
Ik heb vroeger een hele tijd gedacht dat dat gewoon 1 persoon was
Bill Murrayquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:13 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
ik wist wel dat het 2 verschillende waren, maar als je me vraagt wie van de 2 nou bijvoorbeeld in Ghostbusters zat is het weer even op imdb kijken
DiCaprio heeft een te uniek gezicht, waar Matt Damon meer een average joe uiterlijk heeft. Ik kan ze niet mis verstaan iig.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:16 schreef Frollo het volgende:
Matt Damon en Leonardo DiCaprio
Allebei van die blonde babyfaces.
It's a clone!quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:33 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lippi en Siezen
vertel nou niet dat erwin en ronald koeman op elkaar lijkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef Onderbroek het volgende:
frank en ronald de boer
Zoek de verschillen:quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:16 schreef Frollo het volgende:
Matt Damon en Leonardo DiCaprio
Allebei van die blonde babyfaces.
ik zie toch 2 grote verschillenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:20 schreef Sasandra het volgende:
Jack Black & Frank Black
Elisha Cuthbert & Kate Bosworth
Het heeft dus iets met namen te maken .![]()
Oh ja, en Jessica Biel en Jewel Staite (serenity)
[afbeelding][afbeelding]
Ik ookquote:Op zondag 10 september 2006 00:23 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik zie toch 2 grote verschillen![]()
ik heb jarenlagn gedacht dat dat een en dezelfde persoon was... En ook nu nog kan ik ze niet van elkaar onderscheiden!quote:Op zondag 10 september 2006 09:08 schreef Suko het volgende:
Ik haal altijd Marc Klein Essink en Robert ten Brink door elkaar, zelfde types, beetje inwisselbaar ook.
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 14:03 schreef tbl1966 het volgende:
jette van der meij en Cruella de Vil
[afbeelding]
[afbeelding]
zijn dat twee verschillendequote:Op vrijdag 8 september 2006 14:10 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Ja idd!
Ik heb vroeger een hele tijd gedacht dat dat gewoon 1 persoon was
Ja het was al duidelijk hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Celebrity Look-a-likes
Celebrity Look-a-likes
Celebrity Look-a-likes
Celebrity Look-a-likes
Celebrity Look-a-likes
Celebrity Look-a-likes
Celebrity Look-a-likes
Celebrity Look-a-likes
Celebrity Look-a-likes
Zo duidelijker?
robbie williamquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:25 schreef SnowDoggg het volgende:
Doordat ze veel op elkaar lijken, qua naam of uiterlijk! Omdat ze bijvoorbeeld vaak in dezelfde soorten films spelen...
- Mel Gibson & Bruce Willis...
- Tom Hanks & Robin Williams...
- Robbie William & Robin Williams...
- ....
Meer vergissingen die vaak gemaakt worden?![]()
die laatste twee lijken nogal op elkaar ja................... maar die eerste niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:57 schreef Radegast het volgende:
Ik had vroeger de grootste moeite om Yvonne Kroonenberg, de mevrouw uit de Mona-reclames, en de ex-vrouw van Jef Alberts die later ook nog in Westenwind speelde uit elkaar te houden...
![]()
Owja ... ik vergat de S!!! Ow wat erg!!! Wat stom van mij ja! ... Ja ja dat klopt ....quote:Op zondag 17 september 2006 00:23 schreef DrDentz het volgende:
JA JE VERGAT EEN S SUKKEL AHAHAHA
Ik kwam er pas pas achter dat Luke en Owen broers zijnquote:Op zondag 17 september 2006 00:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Luke Wilson en Owen Wilson. En die blonde daarvan verwissel ik wel eens met die ene pipo met die korte armpjes, McConahey oid.
Ja en Adam Sandler en Ben Stiller dus ook.
Juist zijn irritantheid maakt em geweldig imhoquote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja dat het broers waren wist ik, maar ik weet dus echt niet wie nou wie is. Owen (die blonde dus blijkbaar) heeft zooooo'n irritant amerikaans zeikstemmetje.
Volledig mee eens. Heb ik dus ook altijdquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:48 schreef MevrouwKoRn het volgende:
In Onderweg naar Morgen speelde Herman Boerman, en ik dacht altijd dat het Marc Klein Essink was!
Herman:
[afbeelding]
Marc:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:27 schreef Chris_Highhat het volgende:
Lance Armstrong & Sylvia Millecam.
En ik kwam er afgelopen week weer achter dat Ian McKellen homo is...nooit geweten ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:10 schreef ivetje het volgende:
Ian McKellen (Gandalf LOTR)
[afbeelding]
John Hurt (Kanselier Sutler V for Vendetta)
[afbeelding]
Ik zit met deze twee elke keer weer verkeerd...vandaag V for vendetta gekeken en ik weer "da's toch Gandalf??" Nee dusen met the skeleton key laatst weer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |